bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴
مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر گفت: اکنون در شمال، جنوب و مرکز استان طرح‌های بزرگراهی در دست اجرا است که با برنامه‌ریزی انجام شده تا دو سال آینده تکمیل می‌شود.
فرزاد رستمی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین زیرساخت‎های توسعه بزرگراه و مسیرهای مواصلاتی است اظهار داشت: استان بوشهر از وضعیت مطلوبی در حوزه طرح‌های راهسازی برخوردار است و این در حالی است که در تمام نقاط استان بوشهر طرح‌های بزرگراهی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه محور بزرگراه برازجان- گناوه- دیلم به عنوان بخش مهمی از بزرگراه شمال - جنوب استان بوشهر است گفت: این محور مهم مواصلاتی این استان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تاکید کرد: امسال برای تسریع در تکمیل این محور اعتبارات لازم تخصیص یافته است که با برنامه‌ریزی انجام شده بخش عمده‌ای از این محور تکمیل می‎شود.

رستمی خاطرنشان کرد: محور برازجان- گناوه- دیلم یکی از محورهای پر رفت و آمد و حادثه خیز استان بوشهر است و مردم منتظرند که هر چه زودتر طرح بزرگراهی این محور افتتاح شود تا کمتر شاهد حوادث رانندگی در آن باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه بزرگراه برازجان – گناوه - دیلم به طول 160 کیلومتر است تصریح کرد: این محور با اعتبار 100 میلیارد تومان در حال ساخت است و اکنون 60 درصد پیشرفت دارد.

رستمی با بیان اینکه 90 کیلومتر بزرگراه یاد شده امسال تکمیل می‎شود، گفت: 70 کیلومتر از این مسیر بزرگراهی بهره‌برداری شده و 90 کیلومتر آن در حال تکمیل است.

وی تاکید کرد: اکنون در شمال، جنوب و مرکز استان بوشهر طرح‌های بزرگراهی در دست اجرا است که با برنامه‌ریزی انجام شده تا دو سال آینده تکمیل می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: