bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴
برگزاری سومین دوره هندبال ساحلی جوانان کشور در بوشهر؛
سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی جوانان کشور که به میزبانی استان بوشهر برای سومین سال پیاپی با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات هندبال استان با حضور هفت تیم آغاز شده بود،
بامداد24/شهرام حیدری: با قهرمانی هیات هندبال نجف‌آباد به پایان رسید. این رقابت‌ها با حضور هفت تیم به‌صورت دوره‌ای و حذفی در زمین ساحلی بوشهر برگزارشد.

هیات هندبال نجف‌آباد در دیدار نهایی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر تیم تااوکه برازجان نماینده استان را شکست دهد و جام قهرمانی این مسابقات را که سال گذشته به‌دست آورده بود، امسال نیز تصاحب کند.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم پیام صنعت اصفهان با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم برق شیراز گذشت و به مقام سوم کشور دست یافت.
در دیدار پایانی این رقابت‌ها مدیر‌کل ورزش و جوانان استان، معاون امور ورزش اداره‌کل، رئیس اداره ورزش شهرستان دشتستان و تنی چند از دیگر مسوولان حضور داشتند.
در همین زمینه و در گفت‌و‌گو با رضا مصباحی مسوول انجمن هندبال ساحلی استان از شرایط برگزاری این مسابقات و شرایط نماینده استان جویا شدیم.

مصباحی با اشاره به تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات و این‌که بوشهر برای سومین سال پیاپی است که میزبانی این مسابقات را کسب می‌کند، در مورد بازی فینال گفت: تیم تااوکه با شکست تیم فارس به دیدار نهایی رسید و در یک بازی بسیار زیبا و جذاب متاسفانه نتیجه را به تیم قدرتمند نجف‌آباد اصفهان واگذار کرد.

وی همچنین در مورد کسب میزبانی این رقابت‌ها برای سه سال پیاپی گفت: میزبانی این رقابت را به شهرهایی که از نظر امکانات دارای شرایط مساعدی باشند، می‌دهند که طبیعتا شامل شهر‌های جنوب و شمال کشور می‌شود. در جنوب به غیر از بوشهر شهر بندر‌عباس هم از شهرهای فعال در هندبال ساحلی است ولی با وجود این، میزبانی به بوشهر رسید. وی تصریح کرد: علاوه بر این مساله میزبان فعالیت بوشهر در هندبال ساحلی و جایگاه ویژه استان در کشور باعث شده کسب میزبانی برای ما آسان‌تر باشد.

مصباحی در مورد قدرت هندبال ساحلی استان گفت: بوشهر در تمام رده‌های این رشته به مسابقات کشوری تیم اعزام کرده و همیشه از بخت‌های کسب عنوان در مسابقات کشوری بوده است. همچنین تعداد تیم‌هایی که از بوشهر به مسابقات مختلف کشوری اعزام شده‌اند نیز قابل توجه است.

مسوول هندبال ساحلی استان با اشاره به این‌که نماینده و ناظر فدراسیون هندبال در این مسابقات حضور داشتند، گفت: مسابقات هندبال ساحلی کشور زیر نظر انجمن ساحلی کشور برگزار می‌شود. انجمن ساحلی کشور در کنار فدراسیون هندبال به امور ساحلی این فدراسیون می‌پردازد و جداگانه عمل می‌کند، به این صورت که رئیس و هیات‌رئیسه جدا دارد اما به‌صورت کلی زیر نظر فدراسیون هندبال قرار دارد. وی همچنین افزود: این رقابت‌ها به نوعی حکم انتخابی تیم ملی را هم داشت و از این منظر نیز برای بوشهر نکته‌ای مثبت و مفید بود.

وی در پایان گفت: با توجه به شرایط میزبانی هدف ما در این رقابت‌ها کسب عنوان قهرمانی بود که متاسفانه این امر محقق نشد اما از عملکرد کلی تیم استان رضایت داریم و با توجه به شرایط سنی بازیکنانمان به‌طورقطع در سال آینده مقام قهرمانی رقابت‌ها را کسب خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: