bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴
کاپیتان رئال مادرید می خواهد شب تلخ برنابئو را فراموش کند و از هم رئالی‌ها خواست تا اتحاد خود را از دست ندهند.
* راموس: باید خیلی سریع این بازی را فراموش کرد

 
کاپیتان رئال مادرید که شب سختی را برابر خط حمله خطرناک بارسلونا پشت سر گذاشت بعد از پایان بازی گفت: نمی خواهم شخص خاصی را دلیل این شکست معرفی کنم. وقتی تیم بد ظاهر می شود باید اتحاد خود را از دست ندهیم. باید این دیدار تلخ را فراموش کنیم و به آینده فکر کنیم. همه تیم بد بود و درست نیست که یک بازیکن خاص را مسئول این شکست دانست.

 
او ادامه داد: ایمان نداشتن به توانایی مربی تیم احمقانه است. الان زمان آن است که به مربی و رئیس باشگاه خود بیشتر ایمان داشته باشیم. شب خوبی را پشت سر نگذاشتم و باید اعتراف کنیم که اشتباه‌هات زیادی داشتیم. بارسلونا بازی بزرگی را به نمایش گذاشت و نشان داد که تیم خوبی است. به بازیکنان حریف اجازه دادیم تا به راحتی بازی کنند و روی دروازه ما خطر ایجاد کنند. آنها بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. شب تلخی را پشت سرگذاشتیم و باید سریع آن را فراموش کنیم.

 
راموس در پایان درباره اعتراض هواداران رئال به فلورنتینو پرس و رافائل بنیتس گفت: هواداران حتی بزرگترین بازیکن تیم را هم هوو می کنند، چرا که آنها به دنبال پاسخ روشنی به هنگام عملکرد ضعیف تیم هستند.

 
*مارسلو: از هواداران عذرخواهی می کنیم

 
این بازیکن برزیلی که یکی از معدود بازیکنان خوب رئال در دیدار برابر بارسلونا بود بعد از پایان بازی گفت: متاسفانه نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم و دستورات کادر فنی را به خوبی اجرا کنیم. باید این بازی را هرچه سریعتر فراموش کنیم و اشتباه هات خود را در دیدارهای آینده برطرف کنیم.

 
او ادامه داد: هواداران بازی بهتری را از ما انتظار داشتند و از همه آنها عذرخواهی می‌کنیم. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در بازیهای آینده بهتر ظاهر شویم. سبک بازی بارسلونا در اختیار داشتن توپ و میدان است و این نوع سبک بازی باعث شد تا ما از جریان بازی خارج شویم.

 
* مودریچ: این نخستین بازی بد ما نیست

 
ستاره کروات رئال مادرید بعد از پایان بازی این گونه واکنش نشان داد: شکست سنگین و تلخی بود و همه ما احساس بدی داریم. اصلا انتظار نداشتیم که تا این اندازه ضعیف ظاهر شویم. باید در دیدارهای آینده اشتباهات خود را برطرف کنیم. شور و هیجان لازم را داشتیم اما به عنوان یک تیم خوب نبودیم. بازیکنان بارسلونا بر عکس ما بازی گروهی خوب را به نمایش گذاشتند و شایسته پیروزی هم بودند.

 
او ادامه داد: به راحتی به حریف اجازه می دادیم که در فضاها حرکت و موقعیت سازی کنند. این برای نخستین بار نیست که رئال بد ظاهر می شود و امیدوارم که برای آخرین بار باشد که تا این اندازه بد ظاهر می شویم. هواداران حق دارند که ناراحت باشند. وقتی ما پیروز نمی شویم هواداران ناراحت می شوند و باید حق را به آنها داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: