bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
تساوی شاهین و پارس جنوبی این بار در بوشهر؛
دو تیم شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهید بهشتی مملو از تماشاگر بوشهر به مصاف همدیگر رفتند و در نهایت این بازی هم مثل بازی هفته قبل با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته ششم و دور برگشت مرحله نهایی لیگ دسته دوم کشور با برگزاری دیدارهایی در نقاط مختلف کشور دنبال شد که در حساس‌ترین دیدار و در شهرآورد استان روز گذشته، دو تیم شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهید بهشتی مملو از تماشاگر بوشهر به مصاف همدیگر رفتند و در نهایت این بازی هم مثل بازی هفته قبل با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید.
دیدار رفت دو تیم هفته گذشته و در ورزشگاه به ظاهر خالی شهدای جم با تساوی یک بر یک به پایان رسید که در آن بازی و با رأی کمیته انضباطی بدون تماشاگر انجام شد که البته هواداران شاهین خود را به جم رساندند و از تپه‌های کنار ورزشگاه این بازی را دیدند و تیم خود را حمایت کردند. رأی که شاهینی‌ها به‌شدت به آن اعتراض داشتند و آن را مشکوک می‌دانستند.
تساوی رفت نه تنها سودی برای دو تیم هم‌استانی نداشت به ضرر هر دو تیم هم تمام شد تساوی که اصلا به درد هیچ‌کدام از دو تیم نخورد و هر دو تیم دو اخراجی در این بازی دادند که هر دو از ستاره‌های تیم خود محسوب می‌شدند. افشین محمدی مهاجم زهردار شاهین و جواد رحیمی کاپیتان و مدافع خوب جمی‌هاکارت قرمز گرفتند تا دو تیم در بازی روز گذشته بدون آنها بازی کنند.
شاهینی‌های شهر بوشهر که در طول هفته گذشته با تبلیغات گسترده و وسیع خود در سطح شهر بوشهر و روستاهای اطراف، هواداران خود را به ورزشگاه دعوت کرده بودند، سعی در شکست تیم هم‌استانی خود داشتند تا راه صعود خود را هموار کنند. شاید بهترین خبر برای سفید‌پوشان بوشهری، بازگشت پژمان مالکی مهاجم 9 گله و زهردار این تیم از بند مصدومیت بود.
سرمربی شاهین شهرداری پس از پایان بازی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که متاسفانه نتوانستیم این بازی را ببریم، افزود: من فکر می‌کنم که بسته بازی کردن تیم پارس جنوبی باعث شد تا ما نتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم. اگر روی دو موقعیتی که در نیمه دوم به‌دست آوردیم، دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم ولی شانس با ما یار نبود.
اصغر کامیاب در مورد برنامه‌های شاهین برای نیمه اول و دوم بازی با بیان این‌که برنامه این بود که دقایق ابتدایی بازی به گل برسیم که به مهم دست یافتیم، تصریح کرد: متاسفانه بعد از گل بازیکنان ما عقب کشیدند و یک دفع اشتباه در وسط زمین باعث شد تا باز هم در اثر یک اشتباه فردی در دقایق پایانی نیمه اول گل مساوی را دریافت کنیم. در نیمه دوم برنامه ما این بود که خیلی زود به گل برسیم ولی بسته بازی کردن تیم حریف باعث شد، ما روزنه‌های نفوذی زیادی پیدا نکنیم و موقعیت‌هایی هم که به‌دست آوردیم با بی‌دقتی بچه‌ها از دست رفت. فکر می‌کنم در این بازی تیم ایده‌آل بازی نکرد و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج لازم را کسب کنیم.
وی در ادامه گفت: دست تماشاگران شاهین درد نکند و ما با کسب این نتیجه شرمنده آنها شدیم. امیدوارم بودیم با حضور آنها پیروز خود را در این بازی جشن بگیریم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.
کامیاب در پایان با بیان این‌که در مورد قضاوت هیچ‌‌وقت نظر نمی‌دهم، در مورد بازی‌های بعدی شاهین شهرداری یادآور شد: ما باید در بازی‌های آینده برای برد بازی کنیم تا اگر خدا بخواهد بتوانیم به لیگ یک صعود کنیم.
سرپرست پارس جنوبی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که ما در این بازی بهتر از بازی قبل ظاهر شدیم و روان‌تر بازی کردیم، تصریح کرد: متاسفانه مثل بازی قبل خیلی زود گل خوردیم ولی توانستیم گل خورده را جبران کنیم اما باز هم می‌گویم که 3 امتیاز بازی به یکی از دو تیم نرسید.
غریبی در مورد قضاوت بازی با بیان این‌که قضاوت خیلی ضعیف بود، افزود: یکی از ضعیف‌ترین داوری که در این چند سال دیده بودم را برای این بازی حساس انتخاب کرده بودند. اینها داورهای هستند که برای کارآموزی به لیگ دو فرستاده می‌شوند. داور یکی از گل‌های سالم ما را مردود اعلام کرد و در بیشتر صحنه‌ها به سود شاهین شهرداری سوت ‌زد. 
وی در مورد آینده تیم پارس جنوبی با بیان این‌که انشاالله صعود می‌کنیم، افزود: تمام حریفان خود را در بازی‌های خانگی شکست می‌دهیم و در چند بازی باقی‌مانده تمام امتیازات را کسب می‌کنیم، مطمئن باشید یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ یک ما هستیم، چراکه ما لیاقت آن را داریم.
غریبی در پایان در مورد عملکرد فنی بازیکنان پارس جنوبی در این بازی یادآور شد: ما از همه بازیکنان خود راضی هستیم، چراکه آنها تمام برنامه‌هایی که برایشان مشخص کرده بودیم را در زمین انجام دادند. به هر حال بدشانسی هم یک روی فوتبال است که در این بازی گریبان‌گیر تیم شد، چراکه ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم. 
ترکیب شاهین شهرداری
حمید لطف‌الله‌نژاد، سعید مرادی، محسن قائدپوری، سعید نوروزی، احمد فلاح، سینا کناری، علی آل‌کثیر، خضر باغبان، پژمان مالکی، هادی اصغری، رسول ناصر بخت
لازم به ذکر است که با این تساوی تیم‌ پارس جنوبی با 9 امتیاز و تیم شاهین شهرداری با 8 به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم گروه الف مرحله دوم لیگ دسته قرار دارند.
انصراف قنبرزاده از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در اسفند 94
بامداد جنوب: در حالی موضوع رد صلاحیت منصور قنبرزاده از نامزدی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال مطرح شده، که او 26 اسفند 94 کتبا از حضور در انتخابات انصراف داده است.
تکلیف احراز صلاحیت‌ کاندیدا‌های انتخابات ریاست فدراسوین فوتبال روز گذشته رسما مشخص و اعلام شد که سه نامزد از چهار کاندیدا‌ی ثبت‌نامی پس از بررسی مدارک واجد شرایط برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال خواهند بود و شهاب‌الدین عزیزی خادم تنها کاندیدایی است که نتوانسته شرایط لازم برای حضور در انتخابات را احراز کند.
پس از انتشار این خبر از سوی ایسنا، موضوعی مبنی بر این‌که صلاحیت منصور قنبرزاده برای ریاست فدراسیون فوتبال نیز احراز نشده مطرح شد. دلیل این رد صلاحیت نیز این‌گونه عنوان شده بود که چون قنبرزاده پیش از این، تنها انصراف شفاهی خود را از تصدی این پست اعلام کرده، سوابق نامبرده نیز در بررسی صلاحیت‌ها مورد بررسی قرار گرفته و چون او نتوانسته 10 امضای لازم را از اعضای مجمع برای حضور در انتخابات جمع کند، صلاحیتش رد شده است.
پیگیر‌های خبرنگار ایسنا با دریافت برخی مستندات نشان داد که منصور قنبرزاده کتبا در 26 اسفند 94 انصراف خود از حضور در انتخابات ریاست فدراسیون را به دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرده که این استعفای مکتوب دارای امضاء و اثر انگشت بوده و در دبیرخانه فدراسیون فوتبال نیز به ثبت رسیده است.
رونوشت این نامه نیز به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ارسال شده است.
در متن این استعفا آمده است:‌ «احتراما به استحضار می‌رساند اینجانب منصور قنبرزاده به‌منظور ایجاد وحدت، همدلی و حفظ حرمت و احترام به کلیه کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال که این حقیر را شرمنده محبت‌های خود کرده و به بنده اعتماد کردند، مراتب تقدیر و تشکر را دارم و با توجه به حسن اعتماد به کلیه عزیزان، از کاندیداتوری ریاست فدراسیون فوتبال اعلام انصراف می‌کنم و در جایگاه نواب رئیس در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت خواهم کرد.
در پایان بر خود واجب می‌دانم، از کلیه عزیزانی که این حقیر را قابل دانسته و همراهی و همفکری کردند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. ان‌شاءالله بتوانم شایسته محبت‌های بی‌دریغ دوستان باشم.


نام:
ایمیل:
* نظر: