bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
آرامش از تحقق اهداف در بازی با بادران گفت
هفته چهارم لیگ آزادگان (لیگ دسته یک کشور) روز جمعه برگزار شد و نمایندگان استان حاضر در این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن دو تساوی بدون گل بود.

در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته اول عصر روز جمعه دو تیم خونه به خونه بابل و پارس جنوبی جم در جم به مصاف هم رفتند که در پایان با وجود برتری شاگردان تار تار حاصل کار تساوی بدون گل بود.
تیم متمول خونه به خونه که از کلکسیونی از بازیکنان لیگ برتری تشکیل شده است در حالی به مصاف پارس جنوبی رفت که این شاگردان تار‌تار بودند که خیلی زود حملات متعدد خود را بر روی دروازه فروزان ترتیب دادند و در حساس‌ترین صحنه مهاجم پارس جنوبی نتوانست از موقعیت تک به تک به‌دست آمده استفاده کند تا آه از نهاد تماشاگران و کادر پارس جنوبی بلند شود. حملات پردامنه جمی‌ها ادامه داشت و شوت مهاجم این تیم به شکل خطرناکی از بالای دروازه خونه به خونه در اواخر نیمه نخست به بیرون رفت.
البته در این نیمه بابلی‌ها حملات پر تعداد میزبانشان را با ضربه سر خطرناک روح‌الله باقری جواب دادند که این موقعیت تبدیل به گل نشد. نیمه دوم را نیز این تیم میزبان بود که بهتر از حریف آغاز کرد و در دقایق ابتدایی این نیمه بازی یک طرفه‌ای را از پارس جنوبی شاهد بودیم و ضربات ایستگاهی متعدد این تیم یکی پس از دیگری با بدشانسی از بالای دروازه فروزان راهی بیرون می‌شد.
اما در دقایق پایانی بازی خونه به خونه‌ای‌ها می‌توانستند خوش شانس‌ترین تیم امروز مسابقات باشند اما بی‌دقتی روح الله باقری در زدن ضربه آخر در موقعیتی تک به تک این شانس را از بابلی‌های متمول گرفت تا این بازی پر افت‌و‌خیز با تساوی بدون گل به اتمام برسد. 
پارس جنوبی با این یک امتیاز 5 امتیازی شد و با جایگیری در مکان پنجم جدول هفته آینده باید در یزد به مصاف فولاد این شهر برود. خونه به خونه نیز با این تساوی هشت امتیازی شده و در مکان سوم جدول قرار گرفت این تیم در هفته پنجم مسابقات باید در یک بازی خارج از خانه دیگر به مصاف سپید رود رشت برود.
ترکیب پارس جم در این بازی: محمدعلی رمضانیان، مجتبی لطفی، محمود خمیسی، اصغر نصیری، میثم تیموری، مهدی حقی، حسن‌پور امینی، میثم آقایی، محمد‌حسین مهر آزما، علی نظری، محمد علی‌اکبر‌خواه
در همین رابطه به سراغ سرمربی پارس جم رفتیم. مهدی تارتار در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که از نتیجه بازی اصلا راضی نیستم، گفت: برای برد وارد این بازی شده بودیم و حریف هم برای ما قابل احترام بود. به هر حال کار دشواری در این مسابقه داشتیم و این را از قبل می‌دانستیم. ولی با بازی که ما به نمایش گذاشتیم، استحقاق این را داشتیم که هر سه امتیاز بازی کسب کنیم اما بچه‌ها در زدن ضربات نهایی دچار مشکل شدند که این برمی‌گردد به خود ما که باید با ساختار حمله تیم، بیشتر از قبل کار کنیم.
وی در ادامه در مورد کلین‌شیت پارس جم در چهارمین بازی لیگ یادآور شد: ساختار دفاعی ما به‌گونه‌ای است که هر 11 بازیکن تیم در آن شرکت می‌کنند و اینطور نیست که فقط خط دفاع ما خیلی قوی کار کرده یا دروازه‌بانمان خیلی خوب است. همه بازیکنان همانطور که در خط هم شرکت می‌کنند، موظف‌ هستند که در کار دفاعی نیز شرکت کنند و نتیجه‌اش همین این است که ما پس از گذشت چهار بازی، گلی تا‌کنون دریافت نکرده‌ایم و جا دارد از بازیکنانمان در زمینه دفاع و تلاششان تشکر کنم. آنها در این چهار بازی تمام نکات و دستورات ما را انجام دادند و در عین حال موقعیتی هم به حریف ندادند. ما در بازی شاید یک موقعیت عالی به تیم حریف بدهیم. این نشان می‌دهد که به آن بلوغ تاکتیکی در بخش دفاع رسیده‌ایم ولی باید در کارهای تهاجمی تلاش بیشتری به خرج دهیم.
سرمربی پارس جم در ادامه در پاسخ به این‌که پتانسیل واقعی ایرانجوان از هفته چندم دیده می‌شود، تاکید کرد: من فکر می‌کنم از همین هفته که گذشت، در برابر خونه به خونه، همگان دیدند که پارس جنوبی جم چه فوتبالی را به نمایش گذاشت. تیم روند خیلی خوبی دارد و بازی به بازی عملکردمان بهتر می‌شود. در برابر تیم خونه به خونه (‌که یک تیم میلیاردی در لیگ یک محسوب می‌شود و بازیکنان نامی زیادی دارد) بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و یک سر و گردن از آنها بالاتر بودیم و این نشان می‌دهد ما کارمان را خیلی خوب انجام داده‌ایم.
وی در پایان با اشاره به این نکته که با توجه به تساوی بازی‌های خانگی، برای ماندن در کورس مدعیان صعود در بازی با فولاد یزد محکوم به برد هستیم، گفت: فقط برای کسب سه امتیاز به یزد می‌رویم و اینجا جای دارد از هودارانمان تشکر و قدردانی کنم که واقعا استقبال خوبی از این بازی کرده بودند و برای تیم پارس سنگ تمام گذاشتند. منتها ما شرمنده آنها شدیم و نتوانستیم پیروزی را به آنها تقدیم کنیم.
ایرانجوان و اولین کلین‌شیت
در ادامه این هفته ایرانجوان بوشهر در خانه بادران یک تساوی با ارزش گرفت. شاگردان خرمزی در کرج به مصاف بادران رفتند و در یک بازی سنگین و نفس‌گیر بدون گل مساوی از میدان خارج شدند. این اولین بازی فصل بود که ایرانجوان گلی دریافت نکرد و با این تساوی سه امتیازی شده و در مکان سیزدهم جدول قرار گرفت.
بازی در شرایطی آغاز شد که گرمای هوا بر کیفیت بازی تاثیر‌گذار بود و دو تیم در ده دقیقه ابتدایی، بازی آرام و محتاطانه‌ای را به نمایش گذاشتند. در ادامه بادران بازی را در دست گرفت و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کرد. در ادامه بازی تا دقیقه 40 متعادل پیش رفت ولی در دقایق پایانی تیم ایرانجوان فشار زیادی روی دروازه بادران آورد اما بازیکنان این تیم نتوانستند کاری از پیش ببرند تا نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یابد.
نیمه دوم را بادران تهاجمی آغاز کرد و از همان ابتدا کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت. بازی تهاجمی بادران تنها 15 دقیقه ادامه داشت و پس از چند موقعیت خوبی که بادران از دست داد، بازی متعادل شد.
بازی با حملات بادران در دقایق پایانی ادامه یافت ولی توپ راهی به دروازه ایرانجوان نبرد تا این بازی پر برخورد با تساوی بدون گل پایان یابد.
بهترین بازیکن زمین:
سعید ابراهیم‌پور: با احترام به بازی خوب علی حقدوست هافبک دفاعی بادران سعید ابراهیم‌پور یا گرفتن چند تک به تک نقش بسزایی در امتیازگیری تیمش داشت.
ترکیب ایرانجوان در این بازی: سعید ابراهیم پور، امیر تهمورثی، مهدی طاهری، علیرضا جلیی، میلاد ربانی‌فرد، سعید نامجو، حسن شوشتری، رضا بلیوند (از دقیقه 67 رامین دهقانی)، صادق گشنی (از دقیقه 87 علیرضا زارعی)، حسین شجاعی (از دقیقه 76 بابک لطیفی)، بابا محمدی
برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ مربی ایرانجوان رفتیم. محمود آرامش در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که ما بازی خوبی انجام دادیم و تک امتیاز با ارزشی کسب کردیم، افزود: ما حتی از حریف هم بهتر عمل کردیم و می‌توانستیم در این نیمه به گل برسیم. ولی همانطور که هفته‌های گذشته گفتم به دلیل این‌که تمرینات را دیر شروع کرده بودیم، ذهینت‌مان بازی دفاعی است. همانطور که می‌دانید بادران یکی از تیم‌های میلیاردی لیگ یک است. ولی بچه‌ها در نیمه اول خیلی خوب بازی کردند و روند رو به رشدمان خیلی بهتر شده است و نسبت به بازی‌های گذشته عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشتیم. در نیمه دوم بادران چون در خانه خودش بود و زیر فشار تماشاگرانش قرار داشت، بهتر از ما ظاهر شد و فشار زیادی را روی دروازه ما آوردند ولی ما خیلی خوب توانستیم این فشارها را تحمل کنیم و خدا را شکر بازی مساوی شد و ما به هدف خود رسیدیم.
وی در مورد اولین کلین‌شیت ایرانجوان در لیگ یک یادآور شد: بعد از سه بازی که ما گل می‌خوردیم، این اولین بازی بود که دروازه ما باز نشد که این برای ما خیلی جای امیدواری دارد. امیدوارم که مسوولان خیلی زود به خودشان بیایند و از ما حمایت کنند. ما راه سختی در پیش داریم و اگر مشکلتمان برطرف نشود نمی‌توانیم ادامه بدهیم. ما بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و از نظر فنی شاید کیفیت‌مان در مقایسه با سال گذشته بهتر هم شده است. این کلینت شیت خیلی ما را خوشحال کرده است آن هم جلوی تیمی که در کنار کادر فنی قوی، بازیکنان گران‌قیمتی جذب کرده است و خود را برای صعود به لیگ برتر آماده می‌کند. ان‌شاءالله که این روند با شکست ملوان در بوشهر ادامه داشته باشد.
وی در پایان در مورد عملکرد تک تک بازیکنان ایرانجوان تاکید کرد: تقریبا از 90 درصد بازیکنانی که جذب کرده‌ایم، راضی هستیم و امیدوارم که 10 درصد باقیمانده به‌خاطر نداشتن هماهنگی‌ باشد که تا حالا نتوانسته‌اند توانایی‌هایشان را نشان دهند. آقای خرمزی از بازیکنان راضی است. امیدوارم در ادامه بتوانیم به هماهنگی کامل برسیم و نتایج بهتری کسب کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: