bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۹ - ۱۳ تير ۱۳۹۷
پیاده‌روی خانوادگی از ساده‌ترین ورزش‌های همگانی است که می‌تواند علاوه بر ایجاد انگیزه ورزش کردن، باعث نشاط بیشتر در جامعه شود. از همین رو، با اعلام سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری بوشهر، این همایش ورزشی هر هفته در بندر بوشهر برگزار خواهد شد.
آغاز همایش پنجشنبه‌های سلامت از هفته جاریهمایش پیاده‌روی پنجشنبه‌های سلامت که تا پیش از ماه مبارک رمضان، روزهای پنجشنبه هر هفته رأس ساعت 7 صبح توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر برگزار می‌شد، از روز پنجشنبه هفته جاری (14 تیرماه) به ساعت 19 بعد از ظهر تغییر زمان داد. بر همین اساس در هفته جاری، به مناسبت فرارسیدن هفته مبازره با مواد مخدر، پیاده‌روی هفته جاری با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر انجام می‌شود.

همایش پیاده‌روی پنجشنبه‌های سلامت که تا پیش از ماه مبارک رمضان، روزهای پنجشنبه هر هفته رأس ساعت 7 صبح توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر برگزار می‌شد، از روز پنجشنبه هفته جاری (14 تیرماه) به ساعت 19 بعد از ظهر تغییر زمان داد.  

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری در این خصوص با بیان این‌که این تصمیم بر اساس نظرسنجی به عمل آمده از مخاطبان برنامه پیاده‌روی گرفته شد، تصریح کرد: شهروندان بوشهری با شرکت در نظرسنجی سازمان که از طریق شبکه‌های اجتماعی صورت گرفت، خواستار تغییر ساعت همایش پیاده‌روی به‌علت گرمای هوا شدند و بر همین اساس، همایش پیاده‌روی پنجشنبه‌های سلامت در بندر بوشهر، از این پس روزهای پنجشنبه رأس ساعت 19 از پارک شورا تا میدان شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود.

فاطمه صفری‌زاده با اشاره به اهمیت بالای ورزش‌های همگانی در فراهم‌سازی نشاط اجتماعی و تاثیرگذاری بر همه اقشار جامعه از هر جنس، سن و طبقه‌ای، افزود: امیدواریم همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب (ره) تاکید فرمودند، ورزش‌های همگانی جایگاه خود را در میان جامعه پیدا کرده و هفته به هفته شاهد افزایش جمعیت شرکت‌کننده در این پیاده‌روی‌ها باشیم.

وی در پایان با تاکید بر این‌که هدف تمامی ورزش‌های همگانی، ترویج سلامتی و نشاط اجتماعی است، ادامه داد: همایش‌ پیاده‌روی پنجشنبه‌های سلامت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر در هفته جاری، رأس ساعت 19 عصر روز پنجشنبه (14 تیرماه) از پارک شورا تا میدان شهید رئیسعلی دلواری برگزار خواهد شد. همچنین، مراسم قرعه‌کشی و اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان پس از همایش پیاده‌روی، از دیگر برنامه‌های پنجشنبه‌های سلامت در هفته جاری است.
نام:
ایمیل:
* نظر: