bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۴

شهردار برازجان گفت: امسال 300 میلیارد ریال برای طرح‌های عمران شهری برازجان تخصیص یافته و این در حالی است که از محل ارزش افزوده و دیگر حوزه‌ها بر اعتبارات عمران شهری برازجان افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید شمالی‌نژاد صبح امروز در نشست اعضای شورای اسلامی شهر برازجان با استاندار بوشهر با بیان اینکه ارتقا کیفی طرح‌های عمران شهری برازجان آغاز شده اظهار داشت: برای اجرای طرح‌های عمران شهری برنامه‌ریزی مدونی انجام شده که بر این اساس تحول مهمی در منظرو زیرساخت‌های شهر برازجان ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر ساماندهی پسماند شهری برازجان افزود: روزانه بین 90 تا 100 تن زباله در شهر برازجان تولید و جمع‌آوری می‌شود که نیاز به نوسازی ناوگان حمل و نقل جمع‌آوری زباله است.

شهردار برازجان از اجرای طرح مکانیزه دفع پسماند در برازجان خبرداد و گفت: برای بازیافت زباله شهری برازجان طرح مکانیزاسیون پسماند در دستور کار قرار دارد.

شمالی‌نژاد با تاکید بر ساماندهی طرح جامع ساخت و ساز درحاشیه شهر برازجان افزود: یکی از راه‌های بروز آسیب‌های اجتماعی ساخت‌های غیر مجاز در حاشیه شهر است که در این راستا طرح جامع ساماندهی ساخت و ساز درحاشیه شهر برازجان مورد توجه قرار دارد.

وی با تاکید بر توجه به اجرایی شدن دهکده گردشگری برازجان افزود: با توجه به ویژگی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری طرح دهکده گردشگری برازجان اجرایی شده تا از این ظرفیت بتوان زمینه تغییر چهره شهر فراهم کرد.

شهردار برازجان با اشاره به نوسازی و بهسازی معابر برازجان گفت: برای این مهم امسال 4 هزار تن قیر در اختیار شهرداری برازجان قرار می‌گیرد و تا شهریور سال آینده یک‌میلیون مترمربع معابر برازجان نوسازی می‌شود.

شمالی‌نژاد اجرای بوستا‌های امید و زمین‌های مینی فوتبال شهری را مورد توجه قرار داد و افزود: زمین‌های مینی فوتبال در محلات مختلف شهر برازجان در حال اجرا است که تا دهه فجر امسال 15 زمین مینی فوتبال در محلات مختلف شهر برازجان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات عمران شهری برازجان امسال بهبود یافته گفت: امسال 300 میلیارد ریال برای طرح‌های عمران شهری برازجان تخصیص یافته و این در حالی است که از محل ارزش افزوده و دیگر حوزه‌ها بر اعتبارات عمران شهری برازجان افزوده می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: