bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۴

بامداد24:
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل بنتیس با حضور در کنفرانس خبری پیش از دیدار با گرانادا با اشاره به درخشش پائو گسول در تیم بسکتبال اسپانیا و راهیابی این تیم به فینال مسابقات قهرمانی اروپا گفت: رونالدو، گسول ما است و امیدوارم همانند بازیکنی که تفاوت‌ها را رقم می‌زند، به ما کند تا عناوین قهرمانی را به دست بیاوریم. همیشه با کریس صحبت می‌کنم و به او گفته‌ام که در زمین آزاد است. به تیم بسکتبال اسپانیا هم تبریک می‌گویم.

وی که برای بازی فردا مقابل گرانادا بازیکنانی نظیر سرخیو راموس، خامس رودریگس، دانیلو و گرث بیل در اختیار ندارد، عنوان کرد: ما چندین ترکیب مختلف را در تمرینات مورد استفاده قرار دادیم ولی هنوز برای بازی فردا تصمیم نگرفته‌ایم که از چه ترکیبی استفاده کنیم. ‌همه بازیکنان شانس بازی کردن دارند. به هر حال باید ببینیم فردا چه ترکیبی را مورد استفاده قرار خواهیم داد.

سرمربی رئالی‌ها در خصوص مصدومیت بال ولزی‌ تیمش هم اظهار داشت: نمی‌دانم شاید بیل برای دو یا سه هفته به دور از میادین خواهد بود ولی خوش‌بین هستیم، چون او دچار مصدومیتی شده که به هر حال رفع می‌شود. ما مصدومان زیادی در ترکیب‌مان نداریم که با توجه به حضور تیم بزرگ رئال در رقابت‌های سطح بالا و طولانی بودن فصل، این امری طبیعی است. فشار بازی‌ها بالاست و برخی بازیکنان‌مان هم در تیم‌های ملی خود بازی کرده‌اند که دو بازیکن ما در جریان بازی تیم‌های ملی خود مصدوم شدند ولی دو بازیکن ما هم دچار مصدومیتی شده‌اند که نمی‌توان ارزیابی دقیقی از وضعیت آنها کرد.

بنیتس در پاسخ به این پرسش که «در بازی فردا از بین ناچو و واران از کدامیک استفاده خواهید کرد؟» گفت: هنوز تصمیمی در این باره نگرفته‌ایم ولی واران قادر به بازی کردن است. به هر حال هدف ما در حال حاضر شکست گرانادا است و به بعد از آن هم فکر نمی‌کنیم.
سرمربی پیشین تیم‌های چلسی و لیورپول در خصوص استفاده چرخشی‌اش از تونی کروس، هافبک آلمانی خود گفت: استفاده چرخشی از بازیکنان باعث می‌شود آنها تحت حمایت باشند.
رافائل بنیتس در پایان حریف فردای شاگردانش را اینگونه توصیف کرد: گرانادا تیمی سرعتی و با قدرت فیریکی بالایی است ولی من بیشتر روی تیم خودم تمرکز کرده‌ام. اگر ما عالی بازی کنیم کار برای حریف دشوار می‌شود. در هر صورت باید خیلی با احتیاط بازی کنیم.
رئال‌ از ساعت 18:30 فردا (شنبه) در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو پذیرای گرانادا است.
نام:
ایمیل:
* نظر: