bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۵
با پیروزی در برابر مقاومت تیران؛
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور روز گذشته در شهرهای مختلف برگزارشد و در حساس‌ترین بازی تیم پارس جنوبی برای حفظ صدر‌نشینی و کسب قهرمانی نیم فصل لیگ در اصفهان میزبان خود مقاومت تیران اصفهان را به سختی با نتیجه 6 به 5 شکست داد و با 30 امتیاز قهرمانی نیم فصل لیگ برتر را به‌دست آورد.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ساعاتی قبل در شهرهای مختلف برگزارشد و در حساس‌ترین بازی تیم پارس جنوبی برای حفظ صدر‌نشینی و کسب قهرمانی نیم فصل لیگ در اصفهان میزبان خود مقاومت تیران اصفهان را به سختی با نتیجه 6 به 5 شکست داد و با 30 امتیاز قهرمانی نیم فصل لیگ برتر را به‌دست آورد.
شیرهای پابرهنه بوشهری با اقتدار بر صدر جدول قرار گرفتند و راهی بوشهر شدند.
برخلاف پیش‌بینی‌های قبل از بازی، پارس جنوبی در این بازی غافلگیر شد و در دفاع عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و پنج گل را دریافت‌ کرد. تیم مقاومت تیران اصفهان در این بازی خیلی خوب بازی کرد ولی در نهایت این تیم بوشهری که با اختلاف یک گل برنده شد.
از عواملی که باعث شده است که دریانوردان در این بازی پنج گل دریافت کند هماهنگی نبودن بازیکنان ملی آنها با دیگر بازیکنان تیم است که این خود مشکل بسیار بزرگی است. پارس جنوبی با قهرمانی در نیم فصل اول، امیدها را برای قهرمانی بیشتر از گذشته بالا برده و اگر این تیم در نیم فصل عملکردی مشابه نیم فصل اول داشته باشد، می‌تواند عنوان قهرمانی را به‌دست بیاورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ سرمربی دریانوردان پارس جنوبی رفتیم. عباس طبیب‌نژاد در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که ما برنامه‌ریزی خوبی برای این بازی کرده بودیم، گفت: ولی بازی بر خلاف آن چیزی که ما پیش‌بینی می‌کردیم، پیش رفت. ما فکر می‌کردیم حال که تیم مقابل در پایین جدول قرار دارد، می‌توانیم به‌راحتی برنده این بازی باشیم. اشتباه ما این بود که آنها را دست‌کم گرفتیم، ولی آنها از این فرصت استفاده کردند و ما را تحت فشار گذاشتند و بازی را برای تیمم سخت کردند. 
وی افزود: از دلایلی اصلی سخت شدن این بازی، ناهماهنگی بین بازیکنان و دور شدن بازیکنان تیم ملی از شرایط تیم دریانوردان بود که این ضربه سختی را به ما وارد کرده است. هم‌اکنون بازیکنان ملی ما، با سیستم تیمی من اصلا همخوانی ندارند و همین ناهماهنگی باعث شد که ما نتیجه مطلوبی را کسب نکنیم.
وی در مورد عملکرد فردی بازیکنان دریانوردان در این بازی یادآور شد: از نظر فردی به غیر سه نفر از بازیکنان، بقیه نتوانستند آن چیزی را که ازشان انتظار داشت در بازی برآورده کنند  و دلیل این اتفاق ناهماهنگی و مصدومیت بازیکنان است که هم از نظر تعداد بازیکنان آماده و از نظر کیفی به تیم لطمه زده است.

وی در پاسخ به این سوال که برای نیم فصل دوم، برای بهتر شدن دفاع تیم چه برنامه‌‌های دارید، پاسخ داد: خب 5 گل خوردن در یک بازی آن هم برای تیم پارس جنوبی خبر خوبی نیست و ما به تمام بازیکنان اعلام کرده‌ایم که حتما امروز در تمرینات تیم شرکت کنند تا در این چهار جلسه ما بتوانیم نقطه ضعف‌های خود را بپوشانیم و به یک هماهنگی برسیم. در کل ما خیلی کار سختی داریم، چراکه در دور برگشت پنج بازی خارج از خانه داریم. ما باید برای رسیدن به موفقیت زحمت بیشتری بکشیم.
وی در مورد نیم فصل اول رقابت‌ها با بیان این‌که در نیم فصل اول بندسازی خوبی کردیم، تصریح کرد: بازیکنان به طور کامل در اختیار تیم بودند و این باعث شد که به غیر از بازی با انزلی، در بقیه بازی‌ها موفق باشیم. در آن بازی‌ها با نتیجه خیلی خوبی برنده از زمین خارج می‌شدیم. متاسفانه با شروع اردو‌های تیم ملی و مخصوصا اردوی ایتالیا، دور شدن تعدای از بازیکنان و غیبت‌ مکرر آنها باعث شد که غیر از یک بازی که توانستیم شش جلسه تمرینی داشته باشیم در دیگر بازی‌ها جلسه تمرینی زیادی نداشته باشیم. اگر در این بازی‌ها نتیجه هم گرفتیم، بازی خوبی را ارائه نمی‌کردیم. این یک معضل است که هر چه قدر که بازیکنان ملی در تیم خود داشته باشیم، به همان اندازه در بازی‌ها دچار مشکل می‌شویم و این خیلی سخت است. شما حدود یک ماه از من پرسیدید که دعوت بازیکنان به تیم ملی چه تاثیری دارد که من هم گفتم نمی‌دانم و تاثیر خود را به‌زودی می‌گذارد.
وی در پایان گفت: ما برای قهرمانی می‌جنگیدیم ولی ابزارهای ما، بازیکنانمان هستند. اگر ما بازیکنان خود را در اختیار داشته باشیم، بازیکنان بدون غیبت در تمرینات شرکت کنند قطعا قهرمان می‌شویم.
تیم گلسا پوش یزد قهرمان فصل گذشته که در این هفته مهمان بندر گزی‌ها بود در یک بازی نزدیک با نتیجه 4 به 3 ملوان بندر گز را شکست داد و با 28 امتیاز نائب قهرمانی خود را تثبیت کرد .
همچنین تیم موج گناوه در هفته پایانی لیگ فوتبال ساحلی استراحت خورده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: