bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
وزیر ورزش و جوانان گفت: موفقیت دولت تدبیر و امید در مذاکرات هسته ای باعث شد تا دنیا مجبور به توجه به حقوق ملت ایران شود.
بامداد24:
محمود گودرزی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از فاز اول مجموعه ورزشی چند منظوره بانوان نهاوند اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با ایجاد شرایط جدید تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با پشتوانه ملت ایران در مذاکرات سربلند شد و در یک ماراتن طاقت فرسا حقوق مسلم کشورمان را خواستار شد که در نهایت دنیا حقوق ما را به رسمیت شناخت.

وزیر معین هیات دولت در شهرستان نهاوند اضافه کرد: با برداشته شدن تحریمها شاهد شکوفایی اقتصادی و رونق بازار هستیم و رونق اقتصادی منجر به بهبودی زیرساخت ها در عرصه های مختلف می شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به پیشرفتهای مطلوب ورزش کشور گفت: روند پیش رو این امیدواری را می دهد که جوانان با غیرت و متعصب ایرانی بتوانند سکوهای قهرمانی در عرصه بین المللی را بیش از گذشته تصاحب کنند.

وی با ابراز رضایت از سرانه ورزشی در استان همدان بیان کرد: اقدامات شایسته مدیرکل ورزش و جوانان همدان و حمایت های مسوولان اجرایی استان در تکمیل پروژه های ورزشی از جمله سالن ورزش اختصاصی بانوان در نهاوند که در کشور بی نظیر است باعث شده تا سرانه ورزشی همدان نزدیک به یک مترمربع به نسبت جمعیت این استان برسد.

فاز اول سالن چند منظوره ورزشی مجموعه بانوان نهاوند با سه هزار و 307 مترمربع زیربنا با حضور وزیر ورزش و جوانان بهره برداری شد.
این پروژه گنجایش 500 نفر تماشاچی و مختص رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال است.
گودرزی در ادامه سفرش به شهرستان نهاوند کلنگ دانشگاه آزاد نهاوند را به زمین زد و ابراز امیدواری کرد این دانشگاه طی یک سال آینده به بهره برداری برسد.
برچسب ها: گودرزی
نام:
ایمیل:
* نظر: