bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۰۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
بامداد24:

سردار سرتیپ حسین اشتری عصر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی استان کرمان افزود: امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش 20 درصدی کشف مواد مخدر در سطح کشور هستیم.

وی گفت: تلفات جاده ای نیز در سال جاری حدود شش درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی گفت: سیاست های کلی و ماموریت های نیروی انتظامی در تمام کشور مشخص است و باید با استفاده از طرفیت های موجود این روند را تسریع کرد.

فرمانده ناجا گفت: امروز نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی، اطلاعاتی و قضایی با پیروی از رهبری و براساس همدلی و همزبانی موجود در کشور با هوشیاری و اشراف کامل اطلاعاتی بر دشمن کاری کرده اند که اشرار و گروه های ضد انقلاب، سودجود و قاچاقچی نتوانند آرامش مردم را به هم بزنند.

وی تامین نظم و امنیت را از جمله وظایف نیروی انتظامی برشمرد و گفت: نیروی انتظامی برای استقرار نظم و امنیت تا پای جان ایستاده است و دلیل آن نیز همین شهدایی است که تقدیم شده اند.

سردار اشتری افزود: امروز نیروی انتظامی افتخار دارد مقتدرانه در برابر هرگونه قانون شکنی و هر حرکتی که موجب سلب آسایش مردم می شود، می ایستد.

وی اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی افتخار این را دارد که پناهگاه و امین مردم است و این بزرگترین سرمایه برای این نیرو است.

وی گفت: رویکرد نیروی انتظامی بر مبنای پیشگیری اجتماعی شکل گرفته تا بتوانیم از جرایم و ناهنجاری ها به وسیله مردم پیشگیری کنیم و این فرهنگ جامعه محوری و ارتباط با مردم و مسوولان برای نیروی انتظامی تبدیل به یک سرمایه شده که باید روز به روز افزایش یابد.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: آمادگی داریم با همکاری مردم و هدایت های رهبری و همراهی مسوولان اقدامات شایسته تری را به جامعه ارایه دهیم.

وی عنوان کرد: امروز خدمات انتظامی نیروی انتظامی بالاترین خدمات نسبت به همه دستگاه هاست و این امر برای نیروی انتظامی یک افتخار محسوب می شود.

وی گفت: بالاترین افتخار ما این است که سرباز ولایت هستیم و امیدواریم بتوانیم زیر چتر ولایت خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.
سردار اشتری اظهار کرد: باید تسهیلاتی فراهم شود که خدمات نیروی انتظامی همواره بهتر به مردم ارایه شود.
وی افزود: در سال های گذشته توجه ویژه ای به استان کرمان شده است و این استان در حال حاضر نیر در اولویت قرار دارد.


وی گفت: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران به دلیل امنیت موجود خود مورد تهاجم همه بیگانگان است و نیز به دلیل پیشرفت ها و استکبارستیزی مردم و مسوولان، مورد طمع همه جهانخواران و کسانی است که این استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را نمی خواهند.
فرمانده ناجا با اشاره به توطئه های مختلفی که در مسیر انقلاب رخ داد ادامه داد: این توطئه ها به لطف خداوند، رهبری های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حضور مردم و آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی و هماهنگی مردم و مسوولان خنثی شده است. 
وی تاکید کرد: امروز نیز دشمنان دنبال این هستند که امنیت و ثبات موجود در کشور را به هم زده و امنیت اجتماعی کشور را خدشه دار کنند.


وی افزود: استان کرمان به دلیل نزدیکی با برخی کشورهایی که ثباتی در آنها نیست، در معرض تهدیدات زیادی از جمله ترانزیت مواد مخدر از سمت جنوبشرق، تردد اتباع غیرمجاز و حضور اشرار است و با وجود همه این تهدیدات، این استان از استان های امن کشور به شمار می رود.
سردار اشتری عنوان کرد: در سال های گذشته مشکلات و تهدیداتی در استان کرمان وجود داشت و امروز با وجود این تهدیدات کرمان از استان های امن و آماده مقابله با هر شیطنتی است.

وی با اشاره به همدلی و همزبانی بین مسوولان، مردم و دستگاه های مختلف در استان کرمان گفت: این امر مطالبه رهبری نیز هست و همه باید به این سمت حرکت کنیم.

وی به تودیع سردار حسین چناریان فرمانده سابق انتظامی استان کرمان اشاره کرد و گفت: ایشان 35 سال خدمت صادقانه، خالصانه و بی منت را در هر جایگاهی بوده است، به نظام ارایه کرده است.

در این آیین سرهنگ رضا بنی اسدی به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان معرفی شد.
برچسب ها: جرایم ، تلفات ، اشتری
نام:
ایمیل:
* نظر: