bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
مهدی رحمتی در بازی با پدیده یک بار دیگر از فاصله‌ی دور گل خورد و داستان گل‌های راه دور وی همچنان ادامه‌دار شد.
 سید مهدی رحمتی در مسابقه‌ی استقلال و پدیده یک بار دیگر، گلی زیبا از فاصله‌ی دور دریافت کرد تا بار دیگر سوژه‌ی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شود.

این گل مهدی خیبری به رحمتی، اولین گلی که به زیبایی وارد دروازه رحمتی می‌شود، نبود و  دروازه‌بان استقلال سابقه‌ی خوردن گل‌های راه دور و بعضا 40 متری را در کارنامه‌ی خود دارد.

رحمتی دو سال پیش، لیگ سیزدهم را با یک گل زیبا از مهرداد  بایرامی آغاز کرده بود. بازیکن گسترش فولاد با یک ضربه‌ی ایستگاهی زیبا از فاصله‌ی 40 متری دروازه‌ی استقلال را باز کرد. گلی که رحمتی را تقصیر باد انداخت. در ادامه‌ی همان فصل، رحمتی یک گل راه دور زیبای دیگر هم در بازی مقابل فجرسپاسی از میثم جوکار خورده بود.

گلی که جوکار از پشت محوطه‌ی جریمه و با پای چپ زد و توپ پس از برخورد با تیرک به درون دروازه رفت.
یکی از معروف‌ترین و زیباترین گل‌هایی که رحمتی خورده است به گل وریا غفوری در بازی نفت و استقلال دو سال قبل برمی‌گردد.

مسابقه‌ای که در ورزشگاه تختی تهران برگزار شده بود و غفوری به زیبایی تمام، از میانه‌های میدان شوتی را روانه‌ی دروازه کرد و به تور دروازه رحمتی چسبید. رحمتی بعد از این گل سوژه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شد و همه می‌گفتند که غفوری توپ را از سه راه افسریه شوت کرده! یا اینکه توپ در دقیقه 85 شوت شده و در دقیقه 89 به دروازه رسید.

رحمتی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم گل زیبا خورده است در لیگ چهارم و اولین فصل حضور رحمتی در سپاهان، بازیکن العین روی یک ضربه‌ی ایستگاهی،شوتی را به سمت دروازه رحمتی شلیک کرد که پس از برخورد به تیر عمودی و افقی وارد دروازه شد.

گلی که رحمتی از مهرزاد معدنچی در داربی 61 خورد نیز یکی از معروف‌ترین گل‌های رحمتی است گلی که در دقیقه‌ی 27 مسابقه، مهرزاد معدنچی روی پاس نیک‌بخت از نزدیک نقطه‌ی کرنر و کنار خط طولی از زاویه‌ی بسته زده تا رحمتی تاوان دیر برگشتن به دروازه را اینگونه بپردازد.

حال رحمتی بار دیگر و در مسابقه‌ی این هفته برابر پدیده، گل راه دور و زیبای دیگری از فاصله‌ی 40 متری می‌خورد، تا همچنان به روند خوردن گل‌های راه دور خود ادامه دهد و همچنین خاطره‌‌ی ساشا ایلیچ، دروازه‌با سابق پرسپولیس را که متخصص خوردن اینطور گل‌های زیبا بود را زنده کند.

برچسب ها: فوتبال ، گل ، رحمتی
نام:
ایمیل:
* نظر: