bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
پس از پیروزی تیم ملی فوتبال پرتغال بر فرانسه، شب گذشته هزاران تن از مردم پرتغال به خیابان ها ریخته و با فریاد 'پرتغال، پرتغال' این پیروزی را جشن گرفتند.

خبرگزاری رویترز یکشنبه از لیسبون گزارش داد که با برتری یک بر صفر پرتغال بر فرانسه پرتغال یکپارچه شادی شد.
این اولین قهرمانی مهم پرتغال در صحنه بین المللی است.
براساس این گزارش، با پایان یافتن بازی، دسته های موسیقی در لیسبون ، پایتخت پرتغال، به راه افتاد و نور افشانی جشن مردم را تکمیل کرد.
براساس این گزارش، در برخی از نقاط مهم شهر از جمله میدان اصلی 'پارکا د کومرسیو' ی لیسبون صفحه های بزرگ تلویزیونی نصب شده بود تا مردم بازی را مستقیم تماشا کنند.

شدت شادی و پایکوبی مردم در این میدان قابل تصور نبود.
'مارسول ربه لو د سوسا' رییس جمهوری پرتغال در یک مصاحبه تلویزیونی گفت : من ایمان خود را از دست ندادم. می توانستیم با همه چیز بسازیم. این پرتغال در بهترین شکل آن بود.
براساس این گزارش، خیابان های لیسبون پر از مردمی بود که فریاد پرتغال پرتغال سرمی دادند و خودروها بوق زنان شادی سرنشیان خود را به نمایش می گذاشتند.
پرتغال 12 سال پیش در نیمه نهایی به یونان میزبان باخت و نتوانست به فینال راه پیدا کند. براساس این گزاش مهم ترین دستاورد عمده فوتبال پرتغال در سالهای اخیر مقام چهارم در جام جهانی سال 2006 بود.
فدراسیون فوتبال پرتغال در بیانیه ای اعلام کرد که پیروزی تیم ملی شناسایی ارزش فوتبال پرتغال و اعتبار بخشیدن به کشور است.
شیرینی قهرمانی پرتغال وقتی بیشتر می شود که بدانیم که 'کریستیانو رونالدو' کاپیتان تیم پس از دقایقی از آغاز بازی دچار آسیب دیدگی شد و این ستاره فوتبال نتوانست تیم را همراهی کند.
برچسب ها: پرتغال ، قهرمان
نام:
ایمیل:
* نظر: