bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
ایرانجوان و پارس سکانداران خود را شناختند؛
هفته‌ای که گذشت سرشار از خبرهای مختلف بود که بیشتر آنها مربوط به فوتبال استان می‌شد. از رفتن تقوی از پارس و سخنان عجیب این مربی تا حل شدن مشکلات ایرانجوان و انتخاب سرمربی این باشگاه را شامل می‌شد.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته‌ای که گذشت سرشار از خبرهای مختلف بود که بیشتر آنها مربوط به فوتبال استان می‌شد. از رفتن تقوی از پارس و سخنان عجیب این مربی (که درباره آن هفته گذشته گزارشی نوشتیم) تا حل شدن مشکلات ایرانجوان و انتخاب سرمربی این باشگاه را شامل می‌شد. البته در کنار این مسائل اتفاقات دیگر هم افتاد ولی ما امروز صرفا به مساله سرمربی جدید پارس جم و ایرانجوان ورود می‌کنیم.
ابتدا به سراغ ایرانجوانی برویم که این روزها دوباره جانی تازه‌ای گرفته است و در حال آماده کردن خود برای حضور در لیگ برتر است. باشگاه ایرانجوان بوشهر در ابتدا نتوانست با غلامرضا دلگرم و سعید مفتخر به توافق برسد. آنچه گذشته و اکنون رو‌نمایی شده، حکایت از آن دارد که مربی بلند بالای اهل دشتستان شرایط خاص و البته بحرانی ایرانجوان را که متوجه می‌شود و با توجه به تجربیات گذشته و مشکلات مالی ایرانجوان، از هدایت تیم قدیمی بوشهر انصراف می‌دهد. سعید مفتخر دستیار دلگرم که فصل گذشته روی نیمکت ایرانجوان خودی نشان داد و با عده‌ای جوان بومی تیم را در جدول حفظ کرده بود هم بنا به دلایلی از پذیرش این مسوولیت سنگین عذر‌خواهی می‌کند، گویا مفتخر از نحوه برخورد برخی از اعضای هیات مدیره به‌شدت دلخور شده و تصمیم گرفت از این تیم جدا شود.
بالاخره عصر روز پنجشنبه در باشگاه ایرانجوان جلسه‌ای در این زمینه تشکیل شد.‌ ‌پس از بررسی گزینه‌های موجود با نشستن محمود خرمزی روی نیمکت این تیم موافقت کردند. خرمزی در سال‌های اخیر در تیم‌های مختلف لیگ برتر در جایگاه دستیار اول حضور داشته و سابقه بازی در تیم‌های ذوب آهن اصفهان، پيكان تهران، فجر شيراز، شاهين و ايرانجوان بوشهر را در كارنامه دارد و همواره از چهره‌هاي بي‌حاشيه فوتبال بوشهر محسوب مي‌شود. وی همچنین سابقه مربیگری در تیم‌های فجر سپاسی، مس کرمان و استقلال اهواز را در کارنامه دارد. 

به گزارش فوتبال بوشهر، محمود خرمزی سرمربی جدید ایرانجوان قرار است طی سه الی چهار روز آینده از بازیکنان جوان بوشهری تست‌گیری کند تا بازیکن شایسته‌ای جا نماند. آنها سپس راهی اردوی چادگان می‌شوند و با انجام چند بازی تدارکاتی خود را برای آغاز لیگ دسته یک آماده می‌کنند، این در حالی است که تنها پانزده روز به اولین بازی مقابل نفت مسجد سلیمان باقی نمانده است. مراسم معارفه سرمربی جدید ایرانجوان، در تمرین جمعه شب گذشته این تیم برگزار شد.
همچنین ایزدپناه سرپرست جدید ایرانجوان در فصل آتی خواهد بود. محمود آرامش که فصل گذشته هم روی نیمکت ایرانجوان قرار داشت، به احتمال فراوان در کنار خرمزی کار خود را ادامه خواهد داد. باید دید که ایرانجوان با توجه به این‌که وقت کمی در اختیار دارد، می‌تواند به موقع خود را برای مسابقات آماده کند یا خیر؟
در ادامه این گزارش، به سراغ تیم پارس جم می‌رویم که اولین حضور خود را در لیگ یک تجربه می‌کند. دو هفته پیش بود که تقوی سرمربی این تیم شده بود و بازیکنان تیم تحت نظر او به تمرینات خود ادامه می‌دادند. ولی تقوی خیلی زود و بدون دلیل قانع کننده و با تهمت بستن به مدیر عامل این باشگاه، از پارس جم رفت و باعث شد که مسوولان پارس جم برای برای انتخاب مربی جدید سریع دست به کار شوند. بالاخره پس از گذشته چند روز آنها با غلام دلگرم به توافق رسیدند و این مربی بوشهری امسال هدایت تیم پارس جم را بر عهده می‌گیرد. 

غلام دلگرم در همان ابتدا از فرصت استفاده کرد و سعید مفتخر را به در سمت مربی این تیم معرفی کرد تا دوباره این دو مربی خوشنام بوشهر با هم در یک تیم بوشهری اما نه ایرانجوان، بلکه پارس جم فعالیت کنند.
در همین رابطه ما به سراغ سعید مفتخر رفتیم تا اطلاعات بیشتری از این اتفاق به دست آوریم. مفتخر در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که قبل از ورود به این تیم، با آقای دلگرم گفت‌وگویی داشتم، افزود: ایشان در همان ابتدا که با پارس جم قرارداد بست، به من پیشنهاد دادند که به‌عنوان مربی در این تیم مشغول شوم. من هم که به‌دلایلی امسال قطع رابطه با ایرانجوان کرده بودم، تصمیم گرفتم این پیشنهاد را قبول کنم و به تیم دیگر استان تا آنجا که در توانم است خدمت کنم.
مفتخر در ادامه در مورد این‌که این تیم چه هدف‌هایی را در لیگ یک دنبال می‌کند، گفت: به هر حال تا شروع لیگ وقتی نمانده است و نباید وقت را از دست داد. من و آقای دلگرم روز یکشنبه به تیم اضافه می‌شویم تا کار خود را به‌صورت رسمی آغاز کنیم. سعی می‌کنیم برای حضور در لیگ خیلی زود آماده شویم. هدف اصلی ما این است که جایگاه خوبی کسب کنیم و بتوانیم نمایش خوبی را از خود نشان بدهیم.
مربی تیم فوتبال پارس جم در پایان در مورد این‌که مدیر عامل پارس جم در مصاحبه با بامداد جنوب گفته بود این تیم در اولین فصل حضور در لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کند، یادآور شد: آقای رضاییان در این مورد با آقای دلگرم و بنده صحبتی نکرده است و در این مورد هیچ صحبتی هنوز نشده است. به هر حال این‌که با این وضعیت به لیگ برتر صعود کنیم، شاید دور از انتظار است ولی اگر بخواهیم این کار شدنی است. اگر به کارنامه دلگرم نگاهی کنیم، می‌بینیم که وی وقتی در تیم آلومینیوم اراک (که اولین حضور خود را در لیگ یک سپری می‌کرد) بود، این تیم را تا رتبه‌های بالا جدول آورد و چه بسا اگر مربی این تیم باقی می‌ماند، تیم اراکی به لیگ برتر صعود می‌کرد. به هر حال ابتدا باید وضعیت تیم را از نزدیک ببینیم و آن وقت مشخص خواهد شد که این تیم چه توانایی‌هایی دارد. امیدوارم بتوانم برای تیم استانم مثمر ثمر باشم. 

نام:
ایمیل:
* نظر: