bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴
حق ما باخت نبود چرا که ما در دقایق اولیه بازی، گل را دریافت کردیم ولی با تلاش بچه‌ها بعد از چند دقیقه گل خورده را جبران کردیم.
بامداد جنوب: سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: بیشترین مشکل ما تمرکز نداشتن بازیکنان است که باعث باخت تیم می‌شود.
سعید مفتخر در گفت‌وگو با بامداد جنوب افزود: کم تجربگی و جوان بودن بازیکنان هم مشکل دیگری است که اکنون با آن روبه‌رو هستیم.
وی با اشاره به باخت 3 بر یک تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: حق ما باخت نبود چرا که ما در دقایق اولیه بازی، گل را دریافت کردیم ولی با تلاش بچه‌ها  بعد از چند دقیقه گل خورده را جبران کردیم.

سرمربی تیم ایرانجوان ادامه داد: مشکل عمده بازیکنان ما در زمان ضد حمله‌هاست. بچه‌ها زمانی که برمی‌گردند تا بخواهند خودشان را جمع جور کنند، با ضد حمله حریف روبه‌رو می‌شوند‌، که یکی از نقاط ضعف تیم است و باید هرچه زودتر آن را برطرف کنیم .
مفتخر گفت: دومین مشکل اساسی و جدی که نه تنها تیم ما بلکه تمامی تیم‌ها با آن دست به گریبان هستند، مصدومیت بیش از حد بازیکنان خوب ماست. آنها در درگیری‌ها که شرکت می‌کنند‌؛ از ناحیه پا، صورت و کشیدگی عضلات، دچار مصدومیت شدید می‌شوند. به‌طور مثال ما در بازی مقابل مس رفسنجان پنج تن از بازیکنان خوبمان را نداشتیم و امین مشایخ نیز در دقیقه 75 این بازی دچار مصدومیت شد.

وی با اشاره به همین نکته یعنی از دست دادن بازیکنان ارزشمند، افزود: با توجه به در اختیار نداشتن مهره‌های خوب، بازی خوبی مقابل حریف انجام دادیم و صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم که متاسفانه کم تجربگی باعث شد نتوانیم بیش از یک گل بزنیم. از سوی دیگر گل‌های ساده‌ای نیز دریافت کردیم و حق تیم ما نبود که سه امتیاز بازی را واگذار کنیم‌.
مفتخر گفت: با کمک پزشک تیم و بعضی از پزشکان بیمارستان اهواز و بوشهر برای حضور بازیکنان تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم تا در بازی آینده چند تن از آنان حضور داشته باشند، مثل مصطفی احمدی و علیرضا زارعی که امیدواریم با فیزیوتراپی بتوانند به شرایط آرمانی خود برسند ولی متاسفانه محمد طارمی از باید از ناحیه بینی جراحی شود.

مفتخر در پایان ابراز امیدواری کردک در بازی آینده که در بوشهر است، شاگردانش بتوانند سه امتیاز بازی را از دیگر نماینده کرمان بگیرند و گل گهر سیرجان را شکست دهند.
در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول کشور، عصر دوشنبه ایرانجوان بوشهر نماینده استان در این رقابت‌ها که مهمان تیم مس رفسنجان بود، مقابل میزبان خود تن به شکست 3 بر یک داد.

گل اول بازی را کاظم حیات منش در دقیقه 7 وارد دروازه ایرانجوان کرد تا مسی‌ها از همان دقایق اول برتری خود را به رخ مهمان بوشهری بکشند. میزبان گل دومش را هم در دقیقه 35 به ثمر رساند. این گل را سجاد فیض الهی برای مس رفسنجان به ارمغان آورد اما هنوز 3 دقیقه نگذشته بود که ایرانجوانی‌ها دروازه میزبان را باز کردند و احسان پیرهادی این تیم را صاحب گل کرد تا اختلاف دو تیم یک گل شود و نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به نفع مس به پایان برسد.
مس رفسنجان در دقیقه 83 با گلزنی بهرام رشید فرخی گل سوم خود را به ثمر رساند و سرانجام با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.
ایرانجوان با این باخت سه پله سقوط کرد و در جای چهاردهم جدول لیگ آزادگان قرار گرفت و جای قبلی خود را به مس داد که با 3 امتیاز توانست جایگاه خود را پنج رده ارتقا دهد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: