bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵
به خطر افتادن آرامش فوتبال بوشهر به‌خاطر یک مصاحبه
از روزگاران قدیم یک قانون در فوتبال بوشهر حاکم بوده و آن هم این بوده است که در آرامش هم باید حاشیه درست شود و این حاشیه تا زمانی که همه در آتش آن سوزانده شوند ادامه خواهد داشت.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
از روزگاران قدیم یک قانون در فوتبال بوشهر حاکم بوده و آن هم این بوده است که در آرامش هم باید حاشیه درست شود و این حاشیه تا زمانی که همه در آتش آن سوزانده شوند ادامه خواهد داشت. بعد از مصاحبه تارتار سرمربی پارس جنوبی جم زمینه تبادل بازیکن با ایرانجوان بوشهر شاهد موضع‌گیری‌هایی از سوی دو طرف بودیم. حالا این مواضع آتش زیر خاکستری شده که هر لحظه ممکن است آتشش دامن هر دو طرف بگیرد.
پارس جنوبی جم که اولین سال حضور در لیگ یک را تجربه می‌کند با توجه به پول‌های پارس جنوبی جم بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای فعالیت می‌کند. ایرانجوان مردمی هم که تجربه سال‌ها حضور در لیگ لیک را کشور را یدک می‌کشد در این مدت با حمایت‌های مردم و اندک کمک‌های دولتی پایدار به کار خود ادامه داده است.

پارسی‌ها با دست گذاشتن روی مهره‌های کلیدی ایرانجوان که با این تیم قرارداد دارند، خشم مردم و هواداران متعصب این تیم را برافروخته‌اند. فعلا شاهد درگیری‌‌های لفظی در فضای مجازی هستیم که با ادامه این روند غیر‌حرفه‌ای باید منتظر عواقب بیشتری هم بود. در همین مورد سرمربی ایرانجوان حرف‌های عجیبی زده است.
سعید مفتخر سرمربی ایرانجوان بوشهر در این مورد می‌گوید اجازه جدایی هیچ بازیکنی را نمی‌دهم، چراکه نیم فصل دوم حساسی در پیش داریم.
به گزارش فوتبال بوشهر وی با بیان این مطلب تصریح کرد: خیلی سربسته و محترمانه می‌گویم آنهایی که به بازیکنان ما زنگ می‌زنند یادشان باشد اول فصل همین‌ها را نمی‌خواستند حالا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که می‌خواهند تیم ما را بهم بریزند. وقتی بازیکنی با باشگاه قرارداد دارد چه دلیلی دارد فلان شخص به آنها زنگ بزند و وعده‌های تو خالی بدهد.

سرمربی ایرانجوان در مورد مهدی قائدی تصریح کرد: این جوان سرمایه باشگاه است و تازه سال اول فوتبال حرفه‌ای خود را سپری می‌کند. او را برای نیم فصل دوم می‌خواهیم و به هیچ عنوان اجازه جدایی او را نمی‌دهم. قایدی ‌هنوز یک بازیکن کامل نیست و باید همه اصول حرفه‌ای را همین‌جا بیاموزد و در سال‌های آتی در تیم‌های بزرگ بازی کند. دلیلی ندارد هر روز این بچه ‌را به این تیم و آن تیم پیشنهاد دهند. بهترین تصمیم‌گیرنده برای او باشگاه است که خیر و صلاح او را می‌داند. این پسر تازه می‌‌خواهد به تیم ملی جوانان برود و باید با آرامش به او کمک کنیم تا در تیم ملی جا افتاده و بتواند در جام جهانی کره جنوبی حضور داشته باشد. شاید قسمت باشد مانند سردار آزمون و سعید عزت الهی در بازی‌های جام جهانی جوانان دیده شود و سر از باشگاه‌های بزرگ اروپا در بیاورد. من اعتقاد دارم طی شدن این مراحل باید از باشگاه ایرانجوان باشد بلکه مبلغی هم نصیب باشگاه ریشه‌دار ما شود تا باز هم جوانان نظیر قائدی در تیم‌های پایه ما رشد کنند. چرا ما در بوشهر زحمت بکشیم اما حق رشد بازیکنان ما را باشگاه‌های پولدار لیگ یکی و برتری بگیرند؟ 

وی در پایان تاکید کرد: تمرینات ما به زودی آغاز می‌شود و اگر کسی را نخواهم رسما به باشگاه اعلام خواهم کرد اما مطمئن باشید اگر ببینم باز هم به بازیکنان ما زنگ می‌زنند‌، حرف‌های جدیدی برای گفتن دارم!
در همین رابطه به سراغ یکی افراد مطلع فوتبال بوشهر رفتیم. حسن غریبی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که به هر حال این مسائل طبیعی است، گفت: الان در فصل نقل و انتقالات هستیم و بازیکنان بین تیم‌های مختلف جابه‌جا می‌شوند و این چیزی نیست که تازگی داشته باشد. به هر حال آقای تارتار نظرش را گفته است و حرف بدی هم نزده است و باشگاه پارس جم هم بازیکنان مورد نظر سرمربی را حتما به خدمت می‌گیرد. اما نمی‌خواهیم که باشگاه ایرانجوان در این وسط ضربه بخورد. امیدوارم که یک تفاهم بین این دو تیم بوشهری ایجاد شود.

وی در مورد حرف‌های سعید مفتخر در واکنش به حرف‌های مهدی تارتار تاکید کرد: بازیکنی که دلش با یک تیم نباشد، هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی جدایی او را بگیرد. احتمالا بازیکن دلش با تیم مورد نظر نیست و کسی نه خط می‌دهد و نه خط می‌گیرد. همانطور که گفتم الان در فصل نقل و انتقالات هستیم و مربیان بازیکن مورد نظر خود را به مدیران تیم معرفی می‌کنند و مدیران هم با بازیکنانی که اول قرار ندارند، مزاکره می‌کنند و اگر بازیکن مورد نظر قرار داد داشته باشد، قطعا باید با مدیر عامل باشگاه این بازیکن صحبت و مذاکره شود. صحبت‌های که چند روز اخیر شده است خیلی جالب نیست و می‌شد خیلی آرام‌تر با این مسائل کنار آمد. من صبحت‌های آقای مفتخر را نشنیده‌ام اما سعید یکی از مربیان خوب استان است و ارادت خاصی نسبت به وی دارم. امیدوارم که در این تعطیلات که تیم‌ها استراحت می‌کنند، تیم‌هایی که نیاز به بازیکن دارند، بازیکن‌های مورد نیاز خود را جذب کنند چراکه نیم فصل سختی پیش‌رو دارند. فکر نکنید حالا که پارس در رده‌های بالا است، همه‌چیز تمام شده است. هنوز اول راه هستیم و در این جدول تغییرات زیادی خواهیم دید. نظر کلی من این است که باید یک اتحاد بین دو باشگاه ایجاد شود و بین هم بازیکنان مورد نیاز را تبادل کنند. البته مدیران باید در این مسائل تصمیم‌گیرنده باشند نه مربیان و این نظر من است. به هر حال آنها هم لیست خروجی دارند و هم ورودی و نباید خیلی وارد این مسائل شویم چراکه این کار باعث به‌ هم ریختگی آرامش تیم‌های استان می‌شود.
غریبی در پایان و در مورد حرف‌های طرفداران دو تیم در صفحات مجازی گفت: در پارس جنوبی این مسائل وجود ندارد و به‌نظر من هیچ کری به آنها وجود ندارد. آنها هم آرزو دارند که ایرانجوان بهترین نتایج را کسب کند و البته چنین اتفاقی خدا را شکر رخ داده است. یک اتحاد باید بین هواداران دو تیم ایجاد شود، چراکه همگی بوشهری هستند. ما باید متحد شویم تا این دو تیم در لیگ آقایی کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: