bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۴
ملی پوش‌بوشهری ژیمناستیک؛
جامعی که در حال حاضر تنها مدال‌آور ایران در رشته ژیمناستیک در عرصه بین‌المللی است، ضمن گلایه از حمایت نکردن مسوولان از وی از شرایط نه چندان مطلوب تمرین خود گفت.
بامداد24/شهرام حیدری: 
اولین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی ژیمناستیک هنری مردان بعد از مسابقات قهرمانی مردان آسیا در خانه ژیمناستیک برادران شهید آذرپی از امروز آغاز می‌شود و عبدالله جامعی ورزشکار بوشهری نیز به این اردو دعوت شده است. جامعی که در حال حاضر تنها مدال‌آور ایران در رشته ژیمناستیک در عرصه بین‌المللی است، ضمن گلایه از حمایت نکردن مسوولان از وی از شرایط نه چندان مطلوب تمرین خود گفت.

اولین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی ژیمناستیک هنری مردان در گروه سنی بزرگسالان (بعد از مسابقات قهرمانی مردان آسیا در هیروشیمای ژاپن) از امروز 5 مهر آغاز می‌شود و تا 15 مهر در خانه ژیمناستیک برادران شهید آذرپی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران ادامه خواهد داشت.
هادی خناری‌نژاد، نیما عزیزی و سامان مدنی از استان مازندران، عبدالله جامعی از استان بوشهر، محمدرضا حمیدی از استان مرکزی، ایمان خاموشی از استان تهران و سعیدرضا کیخا از استان فارس نفرات دعوت شده به اولین اردوی آماده‌سازی بزرگسالان ژیمناستیک هنری مردان هستند.
در همین زمینه، عبدالله جامعی ملی‌پوش بوشهری گفت: در حال حاضر خودم در استان بوشهر تمریناتم را ادامه می‌دهم و بدنسازی می‌کنم تا از لحاظ جسمی کم نیاورم. از قبل هم خودم تمرین می‌کردم و مربی نداشتم.

دارنده مدال آسیایی ژیمناستیک پس از ۹۰ سال، گفت: بعد از کسب مدال برنز آسیا هیچ یک از مسوولان استانی حمایتم نکردند و کسی حتی حالم را نپرسید.
وی با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری عنوان کرد: اردوی تیم ملی در خانه ژیمناستیک شهید آذرپی شروع می‌شود و تا ۱۵ مهر ادامه دارد. آذرپی به من اعتماد کرد و خوشبختانه به تیم ملی راه پیدا کردم و امیدوارم در ادامه نیز بتوانم ملی‌پوش خوبی برای تیم ملی کشورم باشم.

جامعی در پاسخ به این سوال که چرا شما به مسابقات جایزه بزرگ مجارستان اعزام نشدید، گفت: خناری‌نژاد از طریق استان خود به این رقابت‌ها اعزام شد. من خودم خیلی پیگیر بودم ولی متاسفانه حتی با وجود کسب مدال آسیایی هیچ‌یک از مسوولان استان بوشهر حمایتم نکردند و اسپانسری نیز برای اعزام به رقابت‌های مختلف یاری‌ام نداد. فدراسیون ژیمناستیک هم قول پاداش به من داده که امیدوارم در آینده‌ای نزدیک عملی شود.

ملی‌پوش ژیمناستیک با اشاره به مشکلات مالی این رشته تصریح کرد: شاید قبل از گرفتن مدال به صورت نیمه حرفه‌ای در این رشته وقت می‌گذاشتم اما حالا که تمام وقتم را برای این رشته صرف می‌کنم، متوجه شده‌ام که مشکلات چقدر زیاد است. هیچ توجهی به ژیمناستیک نمی‌شود و این موضوع دردآور است. حتی یک فوتبالیست محلات هم درآمدش از من بیشتر است و این همه تفاوت بین رشته‌ها خیلی بد است.

جامعی در خصوص هدف خود از حضور در این رشته عنوان کرد: امیدوارم مدال‌هایم تداوم داشته باشد. کسب سهمیه المپیک هم اگرچه از جمله اهداف من است ولی بستگی به برنامه‌ریزی فدراسیون دارد. امیدوارم ژیمناستیک ایران رشد قابل توجهی داشته باشد و توجه مسوولان نیز به این رشته بیشتر شود.

جامعی همچنین با اشاره به شرایط اردوی تیم ملی گفت: متاسفانه فاصله بسیاری بین شرایط اردو و شرایط استاندارد وجود دارد و هنوز از سطح حرفه‌ای فاصله داریم. وی افزود: البته مربی و کادر فنی تیم ملی تمام تجربه و تلاش خود را برای اعضای تیم ملی به کار می‌گیرند ولی متاسفانه وضعیت فدراسیون به صورتی است که حتی برای اعزام نفرات مشکل دارند و در بسیاری زمینه‌ها نواقصی وجود دارد.
وی تصریح کرد: من دانش‌آموخته رشته عمران هستم و هنوز وضعیت سربازی‌ام مشخص نیست و همه این مواردی است که فکر و ذهن مرا در کنار تمرینات و تیم ملی مشغول کرده است و امیدوارم با کمک مسوولان این مشکلات حل شود چراکه حل شدن مشکلات کمک زیادی به من خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: