bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طرح نوروزی پلیس در استان بوشهر از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا شد که در اجرای این طرح کشف سرقت در استان ۱۱۷ درصد افزایش یافت.
 سردار حیدر عباس‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس با موفقیت اجرا شد اظهار داشت: در اجرای این طرح پلیس در حوزه‌های مختلف برای تامین امنیت و افزایش ایمنی فعالیت همه جانبه‌ای با مشارکت مردم انجام داد.

وی از ارتقا امنیت در استان بوشهر خبرداد و افزود: نیروی انتظامی در طرح نوروزی امسال در دو بخش انتظامی و ترافیکی تلاش شبانه‌روزی داشت و در مجموع امنیت خوبی در استان برقرار بود.

عباس‌زاده از 117 درصدی کشف سرقت در طرح نوروزی خبرداد و گفت: علاوه بر مکان‌های ثابت در مکان‌هایی که لازم بود نیز پایگاه‌های موقت برپا شد تا نظم و امنیت برقرار شود که در این مدت آمار کشف سرقت 117 درصد افزایش داشته که بیشتر آن سرقت‌هایی بود که در عید اتفاق افتاد و بخشی از آنها برای پیش از آن است.

وی از کنترل جرائم خشن در استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: در بخش مهار و کنترل جرائم خشن 84 درصد آنها کشف شده و با تلاش‌های اطلاعاتی که می‌شود به‌زودی مجرمان این جرائم دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر استان بوشهر را در کشف سرقت‌ها را دارای رتبه برتر کشور دانست و خاطر نشان کرد: در بخش کشف سرقت‌ها استان بوشهر در دو سال اخیر با آمار 92 درصد رتبه‌ نخست کشور را داراست.
نام:
ایمیل:
* نظر: