bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۷
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۳ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
گروه‌بندی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل 95-94 انجام شد و 40 تیم حاضر در این مسابقات در چهار گروه 10 تیمی به این شرح جای گرفتند:
بامداد جنوب- شهرام حیدری: قرعه‌کشی فصل جدید لیگ دسته دو فوتبال کشورمان انجام شد و نمایندگان استان حریفان خود را شناختند. در این میان تیم شاهین شهرداری بوشهر که به‌تازگی امتیاز حضور در دسته دوم فوتبال کشور را به‌دست آورده است، در فهرست انتظار قرار گرفته و هنوز در گروه‌بندی حضور ندارد.

گروه‌بندی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل 95-94 انجام شد و 40 تیم حاضر در این مسابقات در چهار گروه 10 تیمی به این شرح جای گرفتند:

گروه اول: نیروی زمینی، شهرداری بندرعباس، شهرداری زنجان، بعث کرمانشاه، آراد اصفهان، هامون سازه زاهدان، کارون اهواز، پرسپولیس گناوه، ملی‌پوشان تبریز و شهرداری دزفول.

گروه دوم: تربیت نوین یزد، راهیان کرمانشاه، پارس‌جنوبی جم، بادران تهران، کیمیا‌فرایند تهران، شهرداری کامیاران، کارگر بنه‌گز، ماهان شوشتر، شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز.

گروه سوم: نفت و گاز گچساران، استقلال آبی تهران، کاسپین قزوین، نسل ابومسلم، هف سمنان، نفت نوین آبادان، نفت امیدیه، شهرداری جویبار، مقاومت تهران و کارا شیراز.

گروه چهار: فولاد ب اهواز، شهرداری ارومیه، سپیدرود رشت، خلخال دشت، صنعت ساری، الوند همدان، پیام وحدت مشهد، رهپویان رضوانشهر، تربیت ایلام و شاهین کیش.

لیگ دسته دوم با حضور 40 تیم در چهار گروه از 5 مهرماه آغاز می‌شود و از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند که تیم‌های اول هر گروه مستقیما صعود کرده و تیم‌های دوم به پلی‌آف می‌روند. از هر گروه چهار تیم به لیگ دسته سوم سقوط می‌کنند.
همچنین تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و نماینده کهگیلویه و بویر احمد در فهرست انتظار قرار گرفتند.

در این زمینه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بدهی 90 میلیارد ریالی تیم شاهین احیای آن را غیر ممکن کرده بود، به همین دلیل سیاست ایجاد تیم شاهین شهرداری بوشهر را در پیش گرفتیم.

احمد بهروزیان‌فرد افزود: از این میزان بدهی تیم شاهین سابق 42 میلیارد و 600 میلیون ریال مربوطه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است. وی بیان کرد: علاوه بر این میزان بدهی چند فقره چک نیز وجود داشت که جمع بدهی‌ها را به 90 میلیارد رسانده است.
بهروزیان‌فرد بیان کرد: عبدالمحمد پوربهی به‌عنوان پیشکسوت شاهین بوشهر تقاضای ثبت شاهین جدید را داشت و در این ارتباط فعالیت شاهین در چهار رشته ورزشی را خواستار شده بود که فعالیت شاهین در رشته فوتبال را به اداره‌کل ورزش و جوانان تفویض کرده بود.

بهروزیان‌فرد همچنین یادآور شد: با توجه به این‌که تصمیم داریم با روی کار آمدن شاهین جدید مشکلی برای سایر تیم‌های هم‌استانی مانند ایرانجوان بوشهر، کارگر بنه‌گز، پرسپولیس گناوه و گاز فجر جم ایجاد نشود، این تیم باید از گرفتن بازیکن تیم‌های یاد شده خودداری کند.

در همین زمینه شهردار بوشهر هم تاکید کرد: شهرداری بندر بوشهر با تمام توان از تیم فوتبال شاهین حمایت می‌کند. غلامعلی میگلی‌نژاد به بازیکنان شاهین شهرداری گفت: امیدوارم شما بازیکنان نیز با درایت کادر فنی و حمایت هواداران پرشمار شاهین شهرداری بدرخشید و خوشحالی مردم بوشهر را فراهم کنید.

میگلی‌نژاد افزود: در برنامه‌های تیم آنچه سرمربی و کادر فنی تیم تشخیص بدهد، مورد حمایت من خواهد بود و اولویت با بازیکنان بومی خواهد بود اما اگر کادر فنی برای تقویت تیم به بازیکن غیربومی نیاز داشته باشند، مقدمات کار را فراهم خواهیم کرد و این مهم را وظیفه خود می‌دانیم.

رئیس شورای شهر بوشهر نیز گفت: با توجه به این‌که مقوله ورزش می‌تواند شور و نشاط را به جامعه تزریق کند، در همین راستا و با توجه به پتانسیل مردمی تیم شاهین تصمیم به تیم‌داری گرفتیم و البته دغدغه ما ابتدا ایرانجوان بود.

عبدالخالق برزگرزاده خطاب به بازیکنان تاکید کرد: شما میراث‌دار پیشکسوتان باشگاه پر قدمت شاهین هستید، هم‌اکنون شاهین شهرداری دارای مدیرعاملی باتجربه و کادر فنی کارآمد است و این بازیکنان هستند که با تلاش و جدیت می‌توانند افتخار گذشته شاهین را تکرار و دل هواداران شاهین را شاد کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: