bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
ستاره پیشین یوونتوس به ستایش از زیدان پرداخت و عملکرد او در رئال را باور نکردنی دانست.

زین الدین زیدان در شرایط سختی هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت. او هر چند با انتقادهای زیادی مواجه شد اما اکنون تیم او عملکرد خوبی از خود نشان داده است و نه تنها فاصله خود با بارسلونا را به حداقل رسانده، بلکه در لیگ قهرمانان اروپا هم به نیمه نهایی راه یافته و با قرعه خوبی که نصیب این تیم شده شانس زیادی برای قهرمان شدن دارد.

الساندرو دل پیرو، همبازی سابق زیدان در یووه به ستایش از سرمربی فرانسوی رئال پرداخت و گفت: زیدان خود را آماده چالش های بزرگ کرده بود. بسیار سخت است که باور کرد او در این مدت کوتاه چنین تغییری را در بازیکنان رئال به وجود آورد. زیدان توانسته تفکر بازیکن رئال را تغییر دهد و الان تیم او بسیار باروحیه و خوب بازی می کند.

او ادامه داد: به زیدان به خاطر موفقیت های که در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت های لیگا به دست آورده است تبریک می گویم. او عملکرد خوبی از خود نشان داده و ثابت کرده که شایسته مربیگری در تیم بزرگ رئال است.

دل پیرو درباره شرایط سخت این روزهای بارسلونا گفت: واقعا شگفت زده شده ام. نمی توانم چنین شرایطی را باور کنم. اگر دو هفته پیش کسی به من می گفت بارسلونا این همه امتیاز از دست می دهد بدون شک به او می گفتم که غیر ممکن است. به هر حال چنین اتفاقاتی باعث می شود تا فوتبال از جذابیت زیادی برخوردار باشد و ورزش بسیار زیبایی باشد. بارسلونا با چالش بزرگی مواجه شده است و مردم با توجه به شرایطی که به وجود آمده ادامه لیگا را شور و هیجان زیادی دنبال خواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: