bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۴
رئیس بیمارستان عسلویه از راه‌اندازی 8 بخش تخصصی و فوق‌تخصصی در بیمارستان عسلویه خبر داد.
رئیس بیمارستان عسلویه از راه‌اندازی 8 بخش تخصصی و فوق‌تخصصی در بیمارستان عسلویه خبر داد.

 سیاوش خادمی صبح امروز در دیدار با فرماندار جدید عسلویه با تبریک ماه رمضان اظهار داشت: رمضان ماه خودسازی و عبادت و معنویت و ماه مهمانی خداست که باید از تمام لحظات این ماه بهره معنوی لازم را ببریم.

وی افزود: عسلویه از شهرستان‌های مهم و استراتژیک در استان و حتی کشور است و باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مردم این منطقه ارائه شود.

رئیس بیمارستان عسلویه خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت و در بخش بهداشت و درمان اهتمام خاصی داشته و روز به روز شاهد ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر هستیم.

خادمی در ادامه گزارشی از عملکرد و نحوه خدمات‌دهی بیمارستان به مردم شهرستان و شرکت‌های مستقر نفتی در منطقه ارائه کرد و یادآور شد: حجم و کیفیت خدمات به مردم در این بیمارستان رشد محسوسی داشته است.

وی از راه‌اندازی 8 بخش تخصصی و فوق‌تخصصی در بیمارستان عسلویه خبر داد و گفت: وجود 8 رشته تخصصی و فوق‌تخصصی در بیمارستان شامل داخلی، جراحی، اطفال، بیهوشی، سونوگرافی، رادیولوژی، قلب و ارتوپدی از خدمات این بیمارستان به مردم است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه بیان کرد: در آینده نزدیک واحد دندانپزشکی و شورای پزشکی نیز در بیمارستان راه‌اندازی خواهد شد.

خادمی یادآور شد: کیفیت بخشیدن به خدمات درمانی در این بیمارستان مورد توجه و تاکید قرار دارد و به فضل خدا به اهداف مورد نظر برسیم.

فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: