bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
بامداد24:

 رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: کنفدراسیون فوتسال برزیل در نامه ای از تیم ملی ایران برای حضور در رقابتهای جایزه بزرگ (جام جهانی) در این کشور دعوت کرد.
تیم ملی فوتسال به جام جهانی کوچک دعوت شد/تیم ملی برزیل به ایران می آید
به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان افزود: در این دعوت نامه از 21 نفر برای حضور در این مسابقات (گرندپریکس )که در شهر اوبرابا برزیل برگزار می شود، دعوت شده است که پس از تایید نهایی فدراسیون فوتبال پاسخ مثبت ما به آنها اعلام می شود.

وی گفت: یک داور هم به همراه تیم ملی فوتسال برای قضاوت در این مسابقات با هزینه کمیته برگزاری اعزام خواهد شد.
ترابیان در مورد مسابقات پیش روی تیم ملی فوتسال ایران گفت: براساس مذاکرات صورت گرفته با مسوولان فوتسال برزیل و در صورت مشخص شدن حامی مالی تیم ملی فوتسال برزیل 22 تا 25 فروردین ماه سال آینده به ایران می آید.

وی افزود: تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در امارات متحده عربی در 25 تا 30 تیر 95 و برگزاری دیدار تدارکاتی با این تیم به توافق رسیده است .در این زمینه مکاتباتی با مسوولان کنفدراسیون فوتسال برزیل انجام شده تا در صورت امکان این مسابقات با حضور ایران به صورت سه جانبه برگزار شود. تیم ملی فوتسال ایران در صورت موافقت و تقبل همه هزینه ها از سوی امارات متحده عربی در این تورنمنت سه جانبه شرکت خواهد کرد.

ترابیان ادامه داد: تورنمنت دیگری در 2 تا 9 مرداد 95 در کشور چین با حضور تیم های برزیل، اسپانیا، آرژانتین و روسیه برگزار خواهد شد که با برزیلی ها برای شرکت در این تورنمنت توافق کلی شده است . در این زمینه تفاهمات داخلی و جمع بندی در برای شرکت در این مسابقات اولویت اول را دارد تا پس از رسیدن دعوت نامه های مربوطه، پاسخ نهایی را به آنها اعلام کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: