bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۴
کنگان ‌در سطح استان بوشهر‌ از بالاترین ظریب محرومیت برخوردار ‌است‌
رئیس کمیته امداد کنگان با بیان اینکه ضریب محرومیت در این شهرستان ‌7 است، گفت: ‌در سطح استان بوشهر، ‌کنگان از بالاترین ظریب محرومیت برخوردار ‌است.

 عبدالحسین رهبر در نشست با مسئولان سپاه شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم در استان و حتی کشور است و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردم باید مورد توجه و تاکید مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: مردم این شهرستان مردمانی مومان و معتقد به ارزش‌های والای اسلامی و قرآنی هستند و مسئولان نیز برای رضایتمندی مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان به خدمات این نهاد اشاره کرد و یادآور شد: کمیته  امداد به تنهایی نمی‌تواند مشکلات مددجویان را حل کند و با توجه به اینکه شهرستان کنگان سومین شهرستان استان به شمار می‌رود و با وجود شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی موجود و سطح توقعات شرایط ویژه خود را دارد.

رهبر با بیان اینکه 6 درصد مردم کنگان زیرپوشش کمیته امداد هستند خاطر نشان کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود، 6 درصد از جمعیت شهرستان زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند و 15 درصد از مددجویان زیرپوشش نیز زنان سرپرست خانواده هستند که این خود آسیب‌پذیری زیادی را در پی دارد.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان گفت: ضریب محرومیت در شهرستان کنگان 7 است که در سطح استان شهرستان کنگان از بالاترین ظریب محرومیت برخوردار و در شرایط کنونی ظریب محرومیت در کشور 9 است.

فارس
برچسب ها: بوشهر ، کنگان
نام:
ایمیل:
* نظر: