bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۲ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴

سینا حسینی : نصرا... سجادی در تازه ترین اظهارنظر رسانه ای خود برای چندمین بار در هفته های اخیر تاکید کرده وزارت ورزش هیچ گزینه ای برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال نخواهد داشت .
 
اما از آنجا که حساسیت های وزیر ورزش در قبال مدیریت فوتبال برملا شده بعید به نظر می رسد که وزارتخانه هیچ گزینه ای برای انتخابات اسفندماه نداشته باشد.
اما سوال کلیدی اینجاست که گزینه وزارتخانه برای انتخابات چه کسی خواهد بود؟ ابتدا برخی نزدیکان وزارت ورزش مدعی شدند علیرضا اسدی به عنوان یکی از مدیران نزدیک به وزارت ورزش در انتخابات آتی گزینه مورد حمایت وزارتخانه است اما درگیری لفظی او با کی روش و جنجال سازی های اخیر شانس او را برای حضور در این پست کاهش داد.

گفته می شود نزدیکان آقای وزیر به گودرزی اعلام کردند تنها فردی که توانمندی لازم برای رقابت باعلی کفاشیان دارد شخص محمد دادگان است به همین دلیل بهتر است این فرد به عنوان گزینه دولت در انتخابات شرکت کند. اما انتقادهای صریح دادگان از شخص وزیر باعث کدورت شدید میان این دو مدیر ورزشی شده است و تا زمانی که این دو در حالت قهر با هم به سر ببرند هیچ شانسی برای همکاری متقابل میان آنها وجود ندارد. گفته می شود از آنجا که برخی مدیران دولتی تمایل به حضور دادگان در مدیریت فدراسیون فوتبال دارند قرار است به زودی مدیر دانشگاه آزاد اسلامی پادرمیانی کند تا دادگان و گودرزی   با هم آشتی کنند . گفته می شود محمد شریعتمداری که در زمان مدیریت دادگان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بود تمایل زیادی دارد که این اتفاق بیفتد از این رو به نظر می رسد به زودی جلسه آشتی کنان دادگان و محمود گودرزی رقم بخورد. دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد در تازه ترین اظهارنظر خود ضمن اعلام آمادگی برای این حرکت اعلام کرده است من حاضرم این دو مدیر ورزشی کشور را با هم آشتی دهم تا دوباره ورزش کشور بتواند از توانمندی این دو نفر بهره مند شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: