bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴
معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در زمینه بهبود شرایط اقامت بیمار در بیمارستان‌ها به‌عنوان رتبه برتر کشوری دست‌ یافت.
 ایرج بیژنی اظهار داشت: برای بهبود شرایط اقامت بیمار در بیمارستان‌های بوشهر 50 میلیارد ریال هزینه کردیم و توانستیم شرایط اقامتی را در 640 تخت بیمارستانی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه طرح بهبود شرایط اقامت بیمار (هتلینگ) در تمام بیمارستان‌های کشور در حال اجرا است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موفق شد، در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رتبه برتر را در زمینه بهبود شرایط اقامت بیمار در بیمارستان‌ها کسب کند.

بیژنی خاطرنشان کرد: این طرح در سال جاری نیز دنبال می‌شود و پس از محل اقامت بیمار، شرایط اورژانس را نیز ارتقا خواهیم داد که شامل وضعیت فیزیکی و بازسازی بلوک‌های زایمانی می‌شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: طرح بهبود شرایط اقامت بیمار را در 4 بیمارستان گناوه، اهرم، خورموج و کنگان اجرا خواهیم کرد که اجرای 2 مورد با مبلغ 800 میلیون تومان به مناقصه رفته است.

وی گفت: در اجرای این طرح، وسایل سرمایشی و گرمایشی، پرده، یخچال، مسائل رفاهی و... در محل اقامت بیمار قرار خواهد گرفت، همچنین در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس نیز این اتفاق در تمام بخش‌های بیمارستان در نظر گرفته‌ شده است.

بیژنی افزود: سال گذشته 14 میلیارد و 200 میلیون تومان از اعتبارات طرح تحول نظام سلامت به تغییر یا ارتقای شرایط تجهیزات پزشکی استان اختصاص یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در این راستا تجهیزاتی همچون رادیولوژی، سونوگرافی، اکوی قلب و سی.تی عمده دستگاه‌هایی بود که خریداری شد و تخت‌های ویژه ICU و NICU شامل 27 تخت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
برچسب ها: دانشگاه ، پزشکی
نام:
ایمیل:
* نظر: