bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
نهادها و سازمان های ورزشی، فدراسیون ها و انجمن های ورزشی کشور روز یکشنبه در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفتند و تاکید کرد: شغل خبرنگاری فرصت مغتنمی برای پیشبرد اهداف هر مجموعه ای است.

17 مرداد ماه سال 77 «محمود صارمی» خبرنگار ایرنا به همراه جمعی از دیپلمات های ارشد ایران به دست مزدوران طالبان در شهر مزارشریف افغانستان شهید شد. این روز در روزشمار تقویم ایران به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است. 
«محمود گودرزی» وزیر ورزش و جوانان در پیام تبریک خود نوشت: ایمان و باور دارم جامعه ای رشد نمی کند، مگر با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی.
وی افزود: تجربه سه سال مدیریت در وزارت ورزش و جوانان به ما می گوید، رسانه های مستقل و غیروابسته اگر قوی باشند و در جای خود قرار گیرند، خلاف باورهای رایج میان برخی از مدیران، نه تنها تهدید نیستند که فرصتی مغتنم برای پیشبرد اهداف هر مجموعه ای است.

وزیر ورزش و جوانان نوشت: وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید تلاش کرد تا به شعار خود در تحقق ورزش پاک و معرفتی وفادار باشد و امروز بیش از هر زمانی برای رسیدن به این اهداف که بی شک مورد تایید همگان است، خود را نیازمند حمایت رسانه ها می بیند. 
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، رئیسان فدراسیون های ورزشی و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز در پیامی جداگانه این روز را به جامعه بزرگ رسانه تبریک گفتند.
برچسب ها: خبرنگار ، ورزشی ، وزیر
نام:
ایمیل:
* نظر: