bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
دختر من کلاس چهارم دبستان است و در یک مدرسه دولتی درس می‌خواند که با معلم زبان انگلیسی‌اش سه تا معلم دارد. روز گذشته با هم به بازار رفتیم تا کادوی روز معلم برایش بخریم. این در حالی است که
مهشید رضایی: دختر من کلاس چهارم دبستان است و در یک مدرسه دولتی درس می‌خواند که با معلم زبان انگلیسی‌اش سه تا معلم دارد. روز گذشته با هم به بازار رفتیم تا کادوی روز معلم برایش بخریم. این در حالی است که تصمیم گرفتیم با توجه به بودجه‌ای که مد نظر داشتیم و براساس سلیقه دخترم رژ لب بخریم. البته این را هم اضافه کنم که با حقوق کارمندی سر ماه نمی‌خواستم مبلغ زیادی هزینه کنم و فک می‌کردم که برای معلم‌ها که قشر فرهنگی هستند قیمت هدیه مهم نیست و بی‌شک آنها شرایط اقتصادی مردم را درک می‌کنند!! در نهایت برای دو تا از معلم‌هایش که جوان‌تر بودند و دخترم می‌گفت از رنگ پررنگ سر کلاس استفاده میکنند، رنگ پررنگ‌تر و برای معلم دیگرش که معلم اصلی دخترم هم است، یک رژ خیلی ملایم گرفتیم. رژ لب‌ها هم مارک خوبی بودند که هر کدام را دوازده و پونصد تومان خریدیم. ناگفته نماند روی کارتون هم قیمت چاپ شده بود که به نظر خودم خیلی جالب نبود.

 بعد فروشنده به سبک جدید مثل شکلات هرکدام را کادوپیچ کرد و با روبان مشکی دو طرفش را بست. خلاصه دخترم دیروز عصر، کادوی معلم زبانش را برد و معلم هم کلی از او تشکر کرده بود تا امروز که دخترم با گریه برگشت خانه. ماجرا از این قرار بود که معلمش ابتدا کادو را از او گرفته، باز کرده و گذاشته در کیفش اما زنگ بعد جلوی همه بچه‌ها کادو را پس می‌دهد و به دخترم می‌گوید معلم‌ها به کادوی پنج هزار تومانی نیاز ندارند و اوضاع مالی معلم‌ها خوب است و این‌که چرا کادو را با روبان مشکی بستی و.... . دخترم هم این‌قدر جلوی همکلاسی‌هایش خجالت کشیده که به دروغ به معلمش گفته من برایتان یک عطر هم خریده بودم که گمشده است است. همین امر نشان می‌دهد که به دخترم چه شرایط سختی گذشته است. من وقتی متوجه مساله شدم با معلمش تماس گرفتم و همین که شروع به صحبت کردم و به ایشان گفتم رژ پنج تومن نبوده و...ایشان کاملا حق به جانب گفت که مگر کادو را می‌خواسته بیاره سر قبر من که با روبان مشکی بسته و این‌که اصلا کاری به قیمتش نداشتم و من معلمم و باید به بچه‌ها یاد بدهم و هدفم این بود که دختر شما یاد بگیرد و هزار توجیه دیگر برای کار نادرست و اشتباهش آورد و گفت که شما به جای این‌که بیایید از من معذرت‌خواهی کنید، آمده‌اید و گله می‌کنید؟ می‌خواستم فقط این را بگویم که کاش در آموزش و پرورش برای بچه‌های دبستانی آن هم دختر اندکی معلم‌ها رو با دقت بیشتری انتخاب می‌کردند که حداقل معلومات تربیتی را داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: