bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۷ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴
با پیروزی برابر شهرداری کامیاران؛
تیم گاز پارس جم به‌عنوان نماینده جنوب استان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با اقتدار صدرنشینی را تداوم بخشید و با شکست دادن تیم کامیاران کردستان در صدر گروه خود قرار گرفت.

بامدادجنوب: این تیم با گل‌های حامد حیدری و علی نظری تیم شهرداری کامیاران را از پیش‌روی برداشت، تا بدون رقیب و بدون شکست به صدرنشینی خود ادامه دهد و با کسب 17 امتیاز در صدر گروه دوم قرار گیرد. در این بازی که در شهر کامیاران برگزار شد، محمدجواد رحیمی بازیکن برتر میدان بود و نقش بسزایی در پیروزی جمی‌ها داشت.

تیم کردستانی در حالی در برابر تیم بوشهری شکست را در خانه متقبل شد که انتظار این شکست را نداشت و سایت‌ها و رسانه‌های این استان به‌دنبال بهانه‌ای برای باخت خود بودند تا جایی که برخی از آنها بارش باران را عامل این شکست دانستند. 
گفتنی است لیگ دسته دوم فوتبال کشور با حضور 40 تیم در چهار گروه از 8 مهرماه آغاز شد و از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند که تیم‌های اول هر گروه مستقیما صعود کرده و تیم‌های دوم به پلی آف می‌روند. تیم شهرداری کامیاران کردستان با هفت امتیاز از هفت بازی، با تفاضل گل منفی چهار و تنها دو پیروزی در رده هشتم گروه B لیگ دست دوم فوتبال کشور قرار دارد. 

تیم گاز جم با مربیگری مهدی‌ پاشازاده توانسته در هفت دیدار گذشته بدون شکست درگروه خود یکه‌تازی کند و با اقتدار صدرنشین گروه خود باشد. هفته گذشته با سرمربی این تیم گفت‌وگو کردیم و وضعیت پارس جم را از وی جویا شدیم، برای بررسی بازی اخیر این تیم با شهرداری کامیاران دوباره گپ‌وگفتی با پاشازاده داشتیم:

از بازی با تیم شهرداری کامیاران بگویید؟
بچه‌ها بازی خوبی به‌نمایش گذاشتند و با این پیروزی به هدفمان که همان تداوم صدرنشینی بود رسیدیم، امیدوارم که این صدرنشینی ادامه داشته باشد. در اینجا لازم است از تمام بازیکنان، کادر فنی و مدیریت تیم بخاطر این پیروزی شیرین، تشکر کنم که ما را یاری کرده‌اند .
تیم پارس جم در چه وضعیتی به سر می‌برد؟
درحال حاضر تیم در گروه خود بهترین است و از تمام بازیکنان راضی هستم و خیلی خوشحال هستم که در کنار کادر فنی و بومی و خوبی قرار گرفتهام که با تعامل می‌توانیم این تیم را در لیگ دسته دوم هدایت کنیم.

مدیریت تیم چه حمایتی از تیم می‌کند، آیا راضی هستید؟
خب همانطوری که می‌دانید مدیریت هر تیمی از مربی برد و هدایت خوب را در لیگ می‌خواهد و ما با همکاری و همیاری کادر فنی خوبمان و بازی خوب بازیکنان توانسته‌ایم به هدف کادر مدیریت برسیم .

از نظر مالی مشکلی ندارید؟
خدا را شکر مشکل خاصی نیست و همه همّ و غمِ ما فقط برای هدایت تیم است و باشگاه از نظر مالی ما را کاملا پشتیبانی می‌کنند که ما هم رضایت کامل داریم و امیدوارم که بتوانیم جواب زحمات آنان را با بردهای بیشتر در گروه خودمان و با قهرمانی نیم فصل اول بدهیم، چراکه این حمایت‌ها باید دوطرفه باشد.

در مورد بازی بعدی تیم پارس جم بگوئید؟
بازی آینده در جم با تیم تربیت یزد است و امیدواریم که با برد تیم ما همرا باشد.
از این تیم شناختی دارید؟
بله، فیلم‌های بازی‌های این تیم را از نزدیک با کادر فنی دیده‌ایم و آنالیز کرده‌ایم و به نقاط قوت و ضعف این تیم رسیده‌ایم و بر همین اساس‌ نیز تمرینات تیم را برای رویارویی این تیم برنامه‌ریزی کرده‌ایم، به هرحال ما باید سه امتیاز بازی را کسب کنیم چون که برای صدرنشیتی نیاز است که امتیازات خانگی را اندوخته کنید.

آیا با این پیروزی‌ها قهرمان نیم فصل می‌گردید؟
برای قهرمانی باید تلاش کرد و ما با این شرایط، باید در مقابل تیم‌ها با تمام قوا به میدان برویم تا در هر بازی نتایج را واگذار نکنیم، و من قول میدهم که به یاری خدا همین طور ادامه دهیم قهرمانی دور از دسترس نیست.

بازی آینده را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
با برد باید بازی را به اتمام برسانیم، چون که بازی در خانه داریم و با تشویق و پشتبانی هواداران که یار دوازدهم تیم ما هستند ما می‌توانیم دلگرم‌تر کار کنیم و همین تشویق‌ها می‌تواند به ما انگیزه برد دهد.

در پایان چه سخنی دارید؟ 
به توکل برخدا و دعای خیر مردم به پیروزی می‌اندیشیم و امیدواریم که بتوانیم با بردهای زیادتر دل مردم خطه جم و استان بوشهر را شاد کنیم.
در همین حال سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار ما با مطلوب برشمردن شرایط این روزهای تیم این تیم گفت: تیم در شرایطی ایده‌آل به سر می‌برد و با بازیکنان با آمادگی بالا در هر مسابقه با روحیه‌ای مضاعف حضور پیدا می‌کنند و شکست تیم شهرداری کامیاران در حالی که خود این تیم میزبان بود دلیلی محکم بر آمادگی بالای بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم است.

حسن غریبی تصریح کرد: این مسابقه از کیفیت بالایی برخوردار بود و بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی با این برد شیرین به صدرنشینی خود در  گروه دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور تداوم بخشید.
گفتنی است پارس جم در حالی در بازی آینده خود به مقابل تیم تربیت یزد می‌رود که این تیم وضعیت خوبی در جدول ندارد و با سه امتیاز از هفت بازی خود و با تفاضل گل منفی 8 در رده آخر گروه B لیگ دست دوم قرار دارد. تیم تربیت یزد هیچ بردی در این هفت بازی ندارد و سه امتیاز اندوخته خود را سه مساوی خود به دست آورده است. 

برچسب ها: فوتبال ، بوشهر ، جم
نام:
ایمیل:
* نظر: