bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۶ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهرگفت: این پلیس پس از چند ماه تلاش های اطلاعاتی موفق به کشف 15 کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ شد.
سرهنگ وحید زرین کلاه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک باند تهیه و توزیع موادمخدر که قصد داشت از گلوگاه شهید صلاحی واقع در مسر کازرون - برازجان 15 کیلوگرم تریاک را وارد استان بوشهر کند متلاشی شد.

وی در تشریح روند اجرای این عملیات گفت: نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در قالب چهار تیم عملیاتی ویژه با قرار گرفتن در ورودی گلوگاه شهید صلاحی این عملیات را آغاز و همچنین محور تردد قاچاقچیان را بصورت نامحسوس به کنترل خود در آوردند.
زرین کلاه یادآورشد: قاچاقچیان حین تردد و مشاهده نیروهای پلیس اقدام به دور زدن و قصد فرار داشتند که مورد تعقیب نیروهای عملیات ویژه قرار گرفتند.
وی گفت: پس از سرپیچی قاچاقچیان از دستور نیروهای پلیس برای توقف، این نیروها با شلیک گلوله به لاستیک پژو 405 خودرو قاچاقچیان را متوقف کردند.

زرین کلاه ادامه داد: در این حین سرکرده باند تهیه توزیع موادمخدر اقدام به فرار به سمت کوه های اطراف کرد ولی با هوشیاری نیروها وی همراه با دو سرنشین دیگر خودرو دستگیر و خودرو آنها نیز توقیف شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر یادآورشد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یکهزار و 900 کیلوگرم مواد مخدر از سوی این پلیس کشف شده است.
برچسب ها: مواد ، مخدر ، کشف
نام:
ایمیل:
* نظر: