bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴
تیم کونگ‌فو استان با کسب دو نشان طلا برای نخستین‌بار نائب قهرمان کشور شد. مسابقات قهرمانی کونگ‌فو سبک توآ، انتخابی تیم ملی بزرگسالان در خانه کونگ‌فو زنجان برگزار شد.

بامدادجنوب: تیم کونگ‌فو استان با کسب دو نشان طلا برای نخستین‌بار نائب قهرمان کشور شد. مسابقات قهرمانی کونگ‌فو سبک توآ، انتخابی تیم ملی بزرگسالان در خانه کونگ‌فو زنجان برگزار شد. در این مسابقات 310 ورزشکار در هفت وزن و سه فرم به روی رینگ رفتند که در پایان و در نتیجه تیمی تیم بوشهر پس از تیم کرمانشاه به مقام نائب قهرمانی رسید و تیم کردستان به مقام سوم رسید.

نتایج  انفرادی مسابقات انتخابی تیم ملی در زنجان در وزن 58 اول- امین عنایتی‌زاده  طلا و در وزن 63 و رضا رضوی هر دو به مدال خوش رنگ طلا دست یافتند. همچنین ایوب عنایتی و شهرام رفیعی با نمایش زیبای خود مسوولین کمیته استعدادیابی را مجبور کردند که این دو را نیز به اردو تیم دعوت کنند. در مجموع تیم استان بوشهر توانست چهار نفر را به اردوی تیم ملی روانه کند. تیم کونگ‌فو استان با کسب دو نشان طلا برای نخستین بار نائب قهرمان کشور شد و با کاپ نایب قهرمانی به بوشهر برگشت.

سرپرست اعزامی محمد کشاورز به همراه مربی این تیم سیدجهاد موسوی نیز وارد بوشهر شدند که مورد استقبال گرم مردم و ورزشکاران رشته کونگ فو قرارگرفتند. اردوی تیم ملی در دی ماه برگزار می‌گردد و همچنین بازی‌های آسیایی در دهه فجر و به‌میزبانی ایران استان کرمانشاه است.
سیدجهاد موسوی مربی نام آشنای استان و در رشته کونگ‌فو به خبرنگار بامداد جنوب گفت: امسال تیم ما خوب مبارزه کرد و نسبت به دیگر رقیبان حتی کونگ‌فوکاران ملی هم عملکرد بهتری داشتند و توانستیم صاحب دو مدال طلا شویم و برای اولین بار تیم استان را نایب قهرمان کشور کردیم.

مربی کونگ فو استان در ادامه با بیان اینکه البته با نمایش زیبای دو ورزشکار دیگر نیز ما چهار دعوت شده به تیم ملی کونگ فو ایران دادیم که خودش موجب افتخار و سربلندی هم برای استان و هم برای جامعه ورزش کونگ فو و هیات است، گفت: در ادامه این پیروزی‌ها هیات و مربیان باید برای حضور بهتر در تیم‌های ملی و صاحب شدن آن، تلاش مضاعفی کنیم تا هم به عضویت تیم در بیاییم و هم با اینکار رشته کونگ را در استان گسترش دهیم و جوانان بیشتری را به هیات معرفی کنیم.
مربی تیم کونگ فو استان در پایان ضمن قدرانی از هیات‌های شهرستان‌ها برای برگزاری مسابقات داخلی و به کمک به تیم استان گفت: این مدال‌های ارزشمند نشان از لیاقت داشتن مربیان و ورزشکاران این رشته است و امیدوارم مسوولان نگاه ویژه‌ای به رشته پر طرفدار داشته باشند، چرا که حضور ورزشکاران کونگ‌فو در تیم‌های ملی سربلندی هم برای کشور عزیزمان ایران دارد و هم افتخاری است برای استان و هیات کونگ‌فوی استان.
گفتنی است هفته گذشته تاکنون تیم‌های رزمی‌کار کشور موفق به کسب موفقیت‌های متعدد در حوزه ملی شده‌اند که این موفقیت‌ها را به همه آنها تبریک می‌گوئیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: