bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
8 مهرماه 94 لیگ دو ایران شروع می‌شود، جدال 40 تیم در 4 گروه 10 تیمی جذاب و دیدنی خواهد بود، استان بوشهر چهار تیم پارس جنوبی، کارگربنه گز، شاهین شهرداری و پرسپولیس گناوه را در این لیگ دارد
بامداد24:
8 مهرماه 94 لیگ دو ایران شروع می‌شود، جدال 40 تیم در 4 گروه 10 تیمی جذاب و دیدنی خواهد بود، استان بوشهر چهار تیم پارس جنوبی، کارگربنه گز، شاهین شهرداری و پرسپولیس گناوه را در این لیگ دارد که در این میان، تنها تیم فوتبال پارس جنوبی است که با مربی غیربومی پا به میادین می‌گذارد.

جعفری و پرسپولیس بندر گناوه 
در گروه اول پرسپولیس بندر گناوه حضور دارد. تیمی پرطرفدار با مدیر‌عاملی بشخور و سر مربیگری نادر جعفری که روی نیمکت داغ این تیم حمید کریمی، هادی حسین‌زاده و حمید بحرپیما حضور دارند سرپرستی آن را نصرالله خواجه‌گیری بر عهده دارد.

پاشازاده پرآوازه با پارس جنوبی
در گروه دوم تیم فوتبال پارس جنوبی حضور دارد. تنها تیم متمول استان است که در تکاپوی صعود به لیگ یک است. با مدیرعاملی مهندس بهرام رضائیان و سرمربی پر آوازه‌اش مهدی پاشازاده، مربی که در این چند سال نشان داده است، متخصص صعود به لیگ یک است. پاشازاده سومین مربی این تیم قبل از شروع بازی‌هاست. در این راه علی کلیوند، حمید جودکی، سید محسن ‌موسوی، منصور بهرمان، سیدحسین موسوی (مدیر پشتیبانی)، دکتر لشکری و فرهنگی(تیم پزشکی)‌، مهندس امیر عطا‌وردی(مدیر پشتیبانی و توسعه)‌، علی‌اکبر کمالی و احمد پورملک(حوزه تدارکات) به سرپرستی حسن غریبی تیم فوتبال پارس جنوبی را در این فصل همراهی می‌کنند.

ابولی بومی کارنامه‌دار با کارگربنه‌گز
در گروه دوم کارگر بنه‌گز (تنگستان) حضور دارد. در این گروه تیم فوتبال پارس جنوبی هم هست و باید منتظر دربی جذابی باشیم. تیمی خصوصی که عالی‌نژاد آن را هدایت می‌کند، آن هم در تقابل با پول‌های دولتی. بهنام ابولی با‌اخلاق، محجوب و کارنامه‌دار به‌عنوان سرمربی این فصل کارگر بنه‌گز انتخاب شد که نفراتی چون حسن زالی، مزارعی، رضا زارعی، عبدالکریم علوی به سرپرست احمد جهان‌آرا در این فصل در کنار بهنام ابولی هستند.

کامیاب و شاهین شهرداری
در گروه چهارم شاهین شهرداری بوشهر تازه تاسیس حضور دارد. تیمی که با خرید امتیاز نماینده ایلام پا به عرصه مسابقات لیگ دو می‌گذارد. البته با مدیرعاملی نام‌آشنا محمد دمشقی که زمانی مدیرعامل شاهین اصیل بود. علی‌اصغر کامیاب که در شش بازی آخر شاهین بوشهر در لیگ برتر به‌عنوان سرمربی حضور داشت، این بار در تیم تازه تاسیس شاهین شهرداری به‌عنوان سرمربی فعالیت می‌کند. سایر اعضا کادر فنی شاهین شهرداری را عبدالرضا بازیاری، حسین دشتی و محمود بحرینی و به سرپرستی سهراب بختیاری‌آزاد و حسین احمدپور (مدیر تدارکات) تشکیل می‌دهند.

در همین زمینه مهدی پاشازاده که به‌تازگی سرمربیگری تیم پارس جنوبی را بر عهده گرفته است، گفت: زمان کمی تا آغاز رقابت‌ها داریم و برای تقویت تیم بازیکنانی جدید را مد نظر دارم.
پاشازاده در خصوص وضعیت تیم پارس جم گفت: هنوز تیم را به‌طور کامل نشناخته‌ام و بیشتر مشغول مذاکره با مسوولان باشگاه بوده‌ام و هم‌اکنون کمی مشکل است که در خصوص وضعیت تیم اظهار نظر کنم.

سرمربی پارس جم افزود: زمان کمی تا آغاز رقابت‌ها داریم و برای تقویت تیم بازیکنانی جدید را مد نظر دارم و بنده با کسب سه قهرمانی در لیگ دسته دو و با اعتباری که دارم، می‌خواهم تیم با قدرت در رقابت‌ها وارد شود.
وی افزود: فرصت کار برای بنده در کشور اتریش هم فراهم بود اما برای برای خدمت به جوانان کشور خودم تصمیم به بازگشت به ایران گرفتم و با این‌که گزینه سرمربیگری استقلال تهران هم بودم اما کار در لیگ دسته دو را پذیرفتم و برایم فرقی نمی‌کند که کجا کار می‌کنم و هرجا که باشم، با جدیت وارد کار خواهم شد.

وی در ادامه گفت: از مدیریت باشگاه انتظار دارم زمین تمرینی مناسبی برای تمرینات تیم آماده کند تا با ابزار و امکانات لازم تمرینات دلخواه کادر فنی عملی شود.
پاشازاده در پایان افزود: اگر زمان بیشتری در اختیار داشتم، به‌طور قطع در استان استعدادیابی می‌کردم اما هم‌اکنون هم روی بازیکنان و کادر فنی بومی تیم نظر دارم و سعی در حفظ و تقویت آنها دارم.

همچنین کامیاب سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر نیز در آستانه آغاز لیگ دسته دو فوتبال کشور گقت: امیدوارم با تلاش همه عوامل بتوانیم با کسب نتایج دلخواه شادی هواداران و مردم بوشهر را فراهم آوریم.
علی‌اصغر کامیاب در خصوص وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: حدود دو هفته است که کار تمرینات تیم را آغاز کرده‌ایم و بیشتر مشغول تست‌گیری از بازیکنان بومی بودیم و با غربال نهایی بازیکنان بومی و انتخاب آنها هم‌اکنون چند بازیکن غیر بومی مورد نظر را به تمرینات دعوت کرده‌ایم.
سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در خصوص شناخت از حریفان افزود: تیم‌هایی که در لیگ دو هستند، اکثرا مدعی هستند و هزینه مناسبی برای صعود به لیگ دسته یک را در دستور کار خود قرار داده‌اند اما از لحاظ فنی اکثر تیم‌ها ناشناخته هستند بنابراین با آغاز بازی‌ها تیم‌ها را آنالیز بیشتری خواهیم کرد تا با حساب و کتاب بیشتری بازی‌ها را ادامه دهیم.
کامیاب در خصوص برنامه‌های تیم تصریح کرد: متاسفانه تاخیر یک هفته‌ای در مشخص شدن وضعیت حضور تیم در لیگ دسته یک باعث شد تا اردویی که برای تیم برنامه‌ریزی کرده بودیم، لغو شود و تمرینات تیم را در بوشهر ادامه دهیم، در این بین از طریق اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان پیگیر تعویق بازی‌های شاهین شهرداری هستیم اما اگر این امر هم میسر نشد، باید کار را با قدرت ادامه داده و با انرژی بیشتر این تاخیر و عقب‌ماندگی را جبران کنیم.
سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در پایان گفت: از همکارانم در کادر فنی آقایان بازیاری، دشتی، بحرینی و حیدرپور و همچینین هواداران شاهین که یاور و حامی بنده و تیمشان بوده‌اند، تشکر می‌کنم و امیدوارم با تلاش همه عوامل بتوانیم با کسب نتایج دلخواه شادی هواداران و مردم بوشهر را فراهم آوریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: