bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۰۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
بامداد24:
به گزارش  ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'مجید انصاری' در پایان سفر یک روزه به شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت به مطالبات شهرستان های استان تهران پرداخت و اظهار کرد: شهرستان دماوند و شهرستان های استان تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند چراکه بار سنگین جمعیت سرریز تهران بر آنان تحمیل می شود.

وی به مطالبات مردم و مسئولان این شهرستان ها در جهت تامین زیرساخت ها اشاره کرد و افزود: دماوند توقعاتی را برای مردم شهرستان های استان تهران در اختصاص بودجه های مناسب جهت ایجاد عدالت اجتماعی و رفاه عمومی فراهم می کند.

این مقام مسئول فاضلاب، تأمین آب کشاورزی و آشامیدنی، رفع مشکلات ترافیک با احداث کمر بندی و یا محورهای مواصلاتی به خصوص شهر دماوند که پل ارتباطی بین استان تهران و استان های شمالی و شرقی کشور است را از جمله مطالبات این شهرستان عنوان کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور حفظ محیط زیست، بهره برداری بهینه از منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب باغات و اراضی کشاورزی را از دیگر موضوعات مورد توجه در شهرستان دماوند دانست و بیان کرد: علاوه بر توجه به این موضوعات، به دلیل محدودیت استقرار واحد های بزرگ صنعتی تا شعاع 120 کیلومتر، موجب شده این مناطق با مشکل اشتغال نیز مواجه شوند که دولت و مردم باید به سمت اشتغالزایی در حوزه های مختلف سرمایه گذاری همچون گردشگری، کشاورزی و اشتغال های زودبازده و دانش بنیان پیش روند.

وی افزود: نزدیکی دماوند به تهران و مراکز دانشگاهی می تواند زمینه فعالیت های تولیدی را رونق داده و به سمت تولیدات دانش بنیان سوق دهد که این مهم بخش عمده ای از مشکل اشتغال را در منطقه رفع کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: