bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
پیشنهادهای روزبه چشمی، بهنام برزای و یعقوب کریمی از اروپا کار رسانه ها است و هیچ دعوت نامه ای از باشگاه های اروپایی دریافت نکرده ایم.

بامداد24: پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی نفت تهران در رابطه با خط خوردن بهنام برزای از تیم امید ایران و حاشیه های ایجاد شده در این رابطه، گفت: از اینکه بهنام برزای خط خورد متاسفم در صورتی که این بازیکن در استقلال به صورت ثابت در ترکیب قرار می گرفت. 
وی ادامه داد: مدتی این بازیکن بازی نکرده است و به همین دلیل از ترکیب استقلال نیز دور شده است. 

مظلومی ادامه داد: دیداری حساسی با یک تیم خوب در آزادی داریم، هر چند تیم نفت در جدول لیگ برتر از موقعیت خوبی برخوردار نیست اما مربی جوان و قابل احترامی دارد که می تواند در دیدار فردا خوب عمل کند. استقلال نیز تمرینات خود را به خوبی انجام داده و امیدواریم فردا از موقعیت ها خود برای برتری مقابل این تیم به بهترین شکلی استفاده کنیم. چون تیم نفت فوتبال بازی می کند هواداران از دیدار این دو تیم لذت خواهند برد. 

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استرس باعث می شود که در دیدارهای خانگی نتیجه خوبی نگیرد پاسخ داد: بین تیم ما استرس وجود ندارد. بازیکنان جوان هستند و سعی می کنند در هر مسابقه بر روی آن دیدار تمرکز کنند. در بازی خانگی نیز چون هواداران پرشور بیشتری در استادیوم هستند، بازیکنان بی پرواتر و هجومی تر بازی می کنند که شاید از دیدگاه شما استرس باشد.

مظلومی در پاسخ به این سوال که بعضی از بازیکنان استقلال مانند برزای، اسماعیلی و رمضانی نگران حضور در جمع 11 نفره تیم هستند، افزود: تیم استقلال جوان شده است و هیچ کس نباید نگران این باشد که بازی به وی برسد، به تناوب از تمام بازیکنان خود استفاده می کنیم. به عنوان مثال کریمی در حمله خوب بازی می کند و باعث شده در ترکیب فیکس شود. در خط هافبک نیز بازیکن جوانی وجود دارد که آنها نیز به کمک استقلال آمده اند و من معمولا به ترکیب زیاد دست نمی زنم و هر بازیکنی که بتواند خودش را بهتر نشان دهد، جز 11 مرد حاضر در زمین خواهد بود.

وی درباره محرومان و مصدومان بازیکنان استقلال در دیدار مقابل نفت افزود: جاسم کرار محروم است و ویرا و یعقوب کریمی مصدومان این دیدار خواهند بود. آرش برهانی نیز با نظر من استراحت دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: