bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۵
در آستانه برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ یک و در حالی که تنها ۲۲ روز به آغاز فصل جدید بازی های باقی مانده ۶ تیم بدون مربی هستند! از جمله ایرانجوان بوشهر

استقلال اهواز و راه آهن که فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشتند به همراه فجر سپاسی که فصل گذشته مدعی صعود به لیگ برتر بوده در کنار تیم های خیبر خرم آباد، فولاد یزد و ایرانجوان بوشهر تیم های بدون مربی هستند! طبیعتا این تیم ها اگر همین امروز سرمربی خود را مشخص کنند و با همه نفرات استارت بزنند زمان را از دست داده اند و ممکن است در هفته های آغازین امتیازات حساسی را از دست بدهند!

البته راه آهن با اینکه سرمربی ندارد در حال تمرین کردن و یار گرفتن است! استقلال اهواز با انبوهی از بدهی ها مواجه است، به خصوص اینکه هزینه خرید امتیاز فصل گذشته فولاد نوین را پرداخت نکرده و مشخص نیست چه برنامه ای برای آینده دارد و آیا اصلا توان پرداخت این همه بدهی ها وجود دارد؟ خیبر خرم آباد مثل همیشه از مشکلات مالی رنج می برد و در بوشهر هم مشکلات مدیریتی مثل همیشه ایرانجوان را از فعالیت جدی بازداشته است. گویی ایرانجوان رسم دارد هر فصل یکی دو هفته پیش از شروع بازی ها تمرینات خود را آغاز کند.

فولاد یزد دیگر تیم بدون مربی اعلام کرده که توان تیمداری ندارد و حتی در شرف فروش امتیاز بود که با ممانعت اداره کل ورزش و جوانان استان مواجه شد! فجر سپاسی هم در تلاش برای انتخاب مربی خود از بین مهره های بومی از جمله شاغلام است و دلخوش به سربازانی است که بر اساس قانون طی دو فصل حضور در فجر سپاسی نمی توانند طلب دستمزد زیادی داشته باشند. با این حال فرصت های از دست رفته برای این تیم ها با بهترین برنامه ریزی در آینده هم قابل جبران نخواهد بود.

فصل جدید لیگ یک از ۱۷ مرداد با حضور ۱۸ تیم آغاز می شود. در پایان ۵/۲ تیم از دسته اول به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد. بنابراین این فصل شاهد جدال تیم سوم لیگ یک با تیم چهاردهم لیگ برتر در مرحله پلی آف خواهیم بود.
برچسب ها: فوتبال ، لیک یک
نام:
ایمیل:
* نظر: