bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۵۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
چشم امید فوتبال دوستان ایرانی به تیم نفت دوخته شده است تا این تیم شایسته بتواند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریف اماراتی خود به برتری دست یابد.
بامداد24:
به گزارش ایرنا، شاگردان علیرضا منصوریان ساعت 19 فردا (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان الاهلی امارات هستند.

لیگ قهرمانان آسیا درحالی به این مرحله حساس رسیده است که تیم های پرسپولیس، فولاد و تراکتورسازی تبریز در مراحل قبلی با قبول شکست برابر حریفان از گردونه مسابقات حذف شدند.
در این بین پرسپولیس خود را به مرحله یک هشتم نهایی رساند، اما فولاد و تراکتورسازی در همان دور گروهی شکست خوردند. با این وضعیت نفت تهران تنها نماینده ایران است که خود را به جمع هشت تیم پایانی رسانده و امید زیادی می رود تا برابر حریف اماراتی به برتری دست یابد.

شاید روی کاغذ شانس نفت برای پیروزی زیاد باشد، چرا که اماراتی ها به غیر از تیم العین که در همان مرحله قبلی برابر الاهلی شکست خورد، پیشینه درخشانی در مسابقات قاره ای ندارند.با این حال اهالی فوتبال به خوبی می دانند که مدیران الاهلی با استخدام چند بازیکن برزیلی گران قیمت و برگزاری 3 اردوی اروپایی در ایتالیا، اسپانیا و آلمان تیم خود را برای رویارویی با نفت تا دندان مسلح کرده اند.
لیگ حرفه ای امارات در ابتدای راه است و تنها هفته نخست آن برگزار شد که الاهلی با خط حمله آتشین خود با نتیجه 8 بر یک الفجیره را درهم کوبیده تا توان بالای خود را نشان دهد.
خط حمله ای با ترکیب رودریگو لیما، اورتون ریبریو و احمد خلیل که می تواند هر خط دفاعی را اذیت کند.
هرچند الاهلی به خط حمله آتشین خود می بالد اما از سوی دیگر نفت نماینده شایسته ایران نیز سیدجلال حسینی و دوس سانتوس را در قلب خط دفاعی خود دارد.

تنها نگرانی علیرضا منصوریان در این دیدار غیبت ایمان مبعلی، طراح این تیم است که به دلیل مصدومیت چند هفته ای خانه نشین خواهد بود و شاید همین امر سبب شد تا سرمربی نفت در گفت وگوهای خود اعلام کند که تیمش در دیدار مقابل الاهلی باحوصله و باهوش بازی خواهد کرد تا مقابل بازیکنان گرانقیمت حریف با مشکل روبرو نشود.

نفت نیز با داشتن جوانانی چون پیام صادقیان، ارسلان مطهری، مهدی مومنی و عباس بوعذار در خط حمله می تواند برای حریفش دردسرساز باشد اما بدون تردید مساله ای که می تواند برگ برنده نماینده ایران در دیدار چهارشنبه شب باشد، هواداران هستند که امیدواریم جدا از رنگ و تعصب خود به حمایت از نفت بپردازند تا بار دیگر فوتبال ایران قدرت خود را به رخ حریفان قاره کهن برساند.
لیگ قهرمانان آسیا چند سالی است که برگزار می شود و تیم هایی از کره جنوبی، ژاپن، چین، قطر، عربستان و امارات در آن جام قهرمانی را به خانه برده اند و شاید زمان آن فرارسیده باشد تا ایران به عنوان یکی از قدرت های آسیا بالاخره به طلسم سالها ناکامی خود در رده باشگاهی پایان دهد.
برچسب ها: نفت تهران ، آسیا
نام:
ایمیل:
* نظر: