bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از آغاز سال تحصیلی جدید با حضور 204 هزار دانش‌آموز در 2 هزار و 150 مدرسه استان بوشهر خبر داد.
 ناصر کرمی پیش از ظهر امروز در آیین بازگشایی مدارس با گرامیداشت یاد و خاطره 471 شهید دانش‌آموز استان بوشهر اظهار داشت: هر زمان بزرگان اتفاق نظر دارند که مدرسه محوری‌ترین رکن توسعه است باید بپذیریم که دانش‌آموز هم مهم‌ترین رکن مدرسه است.

وی بیان کرد: امیدواریم آبادانی و توسعه فردای جامعه با برنامه‌ریزی خوب برای دانش‌آموزان همراه باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه تحول واقعی در آموزش و پرورش مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، اضافه کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به‌عنوان نقشه راه خود به‌منظور ایجاد تحول در آموزش و پرورش مدنظر داریم.

کرمی بابیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بر سه رکن مدرسه، خانواده و جامعه تأکید دارد، گفت: بدون مشارکت آحاد جامعه، آموزش و پرورش قادر نخواهد بود رسالت خود را انجام دهد.

این مسؤول با اشاره به تعامل و هماهنگی خود بین بخشی در استان بوشهر با آموزش و پرورش، گفت: از حمایت‌ها و تعاملات بسیار خوب و ارزشمند امام‌جمعه و استاندار بوشهر با آموزش و پرورش و همچنین طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان نهایت قدردانی را دارم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه آمادگی کنکور و توانمندسازی آموزگاران ابتدایی را شروع کردیم، بیان داشت: امروز 204 هزار دانش‌آموز در 2 هزار و 150 مدرسه تحصیل خود در سال جدید را با حضور 13 هزار و 650 معلم آغاز کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: