bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۷
خانواده‌ها مراقب مدارس فوتبال غیرقانونی و غیراستاندارد باشند و در فصل تابستان تنها به فکر پر کردن اوقات فراغت کودکانشان نباشند.
محمد نجفی، رئیس هیات فوتبال بوشهر در جلسه‌ای در همین زمینه گفت: در راستای ساماندهی مدارس فوتبال شهرستان‌های استان بوشهر و بررسی صلاحیت این مدارس در نهایت فهرستی شامل 33 مدرسه فوتبال که اخذ مجوز قانونی اخذ کرده‌اند، تهیه شد. در همین راستا پیش از این لیست مدارس فوتبال سطح شهر بوشهر اعلام شده بود. سال گذشته 23 مدرسه فوتبال در سطح شهرستان‌های استان در فهرست رسمی هیات فوتبال استان بوشهر قرار گرفتند که امسال این فهرست با رشد حدود 40 درصدی به 33 مدرسه رسید .مدارس فوتبال مجاز استان بوشهر هم‌تراز نیستند و آیتم‌هایی چون سطح مربیان، نوع پوشش زمین اعم از طبیعی و مصنوعی و ابعاد زمین و کادر فنی و‌... در امتیازدهی به مدارس فوتبال اثر دارد و از سوی بازرسان و کارشناسان فوتبال مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی در ادامه گفت‌وگو یادآور شد: فستیوال مدارس فوتبال استان بوشهر نیز با حضور تیم‌هایی از همین مدارس فوتبال در چند نوبت و در رده‌های مختلف سنی پایین‌تر از نونهالان برگزار می‌شود که گامی مهم در زمینه استعدادیابی فوتبال در قم به حساب می‌آید. هزینه‌های که این مدارس باید از متقاضیان دریافت کنند طبق درجه‌بندی مدارس تعیین و مدارس فوتبال موظف هستند طبق هزینه‌های تعیین ‌شده از افراد شهریه دریافت کنند و در زمان ثبت‌نام فوتبال آموزان به اطلاع اولیا آنان به‌طور شفاف برسانند.

ممکن است تعدادی مدارس فوتبال، تبلیغات غیر‌اخلاقی از جمله ترانسفر، شرکت در لیگ برتری یا حضور بازیکنان لیگ برتری در این مدارس را بدهند. وی ضمن تکدیب این چنین مواردی تصریح کرد: انتظار از مردم این است که این مدارس غیر مجاز را معرفی کنند. در صورت معرفی و شناسایی این مدارس از طریق واحدهای نظارتی از جمله اماکن و بازرسی با آنها برخورد می‌شود. خانواده‌ها مراقب مدارس فوتبال غیرقانونی و غیراستاندارد باشند و در فصل تابستان تنها به فکر پر کردن اوقات فراغت کودکانشان نباشند و در گام نخست پیش از ثبت‌نام از سابقه و عملکرد مدارس فوتبال مطلع شوند. مدارس فوتبال باید دائمی باشند و تنها در فصل تابستان برای کسب درآمد فعالیت نکنند و در کادر اجرائی خود از مربیان با کارت مربیگری رسمی مورد تائید هیات فوتبال استفاده کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: