bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
بابامحمدی در گفت‌وگو با بامداد جنوب:
لیگ دسته یک (آزادگان) از هفته گذشته آغاز شد و تیم‌های در شهرها مختلف به مصاف حریفان خود رفتند. ایرانجوان هم که نماینده بوشهر در این رقابت‌ها است، همانند سال‌های گذشته بعد از خانه تکانی وارد این مسابقات شده است.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
لیگ دسته یک (آزادگان) از هفته گذشته آغاز شد و تیم‌های در شهرها مختلف به مصاف حریفان خود رفتند. ایرانجوان هم که نماینده بوشهر در این رقابت‌ها است، همانند سال‌های گذشته بعد از خانه تکانی وارد این مسابقات شده است. این تیم در فصل نقل و انتقالات، بازیکنان مهمی را از دست داد ولی در کنار این اتفاق، باشگاه برای پر کردن لیست خود، با چند بازیکن غیر بومی که سطح قابل قبولی داشتند به توافق رسید. یکی از آنها بابا‌محمدی است. بابا محمدی که در فصل قبل در خط حمله گیتی پسند حضور داشت با حضور در تمرینات قرمزپوشان بوشهری مورد توجه مربیان این تیم قرار گرفت و قرارداد خود را با این تیم به امضاء رساند تا این تیم را در لیگ یک همراهی کند. 
به همین دلیل امروز به سراغ این مهاجم که سابقه بازی در تیم ملی امید دارد، رفتیم. بابا محمدی در گفت‌وگو با بامداد جنوب در پاسخ به این سوال که چرا بوشهر را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده است، گفت: بوشهر یکی از استان‌های فوتبال‌خیز است و در اینجا فوتبال اهمیت بالایی دارد. من ایرانجوان بوشهر را انتخاب کردم بهه این دلیل که هم از محبوب‌ترین تیم‌های این استان است و هم به پیشرفت فوتبالی من می‌تواند بسیار کمک ‌کند. تیم‌هایی که قبل از ایرانجوان در آنها بازی می‌کردم، گیتی‌پسند، فولاد یزد و پیکان هستند و در برهه‌ای هم در تیم‌ ملی امید‌ها بازی ‌کرد‌ه‌ام.

بازیکن ایرانجوان بوشهر در ادامه در مورد شرایط ایرانجوان با بیان این‌که من حدود دو هفته است که به ایرانجوان آمده‌ام، یادآور شد: ایرانجوان در مقایسه با دیگر تیم‌ها، به‌دلیل برخی مشکلات بسیار دیر بسته شد. در کنار این مساله، بازیکنان جوانی در تیم‌ ما هستند که تجربه زیادی ندارند. آرام آرام هماهنگی بین بازیکنان تیم در حال افزایش است و همان‌طور که دیدید بازیی که ما در هفته دوم مسابقات به نمایش گذاشتیم بسیار بهتر از هفته گذشته بود. ولی با همه این مسائل، مشکلات مالی ضربه سختی را به تیم وارد کرده است و امیدوارم مسوولان از ما حمایت کنند تا این مشکلات کمتر شود، چراکه با از بین رفتن مشکلات مالی مطمئنا شیوه بازی ما خیلی بهتر از حالا می‌شود. در مورد پتانسیل تیمی ایرانجوان هم بگویم که اگر مسوولان بتوانند شرایط تمرین و مشکلات مالی باشگاه ایرانجوان که همیشه همراه این تیم محبوب است را حل و راهکاری برایش پیدا کنند وضعیت ما خیلی بهتر می‌شود و می‌توان برای قرار گفتن در رتبه‌های بالای جدول برنامه‌ریزی کرد. به هر حال این تیم پتانسیل بسیار خوبی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که طی دو بازی گذشته از عملکرد خود راضی بوده یا خیر، تاکید کرد: من کاملا از بازی خود راضی هستم. البته باید برای کسب اطلاعات بیشتر از مربیان تیم این سوال را پرسید. با این وجود من هنوز به آمادگی صد درصد نرسیده‌ام و در این دو بازی فقط توانستم از 60 درصد از توانایی‌هایم استفاده کنم. اما خیلی زود به آمادگی کامل می‌رسم و عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذارم.
بازیکن سابق گیتی‌پسند در ادامه در مورد انتظاراتش از مردم تصریح کرد: اول از همه، از آنها می‌خواهم تا پایان راه از ما حمایت کنند. دوم این‌که در بازی‌های خانگی که ما به هر سه امتیاز آن نیازمند هستیم، به ورزشگاه بیایند، چراکه این‌کار باعث می‌شود، ما با روحیه بیشتری در مسابقات حاضر شویم. البته ما برای این امر هدفگذاری مهمی کرده‌ایم. اگر مشکلات برطرف شود، ما می‌توانیم جزء پنج تیم برتر لیگ آزادگان شویم زیرا پتانسیل آن را داریم. اگر تلاش خود را بیشتر کنیم، می‌توانیم در بهترین حالت به لیگ برتر صعود کنیم. چنین اتفاقی دور از ذهن نیست. به‌نظر من یکی از مشکلات دائم تیم‌های بوشهر (به غیر از پارس جم)، مسائل مالی است که ضربه زیادی به تیم‌های این استان وارد کرده است. یکی دیگر از مسائل، گرمای شدید این استان در فصل تابستان است. 

بابا محمدی افزود: در واقع هوای گرم یک فرصت خوب برای تیم‌های بوشهری است. اگر آنها از گرمی هوا استفاده کنند و برنامه‌ریزی خوبی برای بازی‌های در خانه انجام دهند، به‌راحتی می‌توانند حریفان خود را در بوشهر شکست دهند. زمانی که من در لباس تیمی دیگر به بوشهر می‌آمدم، در بازی به مشکل زیادی برمی‌خوردیم. اگر تیم‌های بوشهری‌ بتوانند از این فرصت استفاده کنند و تیم خود را زودتر ببندند، آنها یکی از مدعیان صعود می‌شوند. در کنار این مساله، با پتانسیلی که بچه‌های بوشهر در این رشته دارند. من آینده بوشهر را روشن می‌بینم.
مهاجم ایرانجوان بوشهر در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد آقای خرمزی و کادر فنی ایرانجوان چیست، یادآور شد: وقتی به بوشهر آمدم، از کار کردن با آقای خرمزی خیلی خوشحال شدم، چراکه وی یکی از باشخصیت‌ترین‌های فوتبا‌لی‌ است. در کنار این، خرمزی از نظر فنی هم عملکرد بسیار خوبی دارد و قبل از هر بازی نکات بسیار خوبی را به ما می‌گوید و من هم تا آنجا که می‌توانم، از نکات برای ارائه بازی بهتر استفاده می‌کند. در مورد این مساله که ایرانجوان دقیقا چه زمانی می‌تواند قدرت اصلی خود را نشان بدهد بگویم که چند بازیکن جدید به‌تازگی به تیم ایراجوان اضافه شده‌اند. برخی از بازیکنان جدید مثل صادق گشنی ‌محمد طارمی (‌که روز گذشته به ایرانجوان اضافه شد) هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند. اگر آنها به مرز آمادگی برسند، می‌توان گفت که از هفته پنجم تازه ایرانجوان یک تیم کامل می‌شود.
بابامحمدی در پایان سخنانش با بیان این‌که تماشاگران ایرانجوان از ما حمایت کنند و به ورزشگاه بیایند، خاطرنشان کرد: از مسوولان استان می‌خواهم که تیم ایرانجوان را فراموش نکنند و به تیم کمک‌رسانی کنند. انتظار داریم آنها در تمرینات و بازی‌های این تیم شرکت و با حل کردن مسائل مالی قدرت ما را بیشتر کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: