bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
درپی اتتشار شایعه وجود ماده ممنوعه مصرفی ستاره تنیس روسیه در خون سردار آزمون،خانواده وی با تکذیب این موضوع ناشران را تهدید به شکایت کردند.

خلیل آزمون گفت: انتشار اخبار کذب پیرامون فرزند من باعث مشکلات زیادی برای من و خانواده ام شده و متاسفم برای آنهایی که قصد دارند این بازیکن ملی پوش را تخریب کنند.
وی ادامه داد:این خبر هیچگونه منبع رسمی ندارد و از فردا صبح این موضوع را پیگیری میکنم و تا پایان پرونده و تا زمانیکه مسببان این اقدام را مجازات نکنم دست بردار نیستم.
پدر سردار آزمون افزود:سردار هیچ ارتباطی با قضیه دوپینگ در روسیه ندارد و هیچ مقامی هم این موضوع را تایید نکرده است و من احساس میکنم این موضوع برنامه ریزی شده است .
خبر ماده ممنوعه ای که باعث محرومیت شاراپووا ستاره روسی تنیس جهان شد در خون سردار آزمون دیده شده است در فضای رسانه ای منتشر شد و همین موضوع باعث شد تا پدر سردار با مشورت وی تصمیم به شکایت از ناشرین آن بگیرند و این در حالی است که آزمون پس از بازی هایش در لیگ روسیه تست دوپینگ داده است و هیچگاه مرجعی دوپینگ وی را تایید نکرده است.
خلیل آزمون معتقد است،سردار بدون حاشیه فوتبال بازی میکند و این نهایت ناجوانمردی است که در مورد وی چنین شایعاتی منتشر کنند و از باشگاه خبرنگاران هم به دلیل پیگیری و درج حقیقت تشکر میکنم و امیدو ارم در پایان مراحل قانونی متخلفان بتوانند جواب قانون و سردار را بدهند. و مطمئن باشید از آنها نمیگذرم.ش
برچسب ها: فوتبال ، آزمون ، دوپینگ
نام:
ایمیل:
* نظر: