bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۳ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵
سرمربی موج از سقوط می‌گوید؛
لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور همانند سال‌های گذشته، از فروردین امسال شروع شده است و دو نماینده استان که در این رقابت‌ها حضور دارند تا
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور همانند سال‌های گذشته، از فروردین امسال شروع شده است و دو نماینده استان که در این رقابت‌ها حضور دارند تا پایان هفته دوم نتایج متفاوتی را کسب کرده‌اند. بامداد جنوب برای مشخص شدن حال و روز دو تیم با سرمربیان آنها مصاحله کرده است.
ابتدا از تیم دریانوردانی شروع کنیم که لیگ را با یک برد قاطعانه شروع کرد و با 10 گل تیم ملوان بندرگز را مغلوب کرد و به همه ثابت کرد که امسال مدعی اصلی قهرمانی است. این تیم که سال گذشته به‌دلایلی نتوانست عنوان قهرمانی را کسب کند تا اینجای لیگ نشان داده می‌تواند قهرمان لیگ امسال باشد. همچنین تیم دریانوردان پارس جنوبی در بازی دوم خود توانست با 9 گل تیم شهید جهان نژادیان آبادان را شکست دهد.
سرمربی دریانوردان پارس جنوبی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که فکر می‌کنم امسال به‌موقع تمرینات خود را شروع کردیم، افزود: برخلاف سال گذشته، بازیکنان در خدمت تیم هستند و توانسته‌ایم تیمی راهی مسابقات کنیم که از نظر هماهنگی بهتر از گذشته است. البته بازیکنان دریانوردان از نظر آمادگی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و تقریبا همه چیز طبق روال ما پیش می‌رود.
وی در ادامه گفت: با یک بازی پر گل لیگ را شروع کردیم و من فکر می‌کنم زدن 10 گل در یک بازی نشان از ضعف تیم‌های مقابل بوده و نه قدرت فراوان تیم ماه، ما باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم از این هم که هستیم بهتر شویم. در بازی دوم لیگ هم که برنده شدیم، به‌نظرم تیم آبادانی از نظر جسمانی شرایط خوبی نداشت، چراکه تمرینات خود را دیر شروع کرده بود. با همه این مسائل من فکر می‌کنم ما هنوز مدعی اصلی قهرمانی نیستیم.

وی در مورد زمین فوتبال ساحلی بوشهر با بیان این‌که خوشبختانه هزینه خوبی برای زیرسازی این زمین شده بود، تصریح کرد: ابتدا خاک‌برداری از زمین در دستور کار قرار گرفت و بعد از قلوه و سنگ و ریخته و در نهایت خاک مناسب را روی آنها ریختند. با وجود این‌که خاک‌ها کیفیت مناسبی نداشت، خوشبختانه آقای عبدالله‌زاده در آماده‌سازی سریع زمین کمک‌های فراوانی کرد. هر چند که زمین دیر آماده شد و ما پنج جلسه ضرر کردیم ولی در نهایت من راضیت کافی از زمین دارم.
وی در شرایط جسمانی بازیکنان دریانوردان در طول دو بازی با اشاره به این‌که بازیکنان ما، در شرایط خوب خود به سر می‌برند، افزود: آقای آرش کرمی و حسن جوادی بازیکنان مصدومان هستند که به‌زودی به تیم اصلی بر‌می‌گردند. این دو بازیکن متاسفانه در دوران بدن‌سازی مصدوم شدند و هم‌اکنون در حال تمرین کردن به صورت انفرادی هستند تا آمادگی لازم برای حضور در مسابقات را به‌دست آوردند.
وی در مورد بازی بعدی دریانوردان با بیان این‌که این در بازی بعدی در لیگ به مصاف تیم اردکان یزد می‌رود، یادآور شد: این تیم، یک تیم منسجم و قابل احترامی است ولی تا ‌اکنون نتوانسته است، نتایج لازم را کسب کند و ما امیدوارم که بازی به‌گونه‌ای پیش رود تمام امتیازات این بازی را کسب کنیم. 
وی در مورد احتمال قهرمان شدن در لیگ امسال گفت: ما اگر با همین روند حرکت کنیم و برنامه‌‌هایی که برای کسب جام داریم، در بازی‌های لیگ اجرا کنیم یعنی بازیکنان در خدمت تیم باشند، می‌توانیم قهرمان شویم ولی در غیر این‌صورت، اگر مثل سال گذشته پیش برویم نمی‌توانیم قول قهرمانی بدهیم. البته این نکته قابل ذکر است که خوشبختانه طی دو جلسه‌ای که با مسوولان پارس جنوبی داشتیم، نتیجه آن شد که آنها تمامی امکانات را برای قهرمان شدن دریانوردان در لیگ امسال آماده کنند و ما از این روند خیلی راضی هستیم.
وی در پایان با بیان این‌که تماشاگران فوتبال ساحلی جزئی از آن هستند، افزود: ما برای قهرمانی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا دل آنها و تمام مردم استان را شاد کنیم.
اما در طرف مقابل، تیم موج گناوه است که پیش از شروع فصل احتمال داشت به‌دلیل مشکلات مالی از لیگ کناره‌گیری کند ولی به‌کار خود ادامه داد، فصل را با شکست شروع کرد تا مشخص شود تیم موج گناه راه سختی برای ماندن در لیگ برتر دارد. موج در بازی دوم خود به‌رغم این‌که بازی خوبی را به نمایش گذاشته بود، باز هم شکست خورد تا وضعیت این تیم بحرانی‌تر شود. وجود مشکلات مالی از یک طرف و حمایت نکردن مسوولان از این تیم از طرف دیگر، دست به دست هم داده‌اند تا موج گناوه برای ماندن در لیگ با چالشی بزرگ مواجه شود.

سرمربی تیم موج گناوه در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که متاسفانه با وجود مشکلاتی که داریم، ساختار تیمی در مقایسه با سال گذشته بدتر شده است، گفت: تعداد بازی‌ها خیلی زیاد است و زمان استراحت بین هر مسابقه خیلی کم است و ما هم مجبوریم به‌دلیل مشکلات مالی با اتوبوس برای بازی با تیم‌های دیگر استان‌ها، به آنجا برویم و این باعث شده است که نه تنها بازیکنان ما استراحت کافی نداشته باشند بلکه برنامه تمرینات ما بهم می‌خورد. البته فرماندار محترم گناوه قول داده است که در حد توان به این تیم کمک کند. مسافت‌های زیادی که ما برای بازی‌های خود مجبور هستیم با اتوبوس طی کنیم روی بازی‌های ما از نظر جسمی تاثیر دارد. این اتفاق باعث شده است که برخی از بازیکنان به‌دلیل طولانی بودن سفر و شاغل بودن از این سفر‌ها صرفه‌نظر کنند و ما مجبوریم با مشکل بسازیم و اگر این وقایع ادامه داشته باشد، نمی‌توانیم آینده خوبی برای این تیم پیش‌بینی کنم.
وی در عملکرد تیم موج گناوه در فصل جدید با بیان این‌که با توجه به این‌که بازی اول ما با شهرداری تبریز بود، ما مشکلات زیای را تحمل کردیم، تصریح کرد: بازیکنان ما در این مسابقه بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند ولی با وجود این‌که با نتیجه 4 بر 1 بازی را واگذار کردیم و عملکردمان در کل خوب بود. تیم تبریزی، یک تیم ریشه‌دار است و چندین ملی‌پوش دارد و در مقابل ما بازی خوبی را به‌نمایش گذاشت. در بازی دوم در برابر یاران اصفهان به‌نظرم حقمان باخت نبود، چراکه نوع بازی ما در مقایسه با بازی آنها خیلی سرتر بود ولی متاسفانه باخت ما در مقابل این تیم یا به‌خاطر دست‌کم گرفتن آنها بود یا غرور بیش از حد بازیکنانمان. البته قضاوت داوری هم در نتیجه بازی بی‌تاثیر نبود و داوران بازی می‌توانستند در چندین برای به‌سود ما پنالتی بگیرد ولی این‌کار را نکردند. بازی کاملا در اختیار ما بود ولی بچه‌ها فکر می‌کردند که این تیم را به‌راحتی می‌برند و همین باعث شد که قافله را ببازیم به نظرم با توجه به‌ این‌که ما میزبان بودیم، برای ما شکست بدی بود، چراکه ما به امتیاز این بازی نیاز داشتیم.
وی در مورد احتمال ماندن یا سقوط تیم موج گناوه یادآور شد: اگر وضعیت به همین شکل باشد، ما صد درصد سقوط می‌کنیم. مسوولان ورزش استان می‌توانند برای کمک به این تیم‌ دست به‌کار شوند و مشکلات مالی این تیم را حل کنند از این تیم تا ما بتوانیم حداقل این تیم را در لیگ برتر نگه‌ داریم و امیدوارم آنها به‌عنوان یک باشگاه اضافی به این تیم نگاه نکنند.
وی در مورد عملکرد فنی بازیکنان موج در دو بازی گذشته با بیان این‌که وقتی بازیکنانمان را با بازیکنان تیم‌های دیگر می‌سنجیم، از نظر فردی این بازیکنان هیچ کم و کاستی ندارند، گفت: ما در استان هیچ تیم ساحلی با کیفیت نداریم که بازی تدارکاتی با آنها برگزار کنیم و چهار بازی اول لیگ برتر همیشه برای ما مثل بازی‌های تدارکاتی است و نبود بازی‌های تدارکاتی قبل از شروع لیگ در روند کارمان خیلی تاثیر داشت. اگر ما قبل از مسابقات، چهار بازی دوستانه برگزار می‌کردیم، بچه‌ها از نظر فکری و فنی هماهنگ‌تر می‌شدند و تجربه بیشتری کسب می‌کردند. ما فقط در عید نوروز دو بازی دوستانه با دریانوردان بوشهر برگزار کردیم و این بازی هم در شرایطی برگزار شد که بازیکنان گرفتار مشاغل خود بودند و تمرینات به‌طور نا‌منظمی برگزار می‌شد و همه اینها روی روند ما تاثیر گذاشت.
وی در پایان افزود: تیم ما نه از نظر مادی و نه از نظر هزینه سفر‌ها حمایت نمی‌شود و واقعا نمی‌شود که بازیکنانمان را به ‌‌خاطر بازی در شهرهای دور از کار و زندگی دور کنیم. ما برای بازی بعد نتوانستیم بهترین دفاع خود را بیاوریم و این برای ما خیلی بد است، چراکه وی در سیستم ما خیلی نقش داشت. این اتفاق‌ها فقط به‌خاطر بی‌انگیزگی است و حمایت نکردن مسوولان باعث این بی‌انگیزگی بین بازیکنان ما شده است. اگر مسوولان از تیم حمایت کنند و سفر‌های ما به‌صورت هوایی صورت گیرد و مشکلات داخلی حل شود، دوباره انگیزه به باشگاه ما برمی‌گردد و شرایط ما از نظر روحی خیلی بهتر می‌شود. امیدوارم چنین اتفاقی رخ دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: