bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
متوقف شدن پارس جنوبی در جم؛
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته دوم کشور عصر روز گذشته تیم نفت امیدیه میزبان شاهین بوشهر در ورزشگاه نفت این شهر بود و این تیم امیدیه بود که با نتیجه یک-صفر توانست از سد شاهین عبور کند.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته 2 روز گذشته برگزار شد و نمایندگان که طی دو هفته گذشته دو بار در برابر هم قرار گرفتند و هر دو بار به نتیجه تساوی رضایت دادند، این هفته برای مشخص شدن تیم به صعودکننده به مصاف حریف خود رفتند که در نهایت یک باخت و یک تساوی حاصل کار آنها بود
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته دوم کشور عصر روز گذشته تیم نفت امیدیه میزبان شاهین بوشهر در ورزشگاه نفت این شهر بود و این تیم امیدیه بود که با نتیجه یک-صفر توانست از سد شاهین عبور کند.
پیش از بازی
شاگردان اصغر کامیاب بعد از حواشی به‌وجود آمده در هفته قبل‌، با بازگشت آرامش به اردوی این تیم‌، با توپ پر به مصاف نفتی‌های شهر امیدیه خواهند رفت تا تساوی تلخ هفته قبل در مقابل پارس جنوبی جم را به دست فراموشی سپرده و با کسب سه امتیاز بازی مدعی صعود شناخته شوند.
با بازگشت افشین محمدی به‌دلیل محرومیت و تا حدودی رهایی پژمان مالکی از بند مصدومیت‌، حال سفید پوشان بوشهری با هادی اصغری در نوک حمله و با مثلث هجومی خود می‌خواهند سه امتیاز با طعم نفت را کسب کنند و در حضور هواداران پرشور خود که همچون بازی‌های قبل این تیم را تنها نگذاشته‌اند، امیدوار به صعود باشند. شاهینی‌ها هفته قبل نیز یک اتفاق تلخ را هم تجربه کردند، آنها در غم پزشک محبوب و خوش اخلاق خود عزادار شدند هفته بدی را پشت سر گذاشتند.

نفتی‌های شهر امیدیه که در بازی رفت با چهار گل مغلوب سفیدپوشان بوشهری شده بودند برای جبران این شکست و روزنه‌ای برای امید چشم به سه امتیاز این بازی دارند‌. حال آن‌که شاگردان علی فیروزی در هفته قبل نتیجه خوبی در رضوانشهر کسب کردند و موفق شدند تیم رهپویان این شهر را با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف کنند و امیدهای خود را را برای صعود زنده نگه دارند. نفتی‌ها در حالی پا به این میدان خواهند گذاشت که مهدی نظری مدافع خود را به‌دلیل اخراج در دیدار قبل در اختیار ندارند.
مصاحبه نکردن مسوولان شاهین
بامداد جنوب سعی کرد بعد از پایان بازی با مسوولان این تیم ارتباط برقرا کند ولی آنها حاظر به پاسخ‌گویی نشدند.
شرح بازی
دو تیم در نیمه اول با ارائه یک بازی ضعیف و سردرگم که بیشتر در میانه میدان جریان داشت نتوانستند موقعیت آنچنانی روی دروازه همدیگر خلق کنند. نبود احمد فلاح در میانه میدان کاملا به چشم می‌آمد تا دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن بروند.
در نیمه دوم این نفت امیدیه بود که بازی را در دست داشت و مزد برتری خود را با گل دقیقه 60 گرفت و موفق شد این نتیجه را تا پایان بازی حفظ کند و به یک برد شیرین دست پیدا کند و امیدوارانه ادامه بازی‌ها را به نظاره بنشیند و این شاهین بود که تا حدودی ناامید از صعود باشد.
ترکیب شاهین
حمید‌رضا لطف‌الله نژاد‌، خضر باغبان، سعید مرادی، محسن قائدپوری، سعید نوروزی، رسول ناصر بخت، محمدبرهی، سینا کناری، افشین محمدی، پژمان مالکی، هادی اصغری
در هفته هفتم از دور دوم رقابت‌های لیگ دسته 2 باشگاه‌های کشور، اکسین صدرنشین میهمان شاگردان پاشازاده در پارس جنوبی بود، که بازی دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسید.
پیش بازی
شاگردان فیروز کریمی که در صدر جدول رقابت‌ها قرار دارند هم قسم شده‌اند که با برتری مقابل پارس جنوبی صعود خود را به لیگ یک مسجل کنند. علی لطیفی سرمربی این تیم تمرینات فشرده‌ای را برای رویارویی با تیم پارس جنوبی جم برگزار کرده است و معتقد است بازیکنانش توان و انگیزه بالایی برای برد در این دیدار دارند.
از سویی دیگر شاگردان مهدی پاشازاده هفته قبل مقابل شاهین شهرداری بوشهر به تساوی دست یافته‌اند و در بازی خانگی خود به‌دنبال برد هستند.
این در حالی است که دیدار دو تیم در مرحله رفت این مسابقات با برتری یک بر صفر اکسین البرز به پایان رسیده بود.
ما 100 درصد صعود می‌کنیم
سرپرست پارس جنوبی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که تیم اکسین در این بازی، بازی بسته‌ای را انجام داد و فقط برای مساوی به جم آمده بودند، افزود: متاسفانه آنها به خواسته خود رسیدند و یک امتیاز را به‌دست آوردند. پنالتی ما در دقیقه 39 بازی به‌وسیله جواد رحیمی از دست رفت و توپ را به تیرک دروازه زد. تیم اکسین هم تیم دست و پا بسته‌ای نبود و چند موقعیت خوب داشتند و دوبار تیرک دروازه ما را تکان دادند. 
غریبی افزود: ما اگر دقتمان بیشتر بود می‌توانستیم بازی را ببریم اما متاسفانه نتوانستیم به این مهم دست یابیم. باز هم همان مسائل روحی و روانی دچار تیم ما شده بود و این از مسائلی بود که ما نتوانستیم پیروز میدان باشیم ولی خدا را شکر می‌کنم که بازی را نباختیم و این یک امتیاز در روز آخر به ما کمک می‌کند.
وی در موررد قضاوت داوری در این بازی یادآور شد: داوری عالی بود. این داوری از بهترین داور های لیگ دو بود و عادلانه سوت زد. ما از تیم داوری راضی هستیم ولی از خودمان راضی نیستیم.
سرپرست پارس جنوبی در پایان گفت: از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که برای حمایت از ما به ورزشگاه آمده بودند. آنها در این بازی پشت تیم بودند ولی متاسفانه ما نتوانستیم با بردن این بازی آنها را خوشحال کنیم. من قول می‌دهم که این تیم به لیگ یک صعود می‌کند و ما امیدوار هستیم و امیدمان به چند بازی باقی‌مانده است و در نهایت من مطمئن هستم ما اول می‌شویم و امیدوارم شاهین هم دوم شود.
شرح بازی
دو تیم در حالی که نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داشتند گام به این مسابقه نهادند. شاگردان مهدی پاشازاده در پارس جنوبی که در دو بازی گذشته مقابل شاهین بوشهر به تساوی رضایت داده بودند‌، بازی را هجومی آغاز کردند و می‌توانستند در همان نیمه اول از سوی محمدحسن رحیمی از روی نقطه پنالتی به گل اول خود برسند که ضربه این بازیکن به دیرک دروازه ناصر سالاری برخورد کرد تا دو تیم با نتیجه بدون گل به رختکن بروند.
در نیمه دوم هم دو تیم موقعیت‌هایی را بر روی دروازه همدیگر خلق کردند، ضربه قیچی فرج لطفی مهاجم اکسین در دقیقه 55 به تیر افقی پارس جنوبی برخورد کرد. در ادامه هم دو تیم نتوانستند از فرصت‌های خود در این بازی استفاده کنند تا بازی با همان نتیجه بدون گل به پایان برسد.
با این تساوی پارس جنوبی 10 امتیازی در رده دوم جدول و اکسین 14 امتیازی در رده نخست قرار گرفتند.
ترکیب پارس جنوبی
وحيدعزيزي، محمد جواد رحیمی، سید مهدی عمرانی، حسین مددي، سجاد جوادی، نصراله درفشی، امین فارسی، امیر محمد عباد زاده، علی اکبر فرهنگ، سعید حلافی، مصطفی نوبخت

برچسب ها: فوتبال ، بوشهر ، شاهین
نام:
ایمیل:
* نظر: