bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۴
فدراسیون فوتبال در تلاش برای تغییر اسپانسر تیم ملی است.
 همکاری با شرکت آل اشپورت که یک شرکت آلمانی است همواره حواشی را به همراه داشته است. در برخی از موارد سرمربی و بازیکنان تیم ملی به کیفیت لباس ها معترض بودند. در برخی از زمان ها کمبود لباس ها موجب شده بود بازیکنان تیم ملی از تعویض لباس با بازیکنان تیم حریف منع شوند و همین دستمایه تمسخر از سوی سایت های خارجی قرار گرفته بود و باید به این نکته هم اشاره کرد در پایان برخی از اردوها لباس ها جمع آوری می شد تا بعد از شسته شدن در اختیار ملی پوشان قرار گیرد.

اواخر هم ماجرای پول گرفتن کی روش از شرکت آل اشپورت به دردسر تازه ای تبدیل شد. کی روش در ابتدای حضور در تیم ملی لباس های این شرکت را برتن نمی کرد و می گویند از جایی راضی شد لباس های آل اشپورت را بر تن کند که 100 هزار دلار از این شرکت پول گرفته است.

این باعث حواشی متعدد از جمله اختلاف بین کی روش و کمیته اخلاق شده است که این دعوا هم چنان ادامه دارد. هر چند که برخی می گویند رد و بدل شدن پول بین شرکت آل اشپورت و کی روش طبیعی و با رضایت طرفین بوده و از آنجایی که کی روش مربی شناخته شده است باید از شرکت آل اشپورت پول می گرفته است. هر چند در قرارداد بین فدراسیون فوتبال و شرکت آل اشپورت همه اعضای تیم ملی موظف هستند در جریان بازی دوستانه و رسمی و تمرینات و هم چنین مصاحبه های خبری لباس آل اشپورت را برتن کنند.

خبر جدید حکایت از آن دارد یکی از اعضای کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال برای مذاکره با شرکت peak به فرانسه سفر کرده است. در ویکی پدیای این شرکت آمده است: « پوشاک ورزشی پیک (انگلیسی: Peak Sport Products) شرکت تولیدکنندهٔ پوشاک ورزشی چینی است که در سال ۱۹۸۹ تاسیس شده است. اصلی ترین کسب و کار این شرکت از زمان تاسیس بسکتبال است و این روزها ورزش های دیگری از جمله فوتبال، والیبال، تنیس و ... را نیز پوشش می‌دهد.

پیک اسپورت اس. آر. ال. (بخش بین‌المللی پیک) در سال ۲۰۰۰ افتتاح شد. بخش بین‌المللی پیک در ایتالیا مستقر است و بر تولید محصولات جدید و توزیع برند پیک در سراسر دنیا تمرکز دارد. این شرکت در سال ۲۰۰۹ با ارزش ۱٫۴ میلیارد دلار وارد بورس اوراق بهادار هنگ کنگ شد. پیک در فصل ۹۴-۹۵ لیگ برتر تولید کننده‌ی پوشاک باشگاه پدیده خراسان است.»

البته گفته می شود عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در این سفر با دو شرکت ایتالیایی هم مذاکراتی خواهد داشت. پیشتر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس مذاکره کرده بود که این شرکت برای تامین البسه مورد نظر تیم های ملی درخواست 700 تا 800 هزار دلار را داشت که فدراسیون فوتبال با توجه به مشکلات مالی این پیشنهاد را نپذیرفت.

گفتنی است در حال حاضر شرکت آل اشپورت برای تامین لباس تیم های ملی پولی از فدراسیون فوتبال نمی گیرد.
برچسب ها: تیم ملی ، اسپانسر
نام:
ایمیل:
* نظر: