bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
شکست ایرانجوان بدون بازیکنان غیر بومی در رفسنجان؛
هفته دوازدهم لیگ یک (آزادگان) روز گذشته در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و نمایندگان ما هم به مصاف حریفان خود رفتند که نتیجه آن یک برد و یک شکست بود.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
شرح بازی
پارس جم که مدت‌ها نتوانسته بود طعم برد را بچشد، پس از برد در دربی بوشهر، توانست در یک بازی حساس تیم فجر را شکست دهد و خود را به مدعیان جدول نزدیک‌تر کند. پارس که می‌دانست کسب سه امتیاز خانگی چقدر می‌تواند به این تیم کمک کند، با تمام وجود وارد این مسابقه شد و از همان ابتدا برای باز کردن دروازه حریف تلاش کرد. در مقابل تیم فجر که به‌تازگی غلام پیروانی روی نیمکت خود می‌بیند، در ادامه روند ضعیف‌اش در این بازی هم شکست خورد تا پیروانی در اولین بازی خود طعم شکست را بچشد. پارس جم در نیمه دوم بازی را تهاجمی‌تر از نیمه اول آغاز کرد و در نهایت این بازی تهاجمی نتیجه داد. علی نظری توانست در دقیقه 59 دروازه حریف شیرازی را باز کند. در ادامه دو تیم تلاش زیادی کردند ولی هیچ کدام موفق به زدن گل نشدند تا پارس جم بتواند سه امتیاز این بازی سخت را به‌دست آورد.
پارس جم با این سه امتیاز، موقتا با 19 امتیاز به رده هفتم لیگ آزادگان رفته است.
در دیگر بازی لیگ یک، ایرانجوان در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم مس رفسنجان رفت. 

شرح بازی
ایرانجوان که با ۱۶ بازیکن بومی و جوان در رفسنجان حضور پیدا کرده بود، امروز درحالی یک بر صفر مغلوب مس شد که تیم حریف را ۶۰ دقیقه در زمین خود حبس کرده بود. در این بازی بومی‌ترین ترکیب ایرانجوان در یک دهه اخیر را شاهد بودیم، چرا‌که بازیکنان غیر بومی به‌دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود تمرینات را ترک کرده بودند. شاگردان خرمزی با قبول این شکست به رتبه پانزدهم جدول سقوط کردند تا چراغ قرمز منطقه خطر را از این هفته احساس کنند.

از بازی تیمم راضی هستم
در ادامه این گزارش به سراغ سرمربی ایرانجوان بوشهر رفتیم تا اطلاعات بیشتری کسب کنیم. محمود خرمزی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که بازیکنان من بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ولی با بدشانسی بازی را واگذار کردیم، افزود: من واقعا از بازی بچه‌ها شگفت‌زده شدم و از آنها راضی هستم. تیم مس در نیمه اول بر بازی حاکم بود و توانست با یک گل از ما پیش بیافتد ولی در نیمه دوم ورق برگشت و بازیکنانم توانستند با ارائه یک بازی خوب، تیم حریف را در زمین خود محبوس کنند. من روز گذشته از بازی شاگردانم لذت بردم و آنها نشان دادند که چه کیفیت بالایی دارند. با وجود این، مشکلات مالی تاثیر زیادی در روند ما داشته است و اگر این مشکلات برطرف نشود، ضرر زیادی می‌بینیم. بچه‌های ما جوان هستند و آنچنان صبور نیستند ولی باز هم با تمام وجود برای ایرانجوان به میدان می‌روند. اگر مسوولان به تیم ما توجه‌ بیشتری به خرج دهند مطمئن باشید به‌زودی ما دوباره به فرم خوب خود باز می‌گردیم.

وی در مورد حضور ایرانجوان با 16 بازیکن در این بازی و حضور نیافتن بازیکنان غیر بومی، تاکید کرد: واقعا تعجب می‌کنم که بازیکنان غیربومی تیم بدون کسب اجازه از بنده اردوی تیم را ترک کرده و به شهرهای خود رفته‌اند. تصمیم‌گیرنده واقعی ایرانجوان من هستم و کمک مربی تیم نمی‌تواند به جای من به آنها اجازه خروج دهد. همانطور که قبلا هم اعلام کردم بدون این بازیکنان در این بازی حاضر می‌شوم. البته من به این بازیکنان اندکی هم حق می‌دهم. حتی امروز وقتی در کنار بازیکنان بومی بودم به آنها گفتم که این بازیکنان حق دارند، چراکه آنها هم خانواده دارند و باید برای خرج مخارج آنها راهی پیدا کنند. اگر مسوولان کاری انجام ندهند وضعیت بدتر هم خواهد شد. اگر نگاهی به تیم مس بیاندازیم، می‌بینیم که آنها از نظر مالی با هیچ مشکلی مواجهه نیستند و به‌راحتی در مقابل ما بازی کردند. البته همانطور که گفتم ما هم بازی بسیار خوبی در مقابل آنها به نمایش گذاشتیم ولی مشکلات مالی بر روحیه و تمرکز بازیکنانم تاثیر گذاشته است. نبود تمرکز کافی در بازی هم نتیجه‌اش باخت می‌شود.

سرمربی ایرانجوان بوشهر در ادامه در مورد تزریق پول به باشگاه ایرانجوان در هفته جاری گفت: این خبر درست است و قرار است روز دوشنبه مقداری پول به حساب باشگاه واریز شود ولی مقدار آن از نظر من کافی نیست. نظرم این است که باید حدود 20 درصد از قرارداد بچه‌ها را واریز کنیم تا دچار مشکل نشویم اما اگر زمانی که فجر سپاسی را در بوشهر شکست دادیم، این پول به باشگاه تزریق می‌شد، تمرکز بازیکنانم بالاتر می‌رفت و می‌توانستیم نتایج بهتری را در این هفته‌ها به‌دست آوریم. البته ما مقداری هم بدشانس بودیم. مثلا در بازی پارس جم، با وجود ارائه یک بازی ضعیف ولی از دست دادن پنالتی باعث شد که نتوانیم به بازی برگردیم. البته عامل اصلی خراب کردن آن پنالتی، نبود تمرکز پایین در بازیکنانم بود.
محمود خرمزی در پایان در مورد برنا‌مه‌های ایرانجوان برای هفته‌های بعدی، خاطرنشان کرد: به هر حال در این هفته‌ها ما شکست‌های بدی را تجربه کرده‌ایم ولی هنوز راه زیادی مانده است. شاید در 12 هفته ابتدایی عملکرد بدی داشته باشیم، ولی من از همین امروز به شما قول می‌دهم این تیم به روز‌های خوب خود در لیگ یک برمی‌گردد و مطمئن باشید ایرانجوان هرگز با این بازیکنان جوان و مستعد سقوط نخواهد کرد. ما تیم را در شرایط بدی تحویل گرفتم ولی مطمئن باشید ایرانجوان با رتبه‌ خوبی لیگ یک را به پایان می‌رساند.


نام:
ایمیل:
* نظر: