bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
امیدواری پارس به صعود؛
هفته نهم مرحله نهایی لیگ دسته 2 روز گذشته برگزار شد و نمایندگان ما به مصاف حریفان خود رفتند که نتیجه یک برد و یک باخت بود.
یامدادجنوب- علی پورتنگستانی: در چارچوب هفته نهم مرحله نهایی لیگ دسته دوم عصر روز گذشته در جم، پارس جنوبی میزبان رهپویان رضوانشهر بود که پارس جنوبی با نتیجه 3 بر صفر توانست تیم رضواشهر را شکست داده و با این برد برای رفتن به مرحله پلی‌آف امیدوارتر شود.
پیش بازی
پارس جنوبی که مرحله نهایی لیگ دسته 2 را با صدرنشینی آغاز کرده بود هفته‌هاست رنگ پیروزی را ندیده و از آخرین پیروزی شاگردان پاشازاده پنج هفته می‌گذشت. پارس جنوبی تا قبل از این بازی با 10 امتیاز در رده دوم جدول قرار داشت با این حال فاصله تنها 2 امتیازی این تیم با نیروی زمینی قعرنشین خود بیانگر جایگاه متزلزل این تیم در جدول بود. پارس جنوبی که در هفته پایانی در تهران مهمان نیروی زمینی بود به خوبی می‌دانست که از دست دادن امتیاز در بازی خانگی فردا به بهای سخت شدن کارش در راه صعود به پلی‌آف تمام می‌شود.
در سوی دیگر میدان رهپویانی قرار دارد که همچون پارس جنوبی در چند هفته اخیر در کسب پیروزی ناکام مانده بود. رهپویان که با 9 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد برای زنده نگه داشتن امیدهایش برای صعود به پلی آف کار دشواری در جم پیش رو داشت. رهپویان در 4 بازی آخرش تنها 2 امتیاز کسب کرده است و با توجه به مهمان بودنش در دو بازی انتهای فصل به نظر می‌رسید که شانس زیادی برای صعود به پلی‌آف نداشت.
دیدار رفت دو تیم در رضوانشهر با تساوی 2 بر 2 به اتمام رسیده بود. رهپویان با دریافت 14 گل در 8 بازی مرحله پایانی لیگ دسته دوم ضعیف‌ترین خط دفاع را در میان 12 تیم تا قبل از این بازی داشت. از سوی دیگر این تیم شایسته گیلانی با زدن 13 گل در 8 بازی بهترین خط حمله را نیز در میان 12 تیم این مرحله در اختیار داشت. رهپویان در این بازی مجتبی رستمی و امید رضایی و پارس جنوبی نوبخت را به‌دلیل دریافت کارت قرمز در بازی هفته گذشته برابر نفت امیدیه در اختیار نداشت.
ما می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم
سرپرست پارس جنوبی با بیان این‌که ما تمام قدرت خود را برای این بازی گذاشتیم، افزود: با قلبمان بازی کردیم، به دروازه حریف حمله کردیم و نتیجه آن را هم گرفتیم. همه بازیکنان ما خوب بودند و بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. این مسابقه، یک بازی زیبا و تماشاگر‌پسند بود و حقمان برد بود و اگر بازیکنان ما دقت بیشتری می‌کردند فکر می‌کنم یکی نتیجه عجیب ثبت می‌شد ولی این اتفاق رخ نداد اما باز هم خدا را شاکریم که توانستیم نتیجه دلخواه خود را بگیریم.
وی در ادمه گفت: تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند و اینجا جا دارد از لیدر باشگاه شاهین تشکر کنم که برای حمایت ما به ورزشگاه آمد. ما امروز فعل خواستن را اجرا کردیم .
 وی در پایان با مدیر عامل راهپویان به ورزشگاه نیامده بود‌، افزود: ما با این تیم نهایت همکاری را کردیم و هر مشکلی که داشتند، بر طرف کردیم. ما برای برگشت آنها آژانس آماده، کردیم. به هرحال آنچه که به‌عنوان یک مسلمان باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم.
در یکی دیگر از این دیدارهای حساس نبرد تیم صدر جدولی و صعود کرده اکسین البرز و شاهین شهرداری بوشهر بود که این تیم اکسین که در یک بازی پر گل با نتجیه 5 بر 3 برنده این بازی شد تا شاهین امید‌های خود را در رفتن به پلی‌آف به طور کامل از دست دهد. 
پیش بازی
شاگردان علی لطیفی که با برد هفته قبل خود جشن صعود به لیگ 1 را برپا کردند در یک دیدار تشریفاتی حاضر شدند. دیداری که بیشتر به محک بازیکنان ذخیره خود خواهد بود تا آنها هم تجربه کسب کنند. شاید هم این دیدار یک دیدار انتقامی برای اکسین باشد، زیرا آنها تنها باخت خود را در مقابل تیم بوشهری متحمل شدند.
اما در آن‌سوی مقابل شاهینی‌های شهر بوشهر با هواداران پرشورش‌، چاره‌ای جز برد در این دیدار نداشتند. سفیدپوشان بوشهری که فرصت‌های زیادی برای نزدیک شدن به صعود را از دست داده بودند، این آخرین شانس آنها بود و در مقابل اکسین بی‌انگیزه چاره‌ای جز برد نداشتند تا دیدار آخر خود را در بوشهر برگزار کنند.
شاگردان سهراب بختیاری آزاد در این دیدار حساس و حیاتی دو بازیکن خود را به‌دلیل محرومیت و مصدومیت به همراه نداشتند احمد فلاح به‌دلیل سه کارته بودن و محسن قائدپوری هم به‌دلیل مصدومیت از غائبین این بازی در مقابل اکسین البرز بودند.
شرح دو بازی
شاهین شهرداری که در کرج به مصاف اکسین صعود کرده رفته بود، با نتیجه 5 بر3 شکست خورد تا رویای آنها برای صعود به پلی‌اف لیگ دو از دست برود. در این بازی افشین محمدی ستاره اهرمی شاهین در این فصل دو گل زد اما درخشش او برای برد شاهین کافی نبود. روز بد شاهین شهرداری در فاز دفاعی با خوردن 5 گل به چشم امد تا فیروز کریمی و شاگردانش جشن صعود خود را در خانه برگزار کنند. شاگردان سهراب بختیاری با این باخت شانس صعود به پلی اف را از دست دادند.
در جم ،پارس جم ده نفره با 3 گل رهپویان رضوانشهر را شکست داد تا در آستانه صعود به پلی اف قرار بگیرد. مهدی عمرانی یک گل و علی نظری دو گل برای پارسی‌ها به ثمر رساندند تا هواداران مشتاق جمی غرق در شادی شوند. شاگردان پاشازاده برای صعود در بازی آخر یک تساوی می‌خواهند تا پلی آف را تجربه کنند. شاید نتایج هفته اخر به گونه‌ای رقم بخورد که شاگردان پاشازده با همین امتیاز هم صعود کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: