bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۶۹
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۵ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
استانداربوشهر گفت: خدمت رسانی به مردم مهم ترین وظیفه همه مسوولان است و آنها موظف هستند با تمام توان و ظرفیت در راستای حل مشکلات و دغدغه های مردم گام بردارند.
بامداد24:
به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری دیلم روزچهارشنبه به نقل از مصطفی سالاری در آیین افتتاح پروژه های این شهر به مناسبت هفته دولت افزود: چهار محورعمده و مهم برای توسعه شهرستان دیلم مد نظر قرار دارد که بازرگانی و تجارت، گردشگری، ایجاد منطقه ویژه شمال استان و کشاورزی از مهم ترین این محورهاست.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه بازرگانی و تجارت در دیلم بیان کرد: تسهیل امور تجارت، توسعه زیرساخت های بازرگانی و بندری و گسترش فضای کسب و کار از اقداماتی است که برای توسعه بازرگانی و تجارت دیلم مد نظر قرار دارد.

استانداربوشهر با اشاره به اهمیت گردشگری در دیلم گفت: توسعه بندر گردشگری حماد با وسعت یکهزار هکتار از جمله اقدامات در این راستاست که امیدواریم با موفقیت اجرایی شود.
وی از تخصیص 23 میلیارد ریال اعتبار به گردشگری دیلم خبر داد و اضافه کرد: سال گذشته 10 میلیارد ریال و امسال نیز 13 میلیارد ریال برای توسعه گردشگری دیلم تخصیص یافته است.
استاندار بوشهر با تاکید بر ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شمال این استان یادآور شد: ایجاد این منطقه ویژه از دیگر محورهای توسعه دیلم است که طرح ایجاد این منطقه آماده شده و با جذب سرمایه گذار مناسب و توانمند وارد فاز بعدی می شویم.

وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان دیلم در حوزه کشاورزی گفت: دیلم ظرفیت و قابلیت بالایی درحوزه کشاورزی دارد و امسال برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده برای تقویت کشاورزی در این شهرستان انجام شده است.
استاندار بوشهر در دیدار نمایندگان اقشار مختلف مردم شهرستان دیلم بیان کرد: بخش عمده ای از تعهدات شهرستان دیلم عملی و اجرایی شده و این مهم رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.
سالاری گفت: تکمیل بزرگراه دیلم به گناوه مهم ترین پروژه این شهرستان و از خواسته ها و مطالبات مهم مردم است که زیرساخت مهم در دیلم محسوب می شود و شاهد شتاب بخشیدن به این پروژه هستیم.

وی اظهارکرد: برای تکمیل این پروژه 150 میلیارد ریال از محل سفر رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید درنظر گرفته شد و و 850میلیارد ریال نیز سال آینده تخصیص خواهد یافت، ضمن این که 300 میلیارد ریال نیز از وجوه در اختیار، به این پروژه اختصاص داده ایم و انتظار داریم با تلاش صورت گرفته تا یکسال آینده این محور به طور کامل تکمیل و به بهره برداری برسد.
استاندار بوشهر از اجرای طرح روستای پاک در تمام روستاهای دیلم خبر داد و گفت: اجرای این طرح گامی مهم در بهبود وضعیت بهداشت و سلامت در روستاهاست.
وی افزود: در هفته دولت امسال 16 پروژه در شهرستان دیلم با اعتبار 86 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

استاندار بوشهر از افزایش سه برابری اعتبارات ارزش افزوده شهرستان دیلم خبر داد و گفت: برای توسعه و پیشرفت شهرستان دیلم از تمام ظرفیت موجود بهره می بریم و اعتبارات مورد نیاز برای این مهم را تخصیص خواهیم داد.
وی با تاکید بر لزوم مقابله جدی با زمین خواری افزود: انتظار داریم خود مردم در مبارزه با زمین خواری به مسوولان کمک کنند و امیدواریم صدای مردم در برابر زمین خواران خاموش نشود تا شاهد پیشرفت و توسعه منطقه خود باشند.
در سفر استاندار بوشهر به دیلم پنج طرح عمران شهری ازسوی شهرداری به بهره برداری رسید.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد. 
برچسب ها: استاندار بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: