bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
تساوی در برابر ماشین سازی
هفته سی و دوم لیگ دسته یک روز گذشته برگزار شد و تیم ایرانجوان بوشهر در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم ماشین سازی تبریز رفت.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته سی و دوم لیگ دسته یک روز گذشته برگزار شد و تیم ایرانجوان بوشهر در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم ماشین سازی تبریز رفت. ایرانجوان در هفته‌های گذشته نتایج مطلوبی کسب نکرده بود و هفته گذشته نیز در یک بازی خانگی بازی را با نتیجه 2-2 به پایان رساند. این تیم با این هدف به تبریز آمده بود که تمام امتیازات را کسب کند. در نهایت بازی 1-1 شد.
الیته این بازی حاشیه‌هایی نیز داشت. این بازی که قرار بود روز گذشته برگزار شود و اعلام شده بود به‌دلیل بارش برف شدید در تبریز به امروز موکل خواهد شد اما به یک‌باره از تبریز خبر رسید که به ایرانجوانی‌ها اعلام شده تا یک ساعت دیگر اماده بازی شوید.
گویا کاروان ایرانجوان بعد از لغو بازی راهی هتل می‌شوند تا استراحت کنند و برای بازی امروز آماده شوند. در این میان بازیکنان حتی ناهار هم خورده و مشغول استراحت می‌شوند اما به شکل عجیبی از سوی ناظر بازی عنوان می‌شود برای یک ساعت دیگر باید آماده بازی در ورزشگاه باغشمال تبریز شوید. طبق برنامه این بازی ساعت 17:30 آغاز شد.

مربی ایرانجوان بوشهر در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که این بازی با شرایط عجیبی برگزار شد، افزود: ما نمی‌دانستیم که حتی بازی برگزار می‌شود یا نه و وقتی به ما به اتوبوس به ورزشگاه رسیدیم متوجه شدیم که بازیکنان ماشین‌‌سازی و داوران بازی در حال گرم کردن هستند. ما فقط 10 دقیقه وقت برای گرم کردن داشتیم ولی خداراشکر توانستیم با ارائه یک بازی خوب یک امتیاز را به‌دست آوریم.
آرامش یادآور شد: بازیکنان ما در این بازی تمام تلاش خود را کردند و برای کسب این نتیجه زحمت زیادی کشدند، چراکه قبل از بازی آنها همدل شده بودند که از این بازی حداقل نتیجه را بگیرند. همین‌جای دارد از تلاش و زحمت آنها تشکر کنم. البته اتفاقات که قبل از شروع بازی برای ما رخ داد انگیزه تیم را بالا برد.
وی در پایان گفت: داور مسابقه واقعا قضاوت بسیار خوبی داشت. داوری در چنین زمین‌های با این همه تماشاگر واقعا سخت است ولی از عهده این کار به‌خوبی برآمد. هدف ما کسب امیتاز در بازی‌های باقیمانده است تا به رتبه‌های بالاتر صعود کنیم.
آنالیزور ایرانجوان بوشهر در گفت‌وگو بامداد جنوب با بیان این‌که نتیجه مساوی در این بازی برای ایرانجوان خوب بود، افزود: در دقایق اولیه بازی ماشین‌سازی فشار خود را روی دروازه ایرانجوان افزایش داد و همین فشار باعث شد که این تیم در دقیقه 14 بازی موفق شدند، گل اول را بزنند. بعد از گل بازی مقداری متعادل شد و در ادامه ایرانجوان فشار خود را افزایش داد تا بتواند قبل از پایان نیمه اول گل اول را به ثمر برساند اما حملاتی که این تیم می‌کرد، حملات ناقصی بود. ولی بالاخره در دقیقه 45 امین مشایخ بازیکن خوش تکنیک ایرانجوان از گوشه محوطه، یک ضربه فنی زد و وارد دروازه ماشین‌سازی شد و بازی را مساوی کرد. 

دهقان در ادامه گفت: بازیکنان با این گل، با روحیه خوب نیمه اول را به پایان رساندند و به رختکن رفتند. در نیمه دوم بازی متعادلی شاهد بودیم. از اوسط این نیمه ماشین سازی فشار خود را افزایش می‌دهد و سعی کرد از روی توپ‌های مستقیم دروازه ایرانجوان را برای بار دوم باز کند ولی خوشبختانه موفق به این کار نشدند. البته چند‌بار هم ایرانجوان سعی کرد از روی ضد حملات دروازه ماشین‌سازی را باز کند که اشتباهات بازیکنان این تیم باعث شد در زدن گل برتری ناکام بماند. در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک تمام شد. در واقع یک امتیازی که ایرانجوان از این بازی خارج از خانه به‌دست آورد بسیار ارزشمند است.
وی در مورد اتفاقات قبل از شروع بازی و اوضاع نامناسب چمن ورزشگاه تصریح کرد: صد درصد این اتفاقات در نتیجه بازی تاثیر داشت و زمین اصلا شرایط یک بازی را نداشت. بازیکنان ایرانجوان در راه استادیوم بودند ولی به‌دلیل بارش برف بازی لغو شد و آنها به هتل برگشتند و قرار شد بازی امروز برگزار شود ولی به‌طور ناگهانی به ما اعلام کردند که بازیکنان آماده بازی شوند و این اتفاق در نوع خود تعجب‌آور است.
آنالیزور ایرانجوان در پایان گفت: هدف در این دو بازی کسب چهار امتیاز بود که متاسفانه در بازی اول که در خانه بود بازی را مساوی کردیم ولی ما برای بازی‌های بعد برنامه داریم و می‌خواهیم در بازی‌های بعد بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.
ترکیب ایرانجوان بوشهر در این دیدار
جاسم یاسر‌الهی، مهدی شکوهی، حسین بازیاری، اویس کردجهان، امیر تهمورثی، محمد شمسی، سلمان بحرانی، امین مشایخ، رضا احمد شاهی، مصطفی احمدی، سجاد فیض الهی

شرح بازی:
ايرانجوان كه راهي تبريز شده بود در يك بازي جانانه موفق شد ماشين سازي را در حضور خيل عظيم هوادارانش متوقف كند‌. در اين بازي مهدي قريشي مدافع پيش تاخته ماشين سازي در دقيقه 14 دروازه ايرانجوان را باز كرد تا حساب كار به سود تبريزي‌ها شود اما در دقيقه 44 امين مشايخ نابغه خوش تكنيك فوتبال بوشهر به زيبايي دروازه ماشين‌سازي را باز كرد.
اين بازي با نتيجه 1بر1 خاتمه يافت تا شاگردان سعيد مفتخر 41 امتيازي شده و در مكان يازدهم جدول قرار بگيرند. تيم سعيد مفتخر در اين فصل مقابل تيم‌هاي مدعي عالي ظاهر شده و اين بار يقه ماشين‌سازي را در خانه‌اش گرفت تا بالاي جدول ليگ يك در هفته‌هاي آتي همچنان گرم و حساس دنبال شود. قرمزهاي بوشهر در هفته سي و سوم ميزبان مس رفسنجان هستند.  
همچنین در مرحله پایانی لیگ دسته سه کشور، تیم پرسپولیس گناوه در ورزشگاه خانگی خود، تختی برازجان به مصاف شهرداری فیروز آباد رفت. در نهایت این تیم پرسپولیس بود که با تک گل علی‌رضا نگهبان سه امتیاز بازی را کسب کند. لازم به ذکر است که پرسپولیس در حالی این بازی را برد که اصلا از نظر بازیکن شرایط خوبی ندارد. پرسپولیس با این برد با 9 امتیاز در رده هشتم گروه چهارم لیگ دسته سه قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: