bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴
طبیب نژاد:
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان این روزها در مسابقات جام بین قاره‌ای خوش درخشیده است. تیمی که چهار عضوش از تیم دریانوردان پارس جنوبی هستند.
بامدادجنوب- امیرحسین حقیقی: تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان این روزها در مسابقات جام بین قاره‌ای خوش درخشیده است. تیمی که چهار عضوش از تیم دریانوردان پارس جنوبی هستند. علی نادری کاپیتان کار کشته تیم ملی، محمد احمدزاده که در این رقابت‌ها حسابی گل کاشته، مصطفی کیانی و امیر حسین اکبری.

این مسابقات دوازدهم آبان شروع شده است. مسابقاتی که هر چند رسمی نیست اما به عقیده کارشناسان می‌تواند تجربه خوبی باشد برای بازیکنان و البته کادر فنی تیم که تازه انتخاب شده‌اند. مارکو اوکتایو سرمربی برزیلی که موفق شد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را به دو جام جهانی ۲۰۱۴ تاهیتی و ۲۰۱۵ پرتغال برساند، شهریور از سمت خود کنار رفت. این مربی که از سال ۲۰۰۷ به صورت پراکنده با تیم ملی ایران همکاری می‌کرد، در هر دو جام جهانی گذشته توانسته بود تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان را به جمع هشت تیم برتر جام برساند.

پس از اوکتاویو محمد حسین میرشمسی سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان شد و حالا  تیم ملی با هدایت او در این رقابت بین المللی شرکت کرده است. مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای باحضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی در حال برگزاری است. ایران با تاهیتی، پرتغال و مکزیک در یک گروه قرار دارند و مصر، روسیه، امارات و آرژانتین در گروه دیگر.
برای بوشهری‌ها فرقی ندارد که چه کسی سرمربی باشد، چون این قدر توانمند هستند که کسی نمی‌تواند آنها را نادیده بگیرد و به تیم ملی دعوتشان نکند. سال‌هاست که بازیکنان بوشهری حضوری ثابت در تیم ملی دارند.

در این مسابقات هم چهار عضو تیم دریانوردان پارس جنوبی حضور دارند البته جای مسلم مسیگر در میان هم‌تیمی‌هایش حسابی خالی است. مسلم که همیشه عضو مسلم تیم ملی بوده به علت مصدومیت نتوانسته با تیم به امارات برود.
محمد احمد زاده در این رقابت‌ها حسابی کولاک کرده است و کارشناسان پیش بینی می‌کنند یکی از گل‌هایش بهترین گل مسابقات شود.
احمد زاده در دیدار اول مقابل تاهیتی هر دو گل کشورمان را زد. در بازی دوم در برابر پرتغال هم باز دو گل به ثمر رساند و در دیدار مقابل مکزیک نیز با قیچی برگردان‌هایش سه گل به ثمر رساند.
با عباس طبیب نژاد سرمربی تیم دریانوردان پارس جنوبی درباره عملکرد شاگردانش و تیم ملی در مسابقات جام بین قاره‌ای صحبت کردیم. او به بامداد جنوب گفت: مسیگر نتوانست به علت آسیب دیدگی به این مسابقات برسد اما چهار بازیکن دیگرمان که در تیم ملی حضور دارند همه عملکرد خوبی داشته‌اند و تاثیر گذار بوده‌اند. محمد احمد زاده که بیشترین گل را زده، مصطفی کیانی که بهترین پاس گل را در بازی مقابل پرتغال داد و اکبری و نادری هم خوب بازی کرده‌اند.
وی در خصوص این مسابقات هم توضیح داد که این تورنمنت مسابقه‌ای غیر رسمی به شمار می‌رود اما می‌تواند محک خوبی باشد برای تیم ملی و سرمربی جدید و با نتایجی که به دست آمده فکر می‌کنم می‌توان به تیم ملی امیدوار بود.

سرمربی تیم دریانوردان پارس جنوبی که تیمش یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال ساحلی در کشور است، ادامه داد: سرمربی جدید افکار خوبی دارد و از توانایی‌های خوبی نیز برخوردار است که برای به ثمر رسیدن این افکار و توانمندی‌ها نیاز به آزادی عمل دارد.
وی گفت: البته کادر فنی نباید فریب این مسابقات را بخورد چرا که سطحش چندان بالا نیست و فقط تیم تاهیتی با نفرات اصلی خود آمده و سایر تیم‌ها بیشتر به صورت تمرینی در آن شرکت کرده‌اند و نفرات اصلی‌شان را نیاورده‌اند.
طبیب نژاد البته به این نکته هم تاکید کرد که حضور در این رقابت‌ها می‌تواند تجربه خوبی هم برای بازیکنان باشد هم کادر فنی.

نام:
ایمیل:
* نظر: