bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۷
تیم فوتبال پارس‌جنوبی امروز در زمین چمن تهرانسر یک جلسه تمرین برگزار کرد.
تمرین پارس جنوبی در روز پرکار تارتارتیم فوتبال پارس جنوبی که اردوی پیش‌فصلش را در تهران پیگیری می‌کند، امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۸ در زمین چمن تهرانسر تمرین کرد. در این تمرین تقریبا تمام بازیکنان پارس جنوبی حضور داشتند و تنها رحمان احمدی که به تازگی به جمع شاگردان تارتار پیوسته غایب شاخص تمرین بود.
همچنین محمد نوری که در تمرین‌های روز گذشته پارس جنوبی حضور داشت و در دیدار دوستانه مقابل پیکان هم به میدان رفته بود، به دلیل مصدومیت از ناحیه آشیل پا، با پزشک تیم به صورت اختصاصی تمرین کرد.

بازیکنان پارس جنوبی در ابتدا، تمرین‌های بدنی انجام دادند و پس از گذشت نیم ساعت زیر نظر مهدی تارتار، سرمربی این تیم با برگزاری فوتبال درون تیمی کارهای تاکتیکی انجام دادند. تارتار در جریان تمرین با دقت عملکرد شاگردانش را زیر نظر داشت و بارها تمرین را نگه داشت تا نکاتی را به بازیکنانش گوشزد کند.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم، فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۸ در کردان کرج برای برگزاری دیداری دوستانه به مصاف سپاهان می‌رود.
همچنین پارس جنوبی در ادامه اردوهای پیش فصل قرار است هفته آینده برای برگزاری اردوی تدارکاتی و حضور در تورنمنتی چهارجانبه به اوکراین سفر کند. مسئولان پارس جنوبی منتظر مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان هستند تا بتوانند با نهایی کردن این سفر، عازم اوکراین شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: