bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵
خرمزی از عملکرد خوب بازیکنانش گفت؛
همانطور که گزارش روز گذشته این صفحه را مطالعه کردید، تیم ایرانجوان و شاهین شهرداری نتوانستند در جام حذفی موفق به حذف حریفان خود شوند. آنها در حالی بازی خود را به حریفان واگذار کردند که...
همانطور که گزارش روز گذشته این صفحه را مطالعه کردید، تیم ایرانجوان و شاهین شهرداری نتوانستند در جام حذفی موفق به حذف حریفان خود شوند. آنها در حالی بازی خود را به حریفان واگذار کردند که هر دو بازی در بوشهری و در حضور تماشاگران بوشهری برگزار شد. از همین رو امروز به سراغ مربیان هر دو تیم محبوب بوشهری رفتیم.
در ابتدا گزارش به سراغ مربی شاهین شهرداری رفتیم تا از نظریات او راجب بازی خوب شاهین در برابر ذوب‌آهن جویا شویم. ایمان دشتی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که ابتدا باید از تماشاگران خونگرم شاهین تشکر کنم که برای حمایت از ما به ورزشگاه آمده بودند، گفت: واقعا باید قدر این تماشاگران را بدانیم، چراکه اگر در لیگ برتر، یک، دو و محلات باشیم، آنها از ما حمایت می‌کنند. حضور آنها در ورزشگاه نشان می‌دهد که مردم بوشهر چقدر فوتبالی هستند. البته بازیکنان جوان ما هم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. چند بازیکن از ما تا حالا در برابر این همه تماشاگر بازی نکرده بودند ولی تمام خواسته‌های ما را در زمین اجرا کردند. اگر بازیکنان ما در زدن ضربات آخر تجربه بیشتری خرج می‌دادند، می‌توانستیم در این بازی پیروز شویم. این بازی در کل برای ما خیلی خوب بود، چراکه هم بازیکنان روحیه گرفتند و هم تماشاگران. بچه‌های ما به نوعی تماشاگران شاهین را راضی راهی خانه‌هایشان کردند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا پس از 10 نفره شدن ذوب‌آهن و ورود بازیکن جوان شاهین به بازی، شاهین بیشتر سعی در مالکیت توپ را داشت، یادآور شد: تیم ذوب‌آهن، تیم حرفه‌ای در فوتبال ما به شمار می‌رود و در جام حذفی ثابت کرده است تیم مقتدری است و این مساله باعث شد که ما بی‌گدار به آب نزنیم. هدف ما از آوردن این بازیکنان صرفا جهت سرعت دادن به بازی بود تا بتوانیم به گل برسیم. ما توانستیم در دو نیمه وقت‌های اضافی 3 موقعیت خوب را روی دروازه ذوب‌آهن به وجود آوریم ولی متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در نهایت با بدشانسی در ضربات پنالتی مغلوب ذوب‌آهن شدیم ولی ما بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم.
در ادامه گزارش به سراغ ایرانجوانی رفتیم که با وجود نمایش خوب در نیمه دوم، با نتیجه 1 بر صفر مغلوب نفت امیدیه شد. محمود خرمزی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که در مورد بازی صحبت‌های زیادی گفته شده است، گفت: من در این بازی، به بازیکنانی که بازیِ کم به آنها رسیده بود میدان دادم تا توانایی‌های خود را نشان بدهند. ما شرایط را برای آنها محیا کردیم اما آنها آنطور که ما انتظار داشتیم، نتوانستند جواب اعتماد کادر فنی بدهند. ما مجبور شدیم برای تغییر تاکتیک 2 تعویض در همان اوایل نیمه دوم انجام دهیم و این باعث شد که تیم‌ ما از همه حاظ بهتر شود و می‌توانم بگویم که در این نیمه ما فراتر از لیگ یک و دو انجام دادیم. بچه‌های ما کار‌های ترکیبی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه نفت امیدیه به وجود آوردند اما مثل بازی قبل در لیگ یک، در زدن ضربات آخر واقعا مشکل داشتیم. در هر صورت به‌خاطر این باخت از همه هواداران ایرانجوان عذر‌خواهی می‌کنم. هدف ما در جام حذفی، این بود که از بازیکنانی که کمتر بازی گرفته شده بود، بازی بگیریم تا معیار کارشان دستمان بیاید و جام حذفی برای ما بهترین فرصت برای انجام این کار بود. متاسفانه از این برنامه جواب نگرفتیم ولی امیدواریم در بازی‌های آینده جبران کنیم. برای ما، بازی‌های لیگ یک مهم‌تر از همه چیز است و می‌خواهیم با نتایج خوب، این بازی‌ها را به اتمام برسانیم.

وی در مورد این‌که چرا ایرانجوان و بازیکنان آن، به‌شدت به حضور مهدی قائدی، پدیده 18 ساله این تیم در ترکیب وابسته هستند، خاطرنشان کرد: اگر روی هم رفته بگویم که یک تیم به یک بازیکن وابسته است، که دیگر نمی‌شود اسم آن را تیم گذاشت اما بعضی وقت‌ها یک بازیکن جوان می‌تواند برای تیم مثمرثمر باشد. در هر تیمی که نگاه کنیم، حداقل می‌توان یک بازیکن مثل مهدی قائدی پیدا کرد که از خلاقیت خود به خوبی استفاده می‌کند. من شنیده‌ام که مهدی شیری در بازی قشقایی و پرسپولیس بهترین بازیکن قشقایی بود و بیشتر کار‌های ترکیبی این تیم از سوی شیری 38 ساله انجام می‌شد. در حقیقت من وقتی بازی مهدی قائدی در یکی از بازی‌های دوستانه ایرانجوان مشاهده کردم، متوجه شدم که وی نه تنها یکی از بهترین بازیکن لیگ یک است بلکه می‌تواند یکی از بهترین بازیکن ایران شود. من خلاقیت و تکنیک این بازیکن نوجوان را با علی کریمی مقایسه می‌کنم و می‌توانم بگویم که خیلی از چیز‌های کریمی داشت، مهدی هم‌اکنون دارد. وقتی مهدی قائدی وارد زمین می‌شود، بچه‌ها بیشتر توپ‌ها را به این بازیکن می‌رسانند تا این بازیکن با خلاقیت خود ایجاد موقعیت برای دیگر بازیکنان کند. ولی حرف کلی من این است که ما تنها به مهدی قائدی متکی نیستیم. ما بازیکنان خوبی مانند، صادق گشنی، امیر تهمورثی، مهدی طارمی، رامین دهقانی و علی مومن‌زاده (که یکی از بهترین بازیکنان ما در بازی گذشته بود) داریم که هر کدام از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارند.
سرمربی ایرانجوان در پایان افزود: ایرانجوان در بازی با خیبر خرم‌آباد هم پنج موقعیت گل داشت ولی در زدن ضربات آخر مشکل داریم. ما در بازی با نفت امیدیه، از 9 بازیکن بومی استفاده کردیم. تیم ایرانجوان تیمی است که 18 بازیکن خوب در یک سطح دارد اما برخی از این بازیکنان از لحاظ روحی و روانی با مشکل مواجهه هستند. من به غیر از دو بازیکن، از بقیه بازیکنان راضی هستم و مطمئن باشید این تیم در آینده بازی بهتری را به نمایش خواد گذاشت.

برچسب ها: فوتبال ، بوشهر ، شاهین
نام:
ایمیل:
* نظر: