bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴
هافبک آلمانی رئال عنوان کرد که، همه در باشگاه رئال از خروج آنچلوتی غمگین بودند.
تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید که فصل گذشته از بایرن راهی مادرید شده است می گوید، همه بازیکنان در رئال مادرید از رفتن کارلو آنچلوتی ناراحت بودند.

پس از گذشت 12 سال انتظار برای دهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا، کارلو آنچلوتی در فصل 2013/14 موفق شد کهکشانی ها را قهرمان این جام کند و فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید پس از اینکه این سرمربی ایتالیایی در فصل 2014/15 نتوانست هیج جامی را کسب کند، رافا بنیتز را جایگزین وی کرد.

با این حال به نظر می رسد بازیکنان رئال نتواسته اند با خروج آنچلوتی کنار بیایند و به وضوح در تیم بنیتز می تواند شاهد این موضوع بود. کریستیانو رونالدو هم چندی پیش آنچلوتی را با یک خرس بزرگ مقایسه کرده بود و عنوان کرده بود تا بتواند دوباره روزی با این سرمربی کار کند.

تونی کروس، آنچلوتی را الگوی ایده آلی برای نحوه هدایت یک تیم تراز اول می داند و ادعا کرده است که جای او در نیمکت رئال خالی است.
این هافبک آلمانی در گفتگو با Die Zeit عنوان کرد:
-

مربی موفق کسی است که در ترکیب تیمش کلید های موفقیت بهترین عملکرد را داشته باشد و من فکر می کنم که آنچلوتی چنین خصوصیاتی داشت. تفکرات تاکتیکی و ابعاد انسانی آسان نیست، آن هم به ویژه در رئال مادرید.

زمانی که او رئال را ترک کرد، همه غمگین بودند، حتی بازیکنانی که در ترکیب اصلی حضور نداشند. من حتی یک حرف بد از او یادم نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر: